Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Places fa 15 anys 2 mesos #41802

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
capo... que tas registrat am un altre compte (almut)
:P :P :twisted: :P :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Places fa 15 anys 2 mesos #41804

forestalcat va escriure: capo... que tas registrat am un altre compte (almut)
:P :P :twisted: :P :P

Jajajja, per cert, com t'ha anat les proves, bé o que?! Espero que el viure a les illes no hagis baixat el ritme!!
Jo un 9'5, aviam si amb aquesta nota entro a EPAF, que això que no donin punts no sé jo... un 10,1, a la espera! :twisted:

Places fa 15 anys 2 mesos #41807

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
booo!! enhorabona bou!
aviam si tens sort! i Epaf aquest any sembla ser que la gent prefereix Peo aixi que crec que en sobraran de EPAF
i bueno em planto amb 10,4 a terres ja que no em donaran el punt de roba per tornarla ahir... aixi que... a esperar jo crec q estic mes fora que dins.

Places fa 15 anys 2 mesos #41835

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0

almut va escriure: Doncs jo també sóc novatillo, però ja he vist que el capo controla, ja que molts pronòstics que feia en altres temes els va encertar (com les dates de la publicació de les bases etc.). També penso que pot anar de jefe degut a la seva trajectòria al fòrum i segurament a la seva experiència com a forestal. En els pocs topics que he llegit en aquest fòrum, les seves respostes sempre m'han estat útils i fiables, és per això que surto en la seva defensa
. També penso que sou tots una mica sensibles, jo personalment amb la resposta que li ha donat he rigut :lol: , i tampoc penso que li hagi faltat el respecte a ningú, només afegia un toc d'humor... Au va, calmeu-vos tots que esteu una mica nerviosos, que les proves físiques ja han passat, ara només ens caldrà esperar i preparar el paquet de cleenex. Molta sort a tots!

JAJAJAJAJAJAJAJA EL LIDER DIU......TODOS ADORAMOS AL LIDER, EL LIDER ES EL MEJOR, EL LIDER DICE LA VERDAD, EL LIDER SONRIE CUANDO OTROS LLORAN, LIDER, LIDER, LIDER!
Apa va, no hi ha més cec que el que no vol veure. Es va pasar i no hi ha més a buscar. Vinga que vagi bé LIDER!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.122 segons
Gràcies a Fòrum Kunena