Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Al.legacions merits. M'ho han comptat bé? fa 15 anys 2 mesos #42180

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Bonesss, porto 5 campanyes, l'any passat vai entregar la roba, vai ser puntual i tota la pesca. És nortmal tenir uns merits de 2'5? Es que he vist a peña amb una campaña mes que jo i amb 4 punts o que l'any passat no en van fer de campanya i amb nomès 2 campanyes i 3 punts. L meva puntuació és correcta? Si no és així algú sab quan s'ha d'al.legar i com? Moltes gràciess.
Tot-hi així estic al numero 86 de la sud. Entres 76 peons, pero a les llistes he de restar als EPAF no? Estic dins igualment no? GRACIESS

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Al.legacions merits. M'ho han comptat bé? fa 15 anys 2 mesos #42183

Et donen punts pe rmoltes coses, per exemple tu tens 0.05 punts per mes treballat com a peo i 0.1 per mes treballat com a epaf, a més a més del punt per haver tornat la roba i el punt per haver fet bondat.
Despres venen los altres: 2 punts per ser voluntari, 2 per titulacions amb silvicultura (epaf), i també tens el haver treballat amb altres coses per la generalitat.

Si ets el número 86 i hi han 76 peons, trankil, entraras, segur ke hi ha algú en llistes ke ha entrat a epaf o a conductor o graf. Ala sort!

Al.legacions merits. M'ho han comptat bé? fa 15 anys 2 mesos #42184

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Gràcies! nO M'HAN COMPTAT EL PUNT DE LA ROBA. Ale! a al.legar

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena