Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41792

• fisioreef
  • Avatar de fisioreef Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,

Algú em podria dir quines proves et fan fer al exàmen pràctic?

GRacies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41793

Això mateix he preguntat jo en un altre post .
A vore si algú ens ajuda perque no tinc ni idea de que ens faran fer.

Salutacions y sort a tots.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41797

Hola, yo soy novata pero en algún lugar he leido que consisten en un circuito, arrancar en una rampa y creo que poco más, lo que no se es el tema del remolque si tendremos que maniobrar con él, tipo entrarlo en un garaje o sólo circular por el circuito con el remolque enganchado.
Un saludo y suerte en las pruebas

<< La vida és el que tu vols que sigui>>

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41808

Companys jo vaig fer les proves l'any passat i no eren difícils eren: arrancar en una mica de rampa,accelerar desde un punt a un altre, aparcar,la triple s endavant i marxa enrere i hi havia uns punts que havies de trepitjar amb les rodes del costat de la dreta.Tot això era amb un pathfinder.No hi havia res de remolc.Si no canvien res aquest any aquestes son le proves.

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41818

• fisioreef
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
MERCI A TOTES LES RESPOSTES...haveure si hi ha SORT!

examen practic b+btp fa 15 anys 2 mesos #41828

He trobat això en un altre post. Una pregunta, algú sap si la prova de conducció és Apte / No Apte, o hi ha nota?

Autor: rocanroll » Dimarts 19/04/2011 , 7:15