Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41425

• joe25
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 0
alguien me podria hechar un cable del porque no puedo abrir las diligencias pdf¿¿???
mas que nada me preocupa el dia de las rectificaciones jaja que sino no podre rectificar ya que estoy en NO admitidos puff
y a ser possible se sabe algo de fechas del examen?? gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41430

actualiza el acrobat reader, el programa de los pdf, si puedes abrir el archivo pero se queda a medio descargar seguramente es eso; al menos es lo que me pasaba a mi y cuando actualicé el reader se acabaorn los problemas al abrir pdfs

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41432

oye! has podido abrirlo? no sé si lo sabes pero los días para alegaciones sólo son HOY y MAÑANA eh?
y las fechas de examen depende de para qué, hay distintos días!

sort!

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41440

• joe25
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 0
muchisimas gracias a los dos mañana arreglare los papeles,ya llame a reus ejej

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41455

ei nois, doncs jo continü sense poder obrir les diligències! he intentat actualitzar l'adobe pero pel que es veu ja ho està i...res, no hi ha manera.
Alguna ànima caritativa em podria dir lo que posa a les diligències de conductor i graf?
-dates,hores i lloc d'exàmen
-què entra als exàmens ...

M'he apuntat a conductor C, BTP i TTS i a GRAF i no sé si podré examinar-me de tot.

Moltes gràcies!!!!

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41456

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
duix passa'm el teu correuy i t'ho envio tot

problema con las diligencias de las listas provisionales fa 15 anys 3 mesos #41467

Si no podeu obrir els pdf, mireu de posar-li l'extensió al final del arxiu, en la majoria dels casos amb aixó es suficient

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.134 segons
Gràcies a Fòrum Kunena