Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42148

• albertrjulia
  • Avatar de albertrjulia Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
La gent que té la sort de poder triar entre els dos, amb quin es queda normalment?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42149

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
normalment, mes ben dit.. l'any passat la gent tirava cap a EPAF, pel sou basicament i per llargada de mesos. pero aquest any s'han trobat que no els i donen punts de roba ni comportament per pasarse a peó aixins que... nose si repetiran o no...
que opinin els que estan a les 2 llistes aviam que fotran...
Salut! y a pensarse la plaça ya!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42150

Al final als epaf no els hi han donat el punt de roba i comportament per peo?????
Aleshores aquest any ningu no tornara res....

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42152

Jo tinc també una pregunteta per als veterans .
I els que tenen opció de triar entre Conductor B +BTP i també EPAF o PEÓ ?
Jo opte a Conductor ( si es que supere la prova de conducció) però he vist que alguns dels que també opten a conductor estan en bona posició en Epaf o en Peó.
Que dieu?

Salutacions i sort a tots.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42155

els que van fer de epaf l'any passat tenen els dos punts de merits com tots els que van fer de peó, però aquests dos punts només conten per entrar a peó no per tornar a entrar d'epaf, informació d'epaf girona de l'any passat

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42340

Per els que volem ser bombers no hi ha punt de comparació entre treballar de peó o d'epaf. Clarament la feina de peó s'ajusta molt millor a l'aprenentatge que necessitem. és més complerta i molt més divertida.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42341

Hola,

Els punts 2 de mèrits als que vam fer EPAF també ens els han donat.

Pel que fa a la feina de conductor, peó o EPAF.
Jo de conductor no he treballat, per tant no puc opinar, pel que fa a les alters dos, doncs no veig molta diferencia. Ara prefereixo EPAF perquè paguen una mica més i el contracte es més llarg, per tant per a mi millor EPAF.

I lo de divertida, totes les feines són divertides si t'agraden i les fas en il·lusió.

Jo el consell es que agafes el que millor s'adapta a les teus necessitats.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42344

yo l'any passat vaig fer de conductor i tambe he rebut els punts de la roba i del bon comportament pero aquet any he suspes el teoric i no puc repetir com ha conductor i ara estic a peo! pero si tambe donan els punts per presentarte a peó o EPAF si has treballat de conductor!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42355

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12

dinamometre va escriure: Per els que volem ser bombers no hi ha punt de comparació entre treballar de peó o d'epaf. Clarament la feina de peó s'ajusta molt millor a l'aprenentatge que necessitem. és més complerta i molt més divertida.

Doncs jo l'any passat vaig treballar com EPAF a la columna móbil i NI PUNT DE COMPARACIÓ amb Peó. Nosaltres anavem a TOTES les sortides e inclús quan hi havía un alt risc d'incendi ens enviaven a la zona de risc a fer guardia.
Mentrestant, els Peons es quedaven a parc i com a molt van fer un parell de sortides a foc de matolls.

Crec que EPAF (tot i ser més una feina d'eines manuals) s'ajusta molt més a Bomber que no pas els Peons.

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42365

Cherard va escriure:

dinamometre va escriure: Per els que volem ser bombers no hi ha punt de comparació entre treballar de peó o d'epaf. Clarament la feina de peó s'ajusta molt millor a l'aprenentatge que necessitem. és més complerta i molt més divertida.

Doncs jo l'any passat vaig treballar com EPAF a la columna móbil i NI PUNT DE COMPARACIÓ amb Peó. Nosaltres anavem a TOTES les sortides e inclús quan hi havía un alt risc d'incendi ens enviaven a la zona de risc a fer guardia.
Mentrestant, els Peons es quedaven a parc i com a molt van fer un parell de sortides a foc de matolls.

Crec que EPAF (tot i ser més una feina d'eines manuals) s'ajusta molt més a Bomber que no pas els Peons.

Estic molt acord amb tu! conec gent que ha treballat d'EPAF! i me han dit que a l'estiu cada 2x3 sortian a focs, risc d'incendis, etc. he sigut gilipollas per no presentarme pensava que la nota de tall d'EPAF estaria molt mes a dalt i que no tenia posibilitats.....

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42366

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
em sembla que la peña aqui fa publicitat de EPAF per estar mes aprop de plaçes de Peó i tenir possibilitats!!!
jejeje :)

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42367

Jajaja estic amb tu Forestalcat, a mi la gent on entreno jo em diuen que prefereixen forestal. Alomillor depen el parc i tota la pesca. A esperar sea dicho!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42376

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
Hehehe!

Al contrari! Per mí ja poden marxar tots a Peó que a mí el rotllo de quedarme al parc jugant al parxís no em va gens ni mica. Jo dic el meu punt de vista segons la campanya de l'any passat a la REM SUD.

Tan debó pogués entrar a EPAF aquest any, de tot cor!

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42381

Cherard, jo estic amb tu, los epaf voluntaris cap al seu parc! jajajaja
Sembla que no pero epaf és una bona opció per un novato! XD

tria entre EPAF i PEÓ fa 15 anys 2 mesos #42385

• albertrjulia
  • Avatar de albertrjulia Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
AOF dóna més punts de mèrits que EPAF! mireu la ultima convocatòria que van fer de bombers. AOF dóna 0.03 punts/mes treballat i EPAF crec que 0.02

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons
Gràcies a Fòrum Kunena