Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42127

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Estas al 85 de què, EPAF o AOF perquè es diferent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42128

si, jejeje! estic a la posició 85 de peó, i fent calculs he suposat que entraran fins el nº 82 per que segur que molta gent optara por epaf i que la rebutge estic segur que la agafara el següent de la llista pero estic cagat! egoistament parlant espero que hagi gent que este treballant o uns altres que esten cobrant látur! per que els fagin fora.... pero es que per res me he quedat fora....

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42129

i ya dic egoistament parlant.... que em sap greu.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42130

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

Driss va escriure: bones a tots! si a terres de lébre hi ha 82 plaçes en total (epaf+Peó) i yo estic en el nº 85 creieu que tinc alguna posibilitat com ho veieu?

MISION IMPOSIBLE!!!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42132

Gràcies forestalcat sempre donant ànims!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42133

Doncs jo crec k si driss..tres persones segur que cauen per atur.... a tu i a tots els que esteu tant justos, no perdeu l'esperança i sobretot entregueu certificat medic i tots els papers

ni cas al forestalcat, no deixeu k ningu us digui on es pot o no entrar

anims!!!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42135

Gràcies retaku! Ara toca esperar... A veure si tens raó! I puc ficarme a peó! I si no el pròxim any a fer millor nota de físiques que la veritat es que no ho he fet molt be.... Sort a tots!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42136

sé quje aquest comentari està fora de lloc, però no ho puc evitar!!!!!!!!!!!!!!!

PATETIC QUE AMB UN 10 alguns en s quedem fora!!!!!!!!! i ,a més, fora dels 100primers!!!!! :oops: baixar de 2'55 noo està a l'abast de tothom i fer 2min al pajaru tampoc.......mentrestrant alguns fumadors empedernits i gent amb 5 kilos de més et passen la mà x la cara........... :roll: jo, x sort entraré a EPAF pels pÈls(suposo!!!))però coneixo a peña que s'ha matat a series i s'ho ha cUrrat moltÍssim i estan fora amb un 10!!!! sort que com a mínim això t'anima de cara a les opos de bomber!!!!!!!

ANIMS A TOTS ELS MÀQUINES QUE HAN ESTAT FOLLATS!!!!!!!!!!!!!!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42137

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
no e dit pas ni decideixo pas ki entra i qui no.. dic q estar a mes de 20 plaçes de la nota de tall actual es molt MOOOLT dificil.. que pot ser.. bueno si.. pero xungu..

portem 2 setmanes que totom em tractava de boig..
ME EKIVOKAT PER 0.03 la nota mes baixa de Catalunya..

hi han coses evidents cullons!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42175

És una puta vergonya això dels mèrits. 1 punt per tornar la roba i un punt per bon comportament. De què van ?? D'aquesta manera entra la meva àvia

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42181

parrac va escriure: És una ** vergonya això dels mèrits. 1 punt per tornar la roba i un punt per bon comportament. De què van ?? D'aquesta manera entra la meva àvia

De que van? De tindre gent amb experiència.

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42182

La teva avia ha fet campanyes?? Deuria estar ben forta el primer any!!!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42185

És normal que se'ls dongui mèrits a les persones que any rere any participen a les campanyes estiuenques o simplement a la campanya anterior.
Podrien dir que els hi donen els 2 punts per haver treballat l'estiu anterior i santespasquas o trobo més que justificat (experiència,han realitzat el curs).
Però clar sempre hi ha gent que es queixa aixi que s'ha de justificar diguen que es donen els 2 punts per la roba i el comportament.

La gran majoria de gent que us queixeu de que "no hi ha dret a que els hi donguin 2 punts"; millor que envers de queixar-se, penséssiu més en reflexionar que no eu fet be per no arribar al 10 i com podríeu millorar.

Personalment tinc un 8.5 novato i sense mèrits, em quedo fora i em fot. Així que a reflexionar, entrenar,entrenar,entrenar i a millora les marques l'any que be.

Més autocrítica li falta a algúna que altre persona.

SALUT I PERSEVERÀNCIA

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42186

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Jo estic dacord amb en Dacondal, i... amb això dels punts de roba i comportament...trobo normal que els-hi donguin punts a la gent que ja te experiència en la feina, tot i que no treu que tinguin que estar en forma. Almenys si jo tingués una empresa el primer que buscaria és gent amb experiència en el lloc de treball. Ah i crec que a totes les regions acabara entrant algun novato, encara que sigui amb un 10.

Sort!

NOTA TALL fa 15 anys 2 mesos #42191

hola bones; m'agaradaria que em donguesiu la vostre opinió sobre la meva situació a les llistes de de campanya forestal de Girona. amb un 10 de físques i 0 de mèrits em trobo a la 134 posició, en total hi han 120 places de peó i 20 epaf + els conductors.... Creiu que tinc posiblitats d 'entrar a les 120 places de peó??? GRàcies i molta sort x la gent que esteu com jo!!! SORT!!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena