Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42529

• manelic
  • Avatar de manelic Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 0
la veritat és que divendres em vaig encendre una mica massa!!!

Avui he trucat a les oficines i en 1 minut m'han comfirmat que era un error i que no cal que vagi a les probes de català!!
Tot i així no tinc res per demostrar la trucada i si quan surtin les llistes estic fora no em podré queixar de res!!

ja SÉ que vpotser msóc massa descomfiat....................però ja sabeu la dita......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42538

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
no es massa desconfiat.. si qui sigui diu que has de fer l'examen i a última hora se'n volen desentendre de la teva trucada et puc assegurar que no hi haurà ningú que hagi parlat amb tu

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42546

• manelic
  • Avatar de manelic Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 0
no siguis tan negatiu nano!!!!

He trucat 2 cops (a les 8 i a les 830)..... la segona vegada textualment els he dit que els tornava a trucar per tal d'assegurar-me que no havia de fer l'examen,,,,,,,,, De pas li he dit a la sra. que tenia por de fer una alegació per telèfon i tal..... M'ha tornat a demanar el nom i m'ha dit que estigués tranquil, que s'havien equivocat i punt!!!!,,,,,,,,,,

La veritat és que ,a banda dels errors, les noies de la centraleta són molt correctes i amables............ si al final em tomben ja ho veureu per tv3.....

ERRORS! fa 15 anys 2 mesos #42548

manelic va escriure: no siguis tan negatiu nano!!!!

He trucat 2 cops (a les 8 i a les 830)..... la segona vegada textualment els he dit que els tornava a trucar per tal d'assegurar-me que no havia de fer l'examen,,,,,,,,, De pas li he dit a la sra. que tenia por de fer una alegació per telèfon i tal..... M'ha tornat a demanar el nom i m'ha dit que estigués tranquil, que s'havien equivocat i punt!!!!,,,,,,,,,,

La veritat és que ,a banda dels errors, les noies de la centraleta són molt correctes i amables............ si al final em tomben ja ho veureu per tv3.....

Per TV3?? Vaja broma.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.208 segons
Gràcies a Fòrum Kunena