Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42520

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Molt bones,

Us voldria exposar un seguit dubtes que tinc, així com alguns problemes, esperant que entre tots hem puguin quedar resolt.

M'acabo de presentar per primer cop a AOF a Terres de l'Ebre. He aconseguit un 10 a les proves físiques, però encara i així estic el 78 a la llista per 58 plaçes.
Independentment si puc entrar o no, posats en el cas que sí, hem sorgeixen molt dubtes. Heu de saber que sóc de Badalona (Barcelona) i que no disposo de carnets de conduir, i per tant m'he de moure en transport públic.

Així, en primer lloc, quins parcs de bomber creieu que hem quedarien disponibles per arribar? El llistat és el següent, encara que ja obiu alguns:
• RE Terres de l'Ebre L'Ametlla de Mar 6
• RE Terres de l'Ebre Amposta 6
• RE Terres de l'Ebre Tortosa 2
• RE Terres de l'Ebre Mora d'Ebre 8
• RE Terres de l'Ebre Ascó
• RE Terres de l'Ebre Gandesa 6
• RE Terres de l'Ebre Batea
• RE Terres de l'Ebre Horta de Sant Joan 6
• RE Terres de l'Ebre Tivissa 6
• RE Terres de l'Ebre Ulldecona 6

Després, per el dia d'eleccions, m'estic intentant estblir un llistat de prioritat de tria. D' aquesta manera, respecte al transport sé qu per als 5 primers hi ha parada de tren demitja distància, però de Gandesa a Ulldecona no sé com podria arribar. Baixant a Mora d'Ebre (concretament "Mora la nova") és el que hem deixa més a prop, però a partir d'allà, coneixeu transports de com arribar fins a la ciutat, i concretament com s'arriba al parc de bombers?

Seguidament s'hem planteja el dubte de l'allotjament, ja que la meva intenció passa per traslladar-me durant l'estiu. Aquí us preguntaria si coneixeu llocs a on allotjar-se o cap contacte. De moment per Mora d'Ebre ho tindria resolt, els nuclis més urbans no donarien gaire problemes, però per la resta de jocs que m'conselleu?

Finalment, i NO MENYS IMPORTANT, m'han dit que les classes es fan segons els parcs a Mora d'Ebre o a Amposta. És veritat? Sabrieu dirme la divisió? I en cada cada cas, un joc on allotja-se durant dues setmanes ? (a menys que pogués escollir un dels dos parcs per treballar)

A més, com passarà a molt suposu, la segona setmana d'estudis hem coincdeix amb una setmana d'examens. La llei m'ampara a faltar per tornar a barcelona a fer-los? I en qualsevol cas, es poden recuperar, que s'hauria de fer?

En fi, com veieu és el meu primer any, i entre els exàmens, que no tinc carnet i que he hagut de presentar-me a Terres de l'Ebre per por a les retallades, necessito programar-me tant bé com pugui tot. Així, us agrairé moltíssim les informacions que hem pogueu donar.

Atentament,

Runnermatic :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42521

a Batea fijo.

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42525

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
bones,
l'any passat Mora d'Ebre va ser de les ultimes per no dir la ultima.
Batea es tambe una opció que quedi entre les ultimes.
tema transports, impossible! no hi ha cap tren ni bus a la tornada cuan acabes la guardia desde l'ametlla cap avall.
el que si que et puc dir esque de tarragona ciutat en som molts els que baixem a terres de l'ebre a fer campanya i es reparteix el gasto de gasolina.

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42526

18 anys i no tens carnet de cotxe.... molt mal molt mal... com es note que don sou no us pase nomes 1 autobus diari XD

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42527

Runnermatic, si vols puc parlar amb uns quants de Terres de l'Ebre per si vols compartir pis amb ells o qualsevol història.

Ja faràs saber el què.

Ale, que aquesta setmana s'ha de saber ja on anirem cadascú o com a mínim ja sabrem les llistes definitives.

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42544

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola de nou,

Pues moltes gràcies per les aportacions de tots.

"Forestalcat" no he acabat d'entendre una cosa. Dius que per a tots els parcs de bombers de Terres de l'Ebre no hi ha cap manera de tornar al acabar la jornada amb transport públic? Suposu que pels parcs més aïllats sí és un grandíssim problema (ex: batea), però suposu que altres com ametlla, amposta, móra d'ebre o ascó, agafant un allotjament aprop i amb una bici es pot anar fent no ;-P.
En qualsevol cas, m'ha interessat molt allò que has dit de compartir vehicle amb altres forestals de la zona de Tarragona. Espero poder entrar en contacte amb tu després de l'elecció de plaçes si hi ha sort. Ja t'ho escriuria per aquest fòrum d'acord.

I amb el "capo" també m'agradaria entrar en contacte després de l'elecció de plaçes, ja que si vaig a un parc es que estigui força perdut, entre els contactes per allotjar-me i transportar-me que hem poguessiu donar, segurament hem farieu un gran favor.

Repeteixo, que de tenir sort i necessitar-ho provaré d'entrar en contacte amb vosaltres ;-) . M'ho podeu confirmar que esteu a la guay? Moltíssimes gràcies.

I a "solano3" li diré que no tinc 18, sinò 20 anys... encara és més desastrós no ;-P... però també és ecològic jeje.

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42549

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
ok

Tio emmerdat dins la regió Terres de l'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42598

home si et toca molt lluny i contes les hores de tren i la pasta que et gastaras en bitllets. No vols dir que et sortiria millor llogar-te una habitació per allà. A segons quins pobles els lloguers estan molt barats. I a més viuràs l'experiencia de les festes majors d'allà baix i coneixeras un munt de gent.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena