Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42339

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Iepaa! Pel que sé, l'any pasat , quasi tota la gent que va alegar li van fer cas (per mandra del funcionariat, diria jo) aquest any crec que toranaran a no ser justos i faran tot el contrari, no fer cas a ninguna( a no ser que sigui un cas molt clar) tant en el tema SOC com en el punt de la roba.
Que creieu? Us sembla exagerada la meva opinió?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42342

Tan de bo li treiessin a tohom el punt de la roba. És una injustícia. El mateix amb el punt del comportament. Amb el 0,1 per mes treballat n'hi hauria d'haver més que suficient.

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42343

La veritat es que em sorprenen els comentaris de la gent.

Quan un es presenta per fer la campanya forestal d'estiu sap que hi han unes bases. Allí explica tot el que es té que fer i complir. Per tant si a les bases posa que es donen punts per campanyes treballes, per comportament, per roba... és una cosa igual per tots. Que uns creiem que siga justa i els altres creiem que siga injusta, es opinable, però en el moment que surt publicada la noticia tots sabem el que hi ha, per a be i per a mal.

El que seria una injustícia/il·legal seria que no fessin complir les bases que han publicat per l'oferta de treball, tant pel tema SOC com pel tema punts per mèrits. Quan una oferta es publica hi ha el que hi ha, no hi ha volta de fulla.

Entenc que els nous no us agrade aquest model instaurat i més si heu tret més d'un 9 i pico de mitja a les físiques. Aquest justament hi ha menys places, però tots algun cop hem sigut "novatillos" i ens ha tocat fer uns esforç extra per entrar, així que espero que al final la cosa siga justa i que es talli a tothom per igual.

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42345

parrac va escriure: Tan de bo li treiessin a tohom el punt de la roba. És una injustícia. El mateix amb el punt del comportament. Amb el 0,1 per mes treballat n'hi hauria d'haver més que suficient.

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42348

si per poder... poden publicar el que vulguin a les bases, però no em sembla normal. Ho publiquen a les bases i coverteixen el que hauria de ser una feina d'accés PUBLIC en una adjudicacio pràcticament a dit per als seus amigotes d'anys anterior. Aquest esforç extra ... ja em diràs com ho fas per treure més d'un 10 ...Mai he vist una oposicio on facin una puntuació de manera tan descarada i ridicula per afavorir aquest fet. Tornar la roba i portar-se be ? vamos quin cachondeo. Bé, tampoc en treure res de seguir queixant-me, almenys no aquí, així que que us vagi be.
Apa siau i tan de gust

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42377

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
Heheh! Capo ets un cabrón, però reconec que amb els gif ets el puto amo!

Desde el respecte, eh!? ;)

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42380

No se per que us queixeu tan per el punt de roba i comportament.... ojala el tinguesa jo! Pero se que si entro, lany que ve 2 puntakos més.... ske... com a tirar.se pedres a la teulada eh? XD
Tema alegacions... tu keixat, si no et keixes no et tocara res

Aquest any..ni puto cas a les alegacions? fa 15 anys 2 mesos #42386

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs jo espero que facin cumplir les bases a tothom i qui no compleixi lo del SOC no torni a ser readmès.
Aqui la gent té molta cara provant sort a veure si cola. A veure si són seriosos i es fan les coses com déu mana perquè sino l'han de fer cumplir no cal que posin el requisit...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena