Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Físiques forestals fa 15 anys 2 mesos #41768

• manelic
  • Avatar de manelic Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 0
ep ke tal?

Us han anat bé les físiques?

Jo he anat a cornellà( mtroploit sud) i déu ni do de la peña que no s'ha presentat (segons un bomber..).

Aquest any m'he sortit (comparat a l'any passat..): 10 al pajarracu i 2'56 al km ....... m'ha tocat una tanda de màquines i tot i acabar 6è he baixat de 3.......uffffff.....en d'altres tandes amb prou feines baixava de 3 el primer!!!! (he tingut sort..)

creieu que amb 10 o 9 llarg de nota hi ha possibilitats per un novato com jo?????

Em sabria bastant greu no entrar després de comprovar que molta peña no es prepara gens.......he cronometrat moltes marques entre 30' seg i 1' al pajarraco i molts 3'30 al km......en fi...........per cert, molt muscul, malletes de colors i molt depilat es veia avui per allà....envcara que més d'un pelut s'ha defensat força bé...jejeje...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Físiques forestals fa 15 anys 2 mesos #41770

Estoy buscando al que ha quedado 3º o al 1º del ultimo grupo de la region sur! yo he quedado 2º. O sea mensaje para el 3º si esta por aqui. No he podido parar mi crono y me has dicho que a ti te lo habian contado. Si estas por aqui dime tiempos ;) . Muchas gracias! ah si el que ha quedado 1º lee este mensaje porfavor dime el tiempo si te lo has pillado porque iba a 2 metros de ti. Un saludo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena