Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Places fa 15 anys 2 mesos #41719

• aruba
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Una pregunta, que hi ha 588 places per cada regio o un total de 588 places de totes les regions ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Places fa 15 anys 2 mesos #41723

aruba va escriure: Una pregunta, que hi ha 588 places per cada regio o un total de 588 places de totes les regions ?

Llego, me registro y pregunto antes sin buscar.

Places fa 15 anys 2 mesos #41725

ajajja flipa amb la pregunta xD si hi haguessin 588 places per zona estariem tots dins:)

Places fa 15 anys 2 mesos #41727

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
tiene que haber de todo en este mundo......

Places fa 15 anys 2 mesos #41728

Capo, ets el Mourinho del fòrum...
Aixi de clar.

Places fa 15 anys 2 mesos #41731

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
Yo solo pregunto ¿Por qué? :mrgreen:

Places fa 15 anys 2 mesos #41737

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25

capo va escriure:

aruba va escriure: Una pregunta, que hi ha 588 places per cada regio o un total de 588 places de totes les regions ?

Em sembla que hi ha una mica de flipadillo per aqui no? si tens una mica d'educació li contestes la pregunta i ja estar em comptes de vacilar-lo. No ser però et veig bastant desobradillo pel fòrum i em lo poc que fa que estic registrat ja ho he vist prou. Hagues sigut més fàcil dir-li...

Resposta correcta: No que va! si siguessin 588 per regió seria un festival jeje ho pots trovar a la pàgina de gencat a convocatories de bomber, campanya forestal 2011.

Aixis quedes com un bon company i cap problem, no fen-te el listillo i quedar com un desobretis per aqui. Si tothom sigues com tu ja ni es registraria la gent. Bé, tu a lo teu eh...

Places fa 15 anys 2 mesos #41738

drum'n'Jan va escriure:

capo va escriure:

Em sembla que hi ha una mica de flipadillo per aqui no? si tens una mica d'educació li contestes la pregunta i ja estar em comptes de vacilar-lo. No ser però et veig bastant desobradillo pel fòrum i em lo poc que fa que estic registrat ja ho he vist prou. Hagues sigut més fàcil dir-li...

Resposta correcta: No que va! si siguessin 588 per regió seria un festival jeje ho pots trovar a la pàgina de gencat a convocatories de bomber, campanya forestal 2011.

Aixis quedes com un bon company i cap problem, no fen-te el listillo i quedar com un desobretis per aqui. Si tothom sigues com tu ja ni es registraria la gent. Bé, tu a lo teu eh...

Un altre dels novatillos amb 22 missatges que deixa la seva opinió. 'chapeau' drum'n'bass.

Portes aquí quatre dies, així que no vinguis amb tonteries de que si flipadillo, en l'actualitat tenim una eina molt útil que és diu Sant Google, per allà trobaras totes les respostes que pregunta el teu cervell. Lo mateix que has trobat aquest fòrum de bombers, podras trobar l'informació que pregunta el noi.

I a part del Sant Google, aquí en aquest fòrum també tenim l'eina de 'Búsqueda', que si fiques una paraula clau a la teva pregunta la trobaras, ja que aquí avans les coses es deien altes,clares i sense preguntes estúpides.

No cal que contestis, perquè jo ja no ho faré més.

Places fa 15 anys 2 mesos #41753

Capo... el Drum te raó.. i molta.

Amb un minim de respecte, sempre es poden respondre totes les preguntes, (siguin tontes o no), simplement son preguntas, i aquet forum es per preguntar, aportar e intentar solucionar problemas o dubtes als demes, ja siguin relacionades amb convocatories, examens, preguntes, bombers, forestalillus, etc...etc...

Desde el meu punt de vista, mai se li pot negar una resposta a qualsevol persona, sempre i cuan la mateixa lo faci amb educació i respecte als demes. Jo no veig enlloc, que aquet nanu, alli faltat al respecte a ningú, i molt menys a fet una pregunta (segons tu), "preguntes estupides". Tot lo contrari, aquesta persona, a fet una pregunta desde la ignorancia, i lo minim que se li pot donar, es una resposta, i les eines per poder facilitarli una busqueda desde aquet forum.

Veig que et resulta molt facil utilitçar la paraula "novatillo".. clar, me imagino que lo dius desde la teva gran experiencia com a Bomber Profesional, o lo dius desde el punt de vista de una persona que porta intentant ser bomber no se cuantes campanyes, i encara no lo ha aconseguit... oi ??.. (m'agradaria que pensa doncs, un bomber de tu, fill meu).

Com ja t'han dit per aqui, Sr. Capo, ... no et creguis res de lo que encara no ets, i respeta als demes, com tothom voldries que et respectesin a tu.

Places fa 15 anys 2 mesos #41754

Viggy va escriure: Capo... el Drum te raó.. i molta.

Amb un minim de respecte, sempre es poden respondre totes les preguntes, (siguin tontes o no), simplement son preguntas, i aquet forum es per preguntar, aportar e intentar solucionar problemas o dubtes als demes, ja siguin relacionades amb convocatories, examens, preguntes, bombers, forestalillus, etc...etc...

Desde el meu punt de vista, mai se li pot negar una resposta a qualsevol persona, sempre i cuan la mateixa lo faci amb educació i respecte als demes. Jo no veig enlloc, que aquet nanu, alli faltat al respecte a ningú, i molt menys a fet una pregunta (segons tu), "preguntes estupides". Tot lo contrari, aquesta persona, a fet una pregunta desde la ignorancia, i lo minim que se li pot donar, es una resposta, i les eines per poder facilitarli una busqueda desde aquet forum.

Veig que et resulta molt facil utilitçar la paraula "novatillo".. clar, me imagino que lo dius desde la teva gran experiencia com a Bomber Profesional, o lo dius desde el punt de vista de una persona que porta intentant ser bomber no se cuantes campanyes, i encara no lo ha aconseguit... oi ??.. (m'agradaria que pensa doncs, un bomber de tu, fill meu).

Com ja t'han dit per aqui, Sr. Capo, ... no et creguis res de lo que encara no ets, i respeta als demes, com tothom voldries que et respectesin a tu.

Respecte? Esteu/estas parlant de respecte? Plas,Plas, Plas....I la meva pregunta és...¿A qui li he faltat el respecte? A qui? Que jo sàpiga, no he insultat a ningú. Així que tanqueu el tema d'una vegada, perquè no en teniu raó xiquets.

capo va escriure: Llego, me registro y pregunto antes sin buscar.

Es clar que és un fòrum per preguntar, aportar e intentar solucionar els problemes, però si t'hi fixes bé, jo sempre intento ajudar en aquelles persones que de veritat ho necesiten, però per aquesta gent que pregunten tonteries ja els hi foto una bona contestació perquè s'espabilin ells mateixos com fan la majoria dels nous que és registren.

I respecte al teu comentari de...''resulta facil utilitçar la paraula "novatillo", blablabla"...No sé com pots jutjar a una persona que no coneixes. Perquè la meva paraula de novatillo la transmeteixo pel registre del fòrum i no en efectes personals.

Així que Sr. Viggy, no tens us de raó i com li he dit al drumANDbass no cal que contestis perquè jo ja no ho faré més, perquè persones com tú no cal perdre el temps...

Salut.

Places fa 15 anys 2 mesos #41759

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

capo va escriure:

Respecte? Esteu/estas parlant de respecte? Plas,Plas, Plas....I la meva pregunta és...¿A qui li he faltat el respecte? A qui? Que jo sàpiga, no he insultat a ningú. Així que tanqueu el tema d'una vegada, perquè no en teniu raó xiquets.

capo va escriure: Llego, me registro y pregunto antes sin buscar.

Es clar que és un fòrum per preguntar, aportar e intentar solucionar els problemes, però si t'hi fixes bé, jo sempre intento ajudar en aquelles persones que de veritat ho necesiten, però per aquesta gent que pregunten tonteries ja els hi foto una bona contestació perquè s'espabilin ells mateixos com fan la majoria dels nous que és registren.

I respecte al teu comentari de...''resulta facil utilitçar la paraula "novatillo", blablabla"...No sé com pots jutjar a una persona que no coneixes. Perquè la meva paraula de novatillo la transmeteixo pel registre del fòrum i no en efectes personals.

Així que Sr. Viggy, no tens us de raó i com li he dit al drumANDbass no cal que contestis perquè jo ja no ho faré més, perquè persones com tú no cal perdre el temps...

Salut.

Que si que si....tens tooooooooota la raó company. Com ja he dit avanç porto molt poc aqui però el suficient per veure que ets un FLIPAT que vas de guays per la vida vacilant a la penya em l'ordinador. Ja m'agaradaria veure't en persona a veure si ets tan prepoten.
No cal que intentis quedar com el MESTRE DEL FÓRUM perque ja has quedat prou retratat em les teves contestasions de maleducat i impertintent.
"Ha no! es veritat, es que en Capo porta molt de temps al fórum i es pot permetre vacilar...perdoni les molesties eh". Ala noi, tu a lo teu que arrivaras lluny segur!

Places fa 15 anys 2 mesos #41761

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

Ei no val la pena que li contestis més. Quant una persona és aixís no es mareix que li segueixin el rollo. Ja ha quedat prou retratat i tothom ho ha vist. Nosaltres a lo nostre de bon rollo em tothom i ja estar. Bé, si hi ha alguna cosa ja saps ok? cuida't i sort em el que estiguis fent!

Places fa 15 anys 2 mesos #41771

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Capo, tens raó en el fet que hi ha gent que arriba i sense mirar res pregunta... i és cert que a vegades toca una mica els collons, però tampoc és per contestar així... I quan dic contestar així, no vull dir que hagis insultat ningú, però la falta de respecte no vol dir fer servir paraules malsonants... es més certs tons o insinuacions poden ferir sensibilitats... Sigui com sigui no en fem un gra massa i de la mateixa manera que el NOVATO ha d'acceptar certes crítiques, tu també hauries d'acceptar que t'has passat una mica.
I la sobradeta del video del tio treient la llengua, doncs home a mi em sembla gràcios, però no em diras que no es provocadora!

En fi no fotem merda al foro que ja en surt prou soleta per temes rellevants...

Salut

Força i Constància

Places fa 15 anys 2 mesos #41799

Doncs jo també sóc novatillo, però ja he vist que el capo controla, ja que molts pronòstics que feia en altres temes els va encertar (com les dates de la publicació de les bases etc.). També penso que pot anar de jefe degut a la seva trajectòria al fòrum i segurament a la seva experiència com a forestal. En els pocs topics que he llegit en aquest fòrum, les seves respostes sempre m'han estat útils i fiables, és per això que surto en la seva defensa
. També penso que sou tots una mica sensibles, jo personalment amb la resposta que li ha donat he rigut :lol: , i tampoc penso que li hagi faltat el respecte a ningú, només afegia un toc d'humor... Au va, calmeu-vos tots que esteu una mica nerviosos, que les proves físiques ja han passat, ara només ens caldrà esperar i preparar el paquet de cleenex. Molta sort a tots!

Places fa 15 anys 2 mesos #41801

almut va escriure: Doncs jo també sóc novatillo, però ja he vist que el capo controla, ja que molts pronòstics que feia en altres temes els va encertar (com les dates de la publicació de les bases etc.). També penso que pot anar de jefe degut a la seva trajectòria al fòrum i segurament a la seva experiència com a forestal. En els pocs topics que he llegit en aquest fòrum, les seves respostes sempre m'han estat útils i fiables, és per això que surto en la seva defensa
. També penso que sou tots una mica sensibles, jo personalment amb la resposta que li ha donat he rigut :lol: , i tampoc penso que li hagi faltat el respecte a ningú, només afegia un toc d'humor... Au va, calmeu-vos tots que esteu una mica nerviosos, que les proves físiques ja han passat, ara només ens caldrà esperar i preparar el paquet de cleenex. Molta sort a tots!

Tú, si que vales.

:lol: :lol:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.196 segons
Gràcies a Fòrum Kunena