Viggy va escriure: Capo... el Drum te raó.. i molta.
Amb un minim de respecte, sempre es poden respondre totes les preguntes, (siguin tontes o no), simplement son preguntas, i aquet forum es per preguntar, aportar e intentar solucionar problemas o dubtes als demes, ja siguin relacionades amb convocatories, examens, preguntes, bombers, forestalillus, etc...etc...
Desde el meu punt de vista, mai se li pot negar una resposta a qualsevol persona, sempre i cuan la mateixa lo faci amb educació i respecte als demes. Jo no veig enlloc, que aquet nanu, alli faltat al respecte a ningú, i molt menys a fet una pregunta (segons tu), "preguntes estupides". Tot lo contrari, aquesta persona, a fet una pregunta desde la ignorancia, i lo minim que se li pot donar, es una resposta, i les eines per poder facilitarli una busqueda desde aquet forum.
Veig que et resulta molt facil utilitçar la paraula "novatillo".. clar, me imagino que lo dius desde la teva gran experiencia com a Bomber Profesional, o lo dius desde el punt de vista de una persona que porta intentant ser bomber no se cuantes campanyes, i encara no lo ha aconseguit... oi ??.. (m'agradaria que pensa doncs, un bomber de tu, fill meu).
Com ja t'han dit per aqui, Sr. Capo, ... no et creguis res de lo que encara no ets, i respeta als demes, com tothom voldries que et respectesin a tu.
Respecte? Esteu/estas parlant de respecte? Plas,Plas, Plas....I la meva pregunta és...¿A qui li he faltat el respecte? A qui? Que jo sàpiga, no he insultat a ningú. Així que tanqueu el tema d'una vegada, perquè no en teniu raó xiquets.
capo va escriure: Llego, me registro y pregunto antes sin buscar.
Es clar que és un fòrum per preguntar, aportar e intentar solucionar els problemes, però si t'hi fixes bé, jo sempre intento ajudar en aquelles persones que de veritat ho necesiten, però per aquesta gent que pregunten tonteries ja els hi foto una bona contestació perquè s'espabilin ells mateixos com fan la majoria dels nous que és registren.
I respecte al teu comentari de...''resulta facil utilitçar la paraula "novatillo", blablabla"...No sé com pots jutjar a una persona que no coneixes. Perquè la meva paraula de novatillo la transmeteixo pel registre del fòrum i no en efectes personals.
Així que Sr. Viggy, no tens us de raó i com li he dit al drumANDbass no cal que contestis perquè jo ja no ho faré més, perquè persones com tú no cal perdre el temps...
Salut.