Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42476

• manelic
  • Avatar de manelic Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 0
estic flipànt de la puta merda d'organització del tema de forestals....................

acaben de sortir les llistes de qui s¡ha de presentar a les proves de català dilluns dia 23 i el meu nom hi surt!!!!!!!!!!!! :oops: ostia puta......he presentat els titols de batx, el FP i el nivell C de català....que collons passa??? costa molt fer les coses bé!!!!! o sigui que dilluns al matí agafa el cotxe i cap a sant boi hi falta gent.......un altre cop que ja són 4!!!! el que tinc clar és que em sentiran, si més no, em pagaran la benzina!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42477

Hi ha alguna que altra cosa extranya, hi ha gent exclosa a epaf i admesa a conductors.... si presentes 1 vegada el certificat et val per a tot no?

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42478

• manelic
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
jo diria que sí!! la documentació es presenta un cop i val per a totes les ofertes que et presentes!

Per cert! que heu prersentat per justificatr el nivell B1????? Amb el Batx , o el BUP n'hi ha prou no??? nJo vaig dur el paperet firmat pel director del meu institut on certifica que elñnivell d'estudis equival al nivell c i tal........

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42479

Flipa nen, conec a gent que esta fent una carrera i els han demanat que facin l'examen de català...Pero esto que esssss!? I la gent està ara d'examens i Dilluns han d'anar expresament a Barcelona a fer un examen que s'aprova amb els ulls tancats. En fin, no sé com miren aquesta gent els papers.

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42480

• manelic
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
o sigui que dilluns a fer l'examen????

A més l'examen és a les 8.45 i les oficines del parc obren a les 8......o sigui que ......no sé!!

no sé si anar a reclamar a sant boi o anar directament al'examen??? com ho veieu=????

Per cert, penso demanar que se'm compensi l'error pagant-me la benzina.... creieu que és posible aconseguir-ho????? Amb la tonteria son + de 100km ......

La veritat és que el que més em fot és el trasbalç i els nervis que et fan passar gratuïtament...... cagonala_______

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42481

Tio... lo millor millor ke hauries de fer, es anar a l'examen i despres a reclamar. Ara, fes el que tucreguis, 100 km, son una putada.... pero no crec que et donin ni aigua....

Sort Company!

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42483

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
Quina putada nano... em sap greu.

Capo, ara es quan has de posar un GIF dels teus per aixo de "penso demanar que se'm compensi l'error pagant-me la benzina.... creieu que és posible aconseguir-ho?????" :lol:

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42485

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
Si et serveix de consol, jo vaig baixar a Tortosa només per entregar el certificat mèdic (visc a bcn)

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42488

..per a presentar documents no cal desplaçar-se amb cotxe tants km.. Jo visc a Alacant i sempre he enviat tot per correu certificat urgent i mai he tingut problemes.. (ho dic per si ha algú vol estalviar-se gasoil a la próxima :roll: ).

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42489

• manelic
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
El que a hores d'ara tinc clar és que passo d'anar a barna a les 8 del matí a fer un esxàmen que no em correspon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A banda que dilluns tinc histories a fer, passo totalment d'entrar a barna a les 7 i pico del maTí AMB EMBÚS , buscar parking, tancar-me a una aula........ quan tinc el bbatxillerat, el nivell C i un FP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ((el B1 te'l dónen amb el graduat escolar))......... trucaré a St bOi i els informaré de l'error........ Qui hagi comès l'ERROR que el rectifiqui.....per alguna cosa cobren a final de mes

MENTRE RETALLEN LA VELOCITAT MAX A 110KM/H AMB L'EXCUSA D'ESTALVIAR PETROLI ...... jO hE FET 5 VIATGES A st boi:

1= Portar la documentacio i inscriure'm a la SUD..... (100km)
2= Els retorno un paper que em donen a ST BOI segellat per la OFICINA DEL SOC d'Igualada ( o sigui, Igualada-ST boi-Igualada -ST boi-igualada) ( 200km)
3= Examen teòric epaf a BCN (100km)
4= Proves físiques a CORNELLÂ (100km)
5= Portar el Certificat mèdic a St Boi (100km)

600 KM i un munt de temps perdut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i ara, els molt......... em fan anar a un exàmen que no em correspon!!!!!!!!!!!!

EN PLE SEGLE XXI em sembla una presa de pèl absoluta.....i més quan a la regio hi ha 5 o 6 dones treballant a oficines ( (molt agradables, tot sigui dit)..............

OSIGUI QUE SI PER TELEFON NO HO PUC ARREGLAR MIREU EL TELEDIARIO DE TELECINCO DILLUNS AL MIGDIA I EN VEUREU UNA DE GROSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42490

• manelic
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
per cert, m'oblidava de dir que EM CAGO AMB LA P.U.T.A MARE DEl/LA GRAN FILL/A DE P.U.T.A que no sap fer la seva feina i que em fa tenir els nervis a flor de pell.......després d'estar 5 P.U.T.O.S mesos fent series com un FILL DE P.U.T.A per tal de treure un 10 a LES P.U.T.ES PROBES i aconseguir una P.U.TA merda DE feina per PODER MENJAR!!!!!!!!!!!!!! A banda d'una P.U.T.A tendinnitis de caball al colze!!!!!!!

Moltes P.U.T.Es gracies :mrgreen: :twisted:

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42491

Amb teoria si al moment d'entrar a l'examen presentes la documentació de que ja tens el nivell de català, no l'hauràs de fer i ja està. No facis el ruc i ves-hi. Pensa que seràs tu el que et quedaràs sense feina, no ells.

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42492

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
pero es normal tantisisisima gent que hagi d'anar a la prova de catala¿¿¿
posiblement van entregar els e3studis i no el justificant amb el nivell de catala.
pero moltisisisisisims

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42493

Si això es un catxondeiigggg...

Segur que ho fan per sonar feina a correctors de català, com estem en crisi... pufff

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42524

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Manelic parlem una mica bé home.....tothom es pot equivocar, la gent s'equivoca i rectifica, a gene s'equivoquen un any i al seguen s'equivoquen encara més....jejej

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena