Molt bones,
Us voldria exposar un seguit dubtes que tinc, així com alguns problemes, esperant que entre tots hem puguin quedar resolt.
M'acabo de presentar per primer cop a AOF a Terres de l'Ebre. He aconseguit un 10 a les proves físiques, però encara i així estic el 78 a la llista per 58 plaçes.
Independentment si puc entrar o no, posats en el cas que sí, hem sorgeixen molt dubtes. Heu de saber que sóc de Badalona (Barcelona) i que no disposo de carnets de conduir, i per tant m'he de moure en transport públic.
Així, en primer lloc,
quins parcs de bomber creieu que hem quedarien disponibles per arribar? El llistat és el següent, encara que ja obiu alguns:
• RE Terres de l'Ebre L'Ametlla de Mar 6
• RE Terres de l'Ebre Amposta 6
• RE Terres de l'Ebre Tortosa 2
• RE Terres de l'Ebre Mora d'Ebre 8
• RE Terres de l'Ebre Ascó
• RE Terres de l'Ebre Gandesa 6
• RE Terres de l'Ebre Batea
• RE Terres de l'Ebre Horta de Sant Joan 6
• RE Terres de l'Ebre Tivissa 6
• RE Terres de l'Ebre Ulldecona 6
Després, per el dia d'eleccions, m'estic intentant estblir un llistat de prioritat de tria. D' aquesta manera, respecte al transport sé qu per als 5 primers hi ha parada de tren demitja distància, però
de Gandesa a Ulldecona no sé com podria arribar. Baixant a Mora d'Ebre (concretament "Mora la nova") és el que hem deixa més a prop, però a partir d'allà,
coneixeu transports de com arribar fins a la ciutat, i concretament com s'arriba al parc de bombers?
Seguidament s'hem planteja el dubte de l'allotjament, ja que la meva intenció passa per traslladar-me durant l'estiu.
Aquí us preguntaria si coneixeu llocs a on allotjar-se o cap contacte. De moment per Mora d'Ebre ho tindria resolt, els nuclis més urbans no donarien gaire problemes, però per la resta de jocs que m'conselleu?
Finalment, i NO MENYS IMPORTANT,
m'han dit que les classes es fan segons els parcs a Mora d'Ebre o a Amposta. És veritat? Sabrieu dirme la divisió? I en cada cada cas, un joc on allotja-se durant dues setmanes ? (a menys que pogués escollir un dels dos parcs per treballar)
A més, com passarà a molt suposu, la segona setmana d'estudis hem coincdeix amb una setmana d'
examens.
La llei m'ampara a faltar per tornar a barcelona a fer-los? I en qualsevol cas, es poden recuperar, que s'hauria de fer?
En fi, com veieu és el meu primer any, i entre els exàmens, que no tinc carnet i que he hagut de presentar-me a Terres de l'Ebre per por a les retallades, necessito programar-me tant bé com pugui tot. Així, us agrairé moltíssim les informacions que hem pogueu donar.
Atentament,
Runnermatic