Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42389

AlbertRJulia va escriure: AOF dóna més punts de mèrits que EPAF! mireu la ultima convocatòria que van fer de bombers. AOF dóna 0.03 punts/mes treballat i EPAF crec que 0.02

Pues creo que te equivocas.... Si haces campaña de verano da lo mismo de que categoría lo hagas te van a dar los mismos puntos de méritos.... Incluso de conductor... Haun que en las bases pongas que si has trabajado de conductor te dan 0'02 por mes trabajado se refiere a conductor interino, que conocí a 2 el año pasado que estaban en este puesto d trabajo y la campaña da 0'03 de puntos por méritos a la hora de la opo no hay mas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42407

Aquesta és una de les raons a les quals em referia... AlbertRjulia. AOF +0.03 i epaf 0.02.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42410

dinamometre va escriure: Aquesta és una de les raons a les quals em referia... AlbertRjulia. AOF +0.03 i epaf 0.02.

El temps de serveis prestats com a auxiliar forestal o auxiliar forestal conductor
de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments del
Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació es valora a raó de
0,03 punts per mes sencer treballat, considerant com un mes sencer, un període de
30 dies naturals, fins a un màxim d’1,5 punts

no trovo res d'EPAF pero si he trobat aixó! pot ser que tinguis raó i m'equivoqui pero penso que si treballas com a conductor i et donen 0,03 per mes treballat dubto que para EPAF no sigui igual, si m'equivocat ho sento!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42412

a la ultima de gene encara no avia epaf
i els 0.02 els donen per altres feines de la aministració em sembla com poden ser guaita forestal, campanya 2009 de les ventades, etc ....

SER O MORI !!!!!!!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42413

ebr0 va escriure: a la ultima de gene encara no avia epaf
i els 0.02 els donen per altres feines de la aministració em sembla com poden ser guaita forestal, campanya 2009 de les ventades, etc ....

Llavors segurament es que si els donen els 0,03 no? A mi em van dir que si... No se..

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42528

• manegade_25
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Bon diaa! Mireu, estic al 86 de la Sud. Entren 76 i 22 EPAF. Creieu que la gent pasarà de EPAF ??
M'interessa que tots els 22 pillin plaça abans que jo per poder entrar a peó..Bueno..nomès que agafin 10 i sense contar baixes del SOC, mediques..per si acas...
EPAF MOLA! ENTREU A EPAF, CONTRACTE MES LLARG, SOU MES ALT, MOTOSERRES....QUI POGUÈS SER EPAF! :)

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42530

jajaja. mamagade que se't veu el plomero. Els que poguem entrar a peó ho farem. Vaja si tu ens ho permets.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42533

a vera companys, desde la meva imparcialitat, ja que no participo en aquesta campanya, i sense haver-hi fet de epaf me sembla que esteu equivocats, tot i que cadascú pot fer lo que vulgui, només faltaria...
la feina d'epaf és molt més dinàmica, activa i menos monótona; la de peó és molt més tranquila... tot aixó depenent de la quantitat d'incendis que pugui haver-hi durant l'estiu...
la posibilitat que et dona epaf és la de moure't més i més sovint, tractar amb els graf i fer feinas que dintre de bombers de la generalitat us podrien arribar a demanar...a més de si te trobes en les ultimes posicions de peó pot ser el parc que et toca és més llunyà que on poden trobar-se els epaf...
si vols tenir la possibilitat, que no la garantia, d'un estiu més tranquil, per tema estudis per exemple, sens dubte de peó tindràs més possibilitat d'estones mortes i temps lliure per fer-ho......tot aixó depend també del parc on hi arribis a parar...
sort a tots!!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42534

Tens raoooo Taialot!! Jo tinc la sort que puc triar entre epaf i forestal, i pensu pillar epaf!! Sempre estem de parc en parc, amb el camio i axo estaaa deptamraa!! DE forestal et pok tokar en un parc de merda on no hi han practicament sortides en tot l'estiu, i es fa super aborrit! Pero que cadascú fagi el que vulgui!! Nomes dic la meva experiencia ala regio de girona! Salut!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42536

Home tal i com estas les coses ara mateix (actualment hi ha un incendi a Benifallet amb 35 dotacions terrestres i 4 MAER que crema desde les 4 de la matinada i un altre a Roses, aquest últim acaba d'entrar en fase de control cremant 8 ha) pocs parcs estaran aborrits com bé alguns diuen. Enguany penseu que som pocs forestalillos, amb això vull dir que potser hi haurà més feina i enguany és presenta un ESTIU difícil, l'any pasat vam tindre la sort que només van haber-hi dos grans incendis forestals (Girona i a Tarragona) però enguany crec que la cosa canviarà i espero que no, però hi haurà un fotiment d'incendis forestals provocats, això si el temps no canvia, perquè es espectacular que al mes de Maig estem arribant a la xifra de 30ºC o que a principis d'Abril era com si fos estiu...Està tot ara mateix molt sec i sobretot molt de combustible als boscos, no han cuidat la neteja com és feia altres anys i està tot fet una merda.

Bé, escolliu lo que escolliu, sembla ser que aquest estiu serà molt actiu (espero que no).

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42537

Bones, jo tinc un dubte. Si despres de escollir conductors, graf, tecnics de taller de radio, epaf, peo i to eso. Posem per cas que em kedo a 1 plaça dentrar a epaf (ske me vec ke em pasara aixo) fins al 20 entren tots, correcte. Aquests 20 epaf fan el curs de formació i començen a treballar. Fins aqui tot bé, pero si un epaf s'agafa la baixa, posem per paternitat per exemple, i a mig estiu em truquen per a treballar, jo no tindre fet aquest curs.... ke sem faria? una curs expres nomes per a mi? o un miniresum? O com a totes les empreses, tu firma aqui, agafa les botes i a correr?

Gracies, i sort companys!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42541

Quin dia que portem avui...

- Incendi forestal a Benifallet (acaba entrar en fase de control)
- Incendi forestal a Roses
- I actualment incendi forestal a Sant Climent de Sescebes (30 terrestres,7 aeris,ADF,GRAF...)

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42542

que penquin, i que sapiguen que es currar sense personal!! Ja els hi esta beee!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.280 segons
Gràcies a Fòrum Kunena