Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42077

• panini
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 98
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots,

De moment no han sortit totes les notes de les regions, queden tarragona i Terres de l'ebre, però ja es pot saber més o menys per on aniran les coses.

CENTRE (entre peó i EPAF 82 places) més o menys el tall sobre 10 punts

GIRONA (entre peó i Epaf 140 places) més o menys el tall estarà sobre el 9'83

LLEIDA (entre peó i Epaf 122 places) més o menys el tall estarà sobre el 9'83

METROPOLITANA NORD (entre peó i Epaf 119 places) més o menys el tall estarà sobre el 9'97

METROPOLITANA SUD (entre peó i Epaf 98 places) més o menys el tall estarà sobre el 10,63

Aquí no estan contades les places de conductor que poden fer variar alguna cosa, però no crec que vagi de 0,3 punts la diferencia.

Be, les notes esperant les 2 regions que falten ronden el 10, la més alta es la de la zona metropolitana sud que un "novato" casi impossible entrar i en les altres regions si no han tret més de 9'5 ho tenen mal.

Sort a tots!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42079

s'ha de tenir en compte que el dilluns comprovaran el tema de l'atur, i lo més segur és que salti gent.

vinga!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42080

• panini
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Davo això jo no ho se, però contant amb les llistes publicades avui la cosa ha quedat més o menys com he dit.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42081

Cap "novato" amb posibilitats.

FLIPA LOCO, això mai havia pasat oi?

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42082

• panini
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
La veritat es que no he se, mai havia agafat les notes i fet això, però visto lo visto, molt malament per entrar de nous.

Els únics que tenen veritables opcions, exceptuan la metropolitana sud, son els que han tret de 9'75 de nota!!! Joder quin nivell.

Jo era conscient que aquest any pujarien, no crei el que deia la gent que passarien de llarg els 11 punts, però la nota de tall serà molt alta.
Falta veure la regió on teòricament sempre han sigut més baixes, Terres de l'ebre, però amb les publicades no crec que varie molt. Suposo que rondarà el 9,5. I Tarragona que suposo que estarà pel 10. Però a esperar i ho sento per la gent que amb més de un 9 no pugue entrar, perquè es una notassa.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42083

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
de moment totes les que han publicat superen el 10 de tall

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42086

• panini
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Forestalcat, No se com o mires, però totes amb els càlculs fets, no superen el 10. Nomes el supera la Metropolitana Sud i la Centre cau a un 10 exacte.

A no se que aquest any passi una cosa estranya, sempre els primers de peó solen ser els primers d'EPAF a totes les regions!!! Per tant trien els millors contractes (EPAF aquest any a banda de cobrar una mica més els contractes són més llargs, per tant, el que puguen triaran EPAF ja que de peó aquest any no hi ha cap contracte de 4 mesos) llavors deixaran places de peó lliures i la cosa quedarà més o menys com he dit al primer post.

Així que per a saber més o menys on cau la nota de tall suma les places de peó i Epaf i mira la nota del que cau a n'aquell número.

Sort.

P.D. També es te que pensar que hi ha contractes de conductor.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42087

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
aviam.. exemple... la nord.. 96 plaçes.. el numero 96 te un 10.77 !!!!
q em fareu para booig!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42088

• panini
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ei, no se, si llegeixes el primer post que he posat igual ho entes, però t'ho diré amb les 2 regions que falten.

Per saber més o menys on caurà el tall de Tarragona i Terres de l'Ebre, quan surten les llistes mires:
Terres de L'ebre el que ocupa el lloc 82 (es la suma de 58 peó + 24 epaf) i aquesta nota serà una molt bona referencia.
Regió de Tarragona mira la nota del que ocupa el lloc 100 (es la suma de les places entre peó i epaf).

Això casi sempre ha sigut així, no crec que vinga de 5 llocs, però les mitjanes no canvien de cop.

Però pots estar "tranquil", que si has fet campanyes i tens més de un 10 entres segur a casi tot arreu, de moment menys a la metropolitana sud.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42090

quina merda! amb un 10'8 em quedare fora a la sud! quan sortirem de dubtes doncs?

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42091

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
bueno el q volia dir que no et pots refiar massa de que els 24 epafs siguin dels primers, qui sap, i si voldran la plaça o no...
pero bueno,,, entès! :)
sort a tots!
tan dev entri algun maquina de 10

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42093

a veure si algu m'ho explica, que jo no ho entenc!!!!

dieu que ala metrop. sud s'entra amb minim 10 i pico???? jo estic mirant els resultats d'epaf i veig que amb un 10'5 estas dels 5 primers!!!! ara que ben mirat tampoc no sé d'on surt la nota(merits+fisiques+teoric)??? emsembla que nooo. Com treuen el resultat???????

a veure si algu m'ho explica!!!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42094

payan49 va escriure: quina ****! amb un 10'8 em quedare fora a la sud! quan sortirem de dubtes doncs?

Alexandre, has entrat tio jajaja
Sud, 76plaçes + 22 Epaf = 98 plaçes.

Au, a fer-se la revisió mèdica nenss!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42095

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
((teoric + fisiques ) / 2 ) + merits

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42096

capo ojala sigui aixi, pk no saps el mal de cap que tinc, tanta burocracia es la repera. Ara fins a saber quan haurem d'esperar, y la revisió medica la tenia feta ya, el que no se pas es quan la tindria que presentar, o si la he de presentar, posat que no estic dins dels !aptes! actualment:S

Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena