Tinc un dubte: Jo opto per les places de forestal, EPAF i conductor. Jo estic interessat sobretot en pillar plaça de forestal o d'EPAF, pero es el primer any i imaginem que hi han 20 places d'EPAF i quedo el 23 o 58 de forestal i quedo el 60, pero de conductor entro en plaça.
Aleshores la meva pregunta es: Quin es l'ordre d'elecció de plaça, perque com ja he dit estic interessat en forestal o EPAF, pero tampoc hem vui quedar sense currar en el cas que sudi de la plaça de conductor pensant que podré obtar a una de forestal o EPAF i al final no en quedin!
Algú s'ha trobat en la mateixa situació o sap com va la cosa?
No estic segur pero crec que l'ordre de adjudicació de plaçes es el següent primer es conductors després peons per últim EPAF es a dir si a l'hora de la adjudicació de les plaçes de conductors tu la rebutges la teva plaça se la adjudicara el següent de la llista i si en el pitjor dels casos no pots entrar en EPAF o peó et quedaries sense entrar a la campanya pero no em facis gaire cas per que no estic segur! I bona sort!
Pero si et quedes a la possicio 60 de peó de 58 plaçes tenin en compte que hi ha 20 plaçes de EPAF tens tots els números de entrar a peó, com tu ho vegis! ; )
Normalment el que pot anar a EPAF rebutga la plaça de peó i es va a EPAF i el que te plaça a EPAF segurament també la te a peó per que estan molt be preparats o per que te molts mèrits, pero si fos tu no arriscaria i em quedaria amb lo segur, ya tindràs un altra any amb mèrits on podràs escollir, pero com ya te dit si es de 2 o 3 plaças que et quedes fora de peó segurament podràs entrar a peó!
Per ordre escollien els EPAF.
LLabors seguidament els peons, i si ja havies escolit EPAF automaticament set treia la plaça de EPAF.
al final tornaven a la llista de epafs que havien quedat buits i reomplienper orde .
a la sud crec que va ser epaf, peo i conductors. penseu que l'any passat de conductors b+btp hi havia getn que es va presentar a tot i tenint plaça de conductor van optar per fer d'epaf o peó i els 6 primers que hi havia de conductors van rebutjar aquesta plaça i van anar triant a partir del 7, i al final els hi faltava un conductor i van haver de trukar a gent per si volien auqella plaça...
no està tot perdut companys!
ostia panini doncs ja podria ser, jo anava per conductor i peó i sé que vqaig preguntar i em van dir que epaf ja les havien donat abans, imaginava que conductor també, com que volia peó vaig triar plaça i vaig marxar...
merci per aclarir-ho
qui estava a totes les opcions havia d'anar renunciant en aquest ordre, quan el cridaven per triar plaça.
Quan triaven els conductors només hi eren els conductors...
Després esntraven els EPAF... i al acabar les places...
triaven els Peons!