Bonesss, porto 5 campanyes, l'any passat vai entregar la roba, vai ser puntual i tota la pesca. És nortmal tenir uns merits de 2'5? Es que he vist a peña amb una campaña mes que jo i amb 4 punts o que l'any passat no en van fer de campanya i amb nomès 2 campanyes i 3 punts. L meva puntuació és correcta? Si no és així algú sab quan s'ha d'al.legar i com? Moltes gràciess.
Tot-hi així estic al numero 86 de la sud. Entres 76 peons, pero a les llistes he de restar als EPAF no? Estic dins igualment no? GRACIESS
Et donen punts pe rmoltes coses, per exemple tu tens 0.05 punts per mes treballat com a peo i 0.1 per mes treballat com a epaf, a més a més del punt per haver tornat la roba i el punt per haver fet bondat.
Despres venen los altres: 2 punts per ser voluntari, 2 per titulacions amb silvicultura (epaf), i també tens el haver treballat amb altres coses per la generalitat.
Si ets el número 86 i hi han 76 peons, trankil, entraras, segur ke hi ha algú en llistes ke ha entrat a epaf o a conductor o graf. Ala sort!