Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41817

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Tinc un dubte, comptant amb que només hi han hagut EPAF al 2010 és esperable que la gent que opti a aquestes places tingui pocs mèrits o també sumaran els 2 punts de roba i comportament (a les bases no els inclou si ho he mirat bé). Si fós així és esperable que la gent tingui 0,3 punts per EPAF 2010 i 0,15 per altres campanyes, segurament en surtirà algun que pot tenir 2 punts per Bomber Voluntàri o per Formació en Silvicultura (però seràn els menys). Com ho veieu pot ser que sigui bastant semblat a aixó que comento?? o creieu que sumaràn els 2 punts de roba i comportament.

A nivell de físques quines notes heu tret els Epaf de la Nord??

Jo de moment ja he acabat de sumar: Teoric 6,917 + Fisiques 8,833 = 15'750 i 0 punts de mèrits. Com ho veieu, puc tenir alguna possibilitat a EPAF, perque de peo a la Nord sense mèrits amb 8,833 dubto molt que em pogués colar!!

Si anem afegint les físques i mèrits em comprometo a fer Ranking

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41851

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
88 visites 0 comentaris??? ningú d'Epaf vol compartir notes??? ningu pot orientar-me una mica???

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41852

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No se que dir-te és molt relatiu tot...
Però pensa que els Epaf si podem sumar els 3 mesos de la campanya anterior 0.1/mes i els d'altres campanyes com a Peo 0.05/mes.

No se nano.. evidentment tens opcions però dependrà de si algú renuncia a la seva plaça crec!

Salut

Força i Constància

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41859

B-203 Jo estic en una situació semblant a la teva però per la zona Centre. Porto pitjor nota del teòric i les físiques de 8 i pico. Estic a la espera de a vere que fa la gent que esta per EPAF. Perque suposo que la gent si pot escollir EPAF o peo, agafaran abans la possibilitat de peo no? o la de conductor.

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41875

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Home si es pot triar sempre es tria per aquell que et permet triar un lloc més proper a casa... Però si finalment no donen els 2 punts als EPAF per anar a Peó... pocs renunciaran a EPAF

Força i Constància

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41877

Ungoliath va escriure: Home si es pot triar sempre es tria per aquell que et permet triar un lloc més proper a casa... Però si finalment no donen els 2 punts als EPAF per anar a Peó... pocs renunciaran a EPAF

Pensa que si es com l'any passat que als de l'epaf no els hi pagaven el plus de festius (+50e) aquest any surt més rentable ser peó que epaf, ja què solament es porten uns 100 euros al contracte i sol que treballis 2 diumenges i un altre festiu o 3 diumenges ja et repercuteix més a final de mes (i 2 diumenges mínim es treballen cada mes..).
La veritat es que jo en molta gent que he parlat amb merits m'ha dit que prefereix peó que epaf, també cal dir que els peons es passen tot el dia al parc (almenys per les terres de l'Ebre) i els del epaf els fan anar a arreglar camins... jeje.

Saluut!

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41882

Hola,

Una opinió, que potser no és compartida, però crec que afirmar que la gent preferix peó a Epaf és un error.
Jo primerament trio per la distancia que tinc des de casa, però si la distancia es més o menys la mateixa (no va de 15 km) jo prefereixo plaça d'Epaf ja que aquest any el contracte és de 4 mesos i això signifiquen entre acomiadament, sou, plus, etc. uns 700€ més que peó al final del contracte.
Tal com està la situació econòmica actual i el mon laboral de parat, val molt més tindre un contracte de 4 mesos i guanyar 700€ més que no pas un contracte de 3'5 mesos. Si mai tens que cobrar l'atur o el que sigue, sempre val més 4 meos que 3,5.

I això de que Epaf volten més... no se que dir-te, depen del parc. Hi ha d'Epaf que no volten i peons que volten molt.

Salutacions

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41890

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
Aviam, jo vaig estar d'EPAF Columna Móbil la campanya pasada i us dic que NO VEM PARAR! Molta feina a ple sol i foc, unes suades increíbles... Crec jo que molt risc per tan poca remuneració.
Els Peons es passaven el dia al parc o fent ruta i pràcticament van fer 2 sortides en tot l'estiu, almenys al parc on jo estaba (a la REM Sud).

Si que es veritat que l'any passat cobràvem uns 300€ més que els peons (pero currant moooltíssim més i acumulant a finals d'estiu unes 90h extres que no son pagades i es transformen en díes de festa), aquest any la diferéncia es d'uns 100€ i poc més, que si els fas coincidir amb diumenges i festius queden pràcticament els mateixos sous.

La putada dels EPAF són els plusos per díes festius que no en tens. A part de tota la roba extra que ens donàven de més que habíes de anar carretejant amunt i avall, que per cert, si no ens donen punts per tornar la roba ens sortía més a compte quedarte-la. I que al ser columna móbil et feien anar desde el Baix Llobregat fins a Vandellós només per l'alt risc d'incendi. I es clar tornaves a casa a les 10 de la nit.

En fí, que si tries EPAF es per una de les dos raons següents:

-T'encanta treballar, no per els calers, sino per "amor a l'arte".

-El parc et queda més aprop de casa.

Aixó depén de cadascú.

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41891

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ah! Per cert, no totes les places d'EPAF són de 4 mesos, en hi han poques. La majoría són de 3 mesos.

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41892

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

Cherard va escriure: Ah! Per cert, no totes les places d'EPAF són de 4 mesos, en hi han poques. La majoría són de 3 mesos.

que dius? n'hi ha poques de 6 mesos.. la majoria son de 4 mesos.. de 3 aquest any no n'hi ha.. com a minim a la nord

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41893

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Tens raó! 4 mesos es el que més hi ha. Fallo meu!

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41898

Hola,

Els contractes d'EPAF són tots de 4 mesos menys 15 contractes que són de 6 mesos.

Per tant, tal com he dit abans, en el meu cas es millor agafar EPAF i cobrar uns 700 i pico de euros més que de peó al acabar la campanya d'estiu (el contracte dura més) i a la mateixa vegada em cotitzaran 4 mesos.
Jo amb aquesta diferencia passo uns quants dies més, xD

L'any passat el cas d'EPAF era diferent ja que de peó havien contractes de 4 mesos i un dubtava, però aquest any no hi ha cap contracte de peó de 4 mesos, tots son de 3,5 mesos. Per tant, de la manera que ho han muntat jo penso que ens surt més a compte agafar EPAF (a no ser que tinguis el parc per a fer de peó a 10 km de casa i el d'EPAF a 50 km, no és el meu cas, jeje).

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41900

Au au,neu tots a peo... ke jo a epaf encara puc optar.... jeje
No se, jo estic cruzan els dits per ke tinc molt mala nota, tan de lexamen com de les proves fisiques...
Jejeje

Salut!

EPAF fa 15 anys 2 mesos #41909

Em sembla que al dir que no hi ha plusos per Diumenges i festius no teniu en compte això:

13. RETRIBUCIÓ

1.241,03 euros bruts al mes (sou base i complement de grup).

S’abonarà un complement de lloc d’acord amb l’art. 41.2 del VI Conveni col·lectiu únic, que
retribueix les especials circumstàncies i condicions que concorren en el desenvolupament de
les funcions pròpies de la seva categoria, especialment per: treballs en condicions
climatològiques adverses, amb maneig d’eines de tall mecàniques i manuals, en situacions
d’incendi forestal i amb la disponibilitat horària que exigeix la realització de tasques en caràcter
d’emergència. Aquest complement és incompatible amb el plus de diumenges i festius i el
complement de penositat, toxicitat i perillositat.

Desconec si aquest plus és mes elevat que el de diumenges o festius dels peóns, però donades les funcions que tenen... imagino que deu ser-ho.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.258 segons
Gràcies a Fòrum Kunena