Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41792

• fisioreef
  • Avatar de fisioreef Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,

Algú em podria dir quines proves et fan fer al exàmen pràctic?

GRacies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41793

Això mateix he preguntat jo en un altre post .
A vore si algú ens ajuda perque no tinc ni idea de que ens faran fer.

Salutacions y sort a tots.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41797

Hola, yo soy novata pero en algún lugar he leido que consisten en un circuito, arrancar en una rampa y creo que poco más, lo que no se es el tema del remolque si tendremos que maniobrar con él, tipo entrarlo en un garaje o sólo circular por el circuito con el remolque enganchado.
Un saludo y suerte en las pruebas

<< La vida és el que tu vols que sigui>>

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41808

Companys jo vaig fer les proves l'any passat i no eren difícils eren: arrancar en una mica de rampa,accelerar desde un punt a un altre, aparcar,la triple s endavant i marxa enrere i hi havia uns punts que havies de trepitjar amb les rodes del costat de la dreta.Tot això era amb un pathfinder.No hi havia res de remolc.Si no canvien res aquest any aquestes son le proves.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41818

• fisioreef
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
MERCI A TOTES LES RESPOSTES...haveure si hi ha SORT!

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41828

He trobat això en un altre post. Una pregunta, algú sap si la prova de conducció és Apte / No Apte, o hi ha nota?

Autor: rocanroll » Dimarts 19/04/2011 , 7:15
les preguntes de l'examen, eren com ja han dit sobre tema mecanica carreteres etc... gaire més no et puc dir, no me'n recordo. el que si recordo és que l'examen era el mateix pels conductors de C i pels del B, suposo que aquest any serà igual.
les proves practiques es feien a can padró, amb un pathfinder els conductors del B, els del C suposo que amb un camió, no ho se perque no les vaig fer , i el que et fan fer es ua triple s endavant i endarrera, aparcar, parar en pujada i que no es vaig enrera el cotxe (rollo la rampa de gene), un circuit sinuós on has d'anar trepitjant amb la roda davantera del copilot uns punts marcats al terra, i una progressio de marxes fins a 4 i reduir fins a segona en uns espai d'uns 200 metres o porai. Si no record malament la prova era això. no era complicada, ja t'ho asseguro. Del teoric més no et puc dir. no ricordo bambino!!!!!rocanroll
SERGENT

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41830

Moltes gracies per la informació.

Salutacions y sort a tots.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41833

Més preguntetes sobre tot per als que ja han fet amb anterioritat les proves :p ejem.. cirio81?? :roll:

- Això d'aparcar el Pathfinder, era en "fila" o en "bateria"??
- Lo de la triple "S", és dins del mateix circuit que el Camió? Si es així, serà massa fàcil, no?
- Hi havia temps?
- I per últim, eren puntuables o eren apte o no apte cadasquna de les proves ?

Gràcies de bestreta.. Estem impacients per les respostes :roll: ...

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41839

• fisioreef
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Estic pensant en llogar un pathfinder i remolc per dimecres matí a granollers o barna i així practicar les proves. Algú s'animaria per fer un grup, i aixi compartir gastos? Tb agraïria si algú sap on se'n poden llogar que ho faciliti.
MErci!

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41841

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No val la pena!

Força i Constància

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41843

si el que vols és provar el cotxe abans, pots anar a un concensionario i dir que el vols comprar i donar-te una volta...

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41903

Escolteu, ja ha eixit el dia i l'hora del examen. Lo que em pareix extrany es que no es fa en Can Padró, en el meu cas de Terres de l'Ebre serà en el parc de Bombers d'Amposta.. Algú sap alguna cosa del tema??? Pareix que tot canviarà enguany.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41912

Segurament deu sortir més econòmic fer les proves a cada regió d'emergències que llogar el circuit de Can Padró... a més ho trobo més just pels aspirants, que poden fer l'examen al costat de casa.
De moment aquest any hi haurà prova amb remolc cosa que és una novetat i una important dificultat afegida!

Salut!

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41936

Hei ! heu vist que hi ha un anunci per a tots el que hem de fer la prova de conducció?
Jo he entrat a l´enllaç però nomes s´obri la pàgina del Departament d´Interior i prou .
No veig cap nota informativa. I vosaltres?

Salutacions i sort a tots.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41940

Opo82 va escriure: Hei ! heu vist que hi ha un anunci per a tots el que hem de fer la prova de conducció?
Jo he entrat a l´enllaç però nomes s´obri la pàgina del Departament d´Interior i prou .
No veig cap nota informativa. I vosaltres?

Salutacions i sort a tots.

Crec que deu de ser que han canviat la data de examen de camió, abans posava el dia 12 i ara posa 11 tal i com deia la diligencia de fa uns dies, i també lo de la nota informativa que deia "lloc de realització de les proves físiques" en compte de "lloc de realització de la prova de conducció"...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.183 segons
Gràcies a Fòrum Kunena