Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42312

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
Bon dia!
es l'ultim dia per entregar els certificats mèdics!
Espavileu i entregeulo tots! han cardat fora pel SOC a bastants aspirants i poden haver sorpreses.
No tireu la tovallola i aneu tambe al nombrament de plaçes que potse criden el vostre nom!
Sort a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42315

eii, quin dia serà l'adjudicació de places?? la propera setmana segurament, no?? que dieu vosaltreS??

salu

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42316

El 2 de Juny? La setmana abans d'iniciar contracte calculo.

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42318

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
la setmana que s'acostuma a fer l'adjudicació de places és la setmana que be. Ho puc assegurar per aventuretes viscudes.. jajajaj... vinga tothom a apretar el cul i a pagar al senyor doctor el preu d'una firma que val or

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42320

Roks_21 va escriure: la setmana que s'acostuma a fer l'adjudicació de places és la setmana que be. Ho puc assegurar per aventuretes viscudes.. jajajaj... vinga tothom a apretar el cul i a pagar al senyor doctor el preu d'una firma que val or

50 €urakens per la revisió cada any mes cara!
L'any que ve intentaré fer algún xanxullo, esto no puede ser maria teresa.

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42321

una coseta...crec que algú va posar que sempre demanen més gent que places que hi ha...es a dir, que sempre fan falta més, a lo millor si n'hi han 90 places criden a 15 més, es veritat????

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42334

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
Per si hi ha algu que falla l'excloent pel soc, no passa les mèdiques o es passa a epaf...
Com deien ho fan per curar-se en salut.

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42336

Es poden presentar al·legacions pel del SOC des d'avui fins el 24 de maig. Així que suposo que cap el 26 o 27 de maig les llistes definitives i la primera setmana de juny a triar destinació.

Fins que es puguen fer al·legacions no publicaran llistes definitives, així que els que vulgueu saber com queda la cosa desprès del compliment del SOC (no tingueu moltes esperances, perquè tot i que ara han exclòs ha molta gent amb nota alta, l'any passat van fer més o menys el mateix i al final van deixar entrar a la majoria. Per això que penso que millor llevar aquest punt si no el tenen que fer complir tal com posa a les bases!! però...) Així que tindreu que esperar com a mínim uns 8 o 9 dies.

Ànims

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42356

forestalcat va escriure: Bon dia!
es l'ultim dia per entregar els certificats mèdics!
Espavileu i entregeulo tots! han cardat fora pel SOC a bastants aspirants i poden haver sorpreses.
No tireu la tovallola i aneu tambe al nombrament de plaçes que potse criden el vostre nom!
Sort a tots!

Qué és això del nombrament de places??? s'ha d'asistir presencialment per sapiquer-ho?? un saluttt

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42358

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12

capo va escriure:

Roks_21 va escriure: la setmana que s'acostuma a fer l'adjudicació de places és la setmana que be. Ho puc assegurar per aventuretes viscudes.. jajajaj... vinga tothom a apretar el cul i a pagar al senyor doctor el preu d'una firma que val or

50 €urakens per la revisió cada any mes cara!
L'any que ve intentaré fer algún xanxullo, esto no puede ser maria teresa.

¿¿¿¿50????

Capo a quin doctor vas? A la clínica del Doctor House? ;)

A mí m'han cobrat 35 pavos! Aixó sí, era una doctora apunt de jubilar-se... jo que al sentir que em revisaba una doctora m'havía fet il·lusions...

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42363

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
ami ma sortit gratis! el metge d capçalera s'ha enrollat despres de 6 campanyes quest any SIII me la firmada

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42368

Que cabrons, l'any que ve penso ferme-la i serà de gratis!!!!!!1 :evil:

AVIS s tots els que estan per davall de la nota de tall!!! fa 15 anys 2 mesos #42372

A mi m'ha costat 25 eurus i el pavo ni s'ha mogut de la cadira. No m'ha mirat ni el pes jajajaj. Només en la part de la pressió arterial ha tingut de pillar l'aparell i el payo em mirava amb una cara del pal (perque em fas treballar?). Viva las Policlinicas!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena