Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42616

• manegade_25
  • Avatar de manegade_25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Estan a pun de sortir....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42617

Tinc el F5 desgastat XD

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42623

Al tema anterior comenten que sortiràn a les 13.55h, però qui sap si és informació fiable, jo també sóc partidari de trencar el botó F5! jaja

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42626

No es fiable home, si mires be el post, ha ficat els horaris justos, en els quals tanquen i obren el parc. Ha dit, sortiran a les 13:55, 5 mins antes de ke tanquin el parc, i faran convocatoria a les 8, just lhora ke obren el parc. Amb la broma de dir, mira no podrem ni reclamar.... encara que al ritme que van.... potser surten a les 7 de la tarde XD

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42627

El normal seria que no sortissen avui, ja que si ahir es va acabar el plaç és una mica sospitós que surten les definitives avui, ja que podria passar que ahir molta gent hagués fet al·legacions.

El normal es publicar les llistes 2 dies desprès de les al·legacions, ja que cal comprovar be les coses. No entenc ara de cop aquesta presa quan tota la campnya han anat a un ritme molt tranquil, però esperem que tot es fagi be i que les definitives estiguen correctes (que s'hagi fet complir tot els requisits) i que demà triem plaça.

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42628

Mmmm.... de la teva observació de la presa podem deduir alguna cosa.... fen suposocions com les padrines de poble, podriam pensar ke no han mirat cap al·legació, tots al carrer o justament tot lo contrari, ke nomes per haver presentat alguna cosa, encara que no tinguis raó, te lhan acceptat... per la perea de llegir. És a dir... osti estic fora... bueno qui no plora no mama no? doncs au, em queixo encara que no tinc rao, zas! t'ha sonat no una trompeta si no que tota la filarmonica londinenca jajajaja Perque? per que no seu han ni mirant, tu et keixes, al sac amb tots los altres
Daki un ratet ue veurem prou, aixo rai

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42629

Pues si,

Jo estic tranquil, el primer any que vaig fer campanya ja vaig sofrir prou dels nervis!, ara si compleixes a les físiques la cosa es diferent, xD.

Però no entenc la forma de treballar, no entenc perquè pot costar tant fer les coses be i complir amb el que es demana... però que farem, des de que participo amb això que les coses han anat sempre així. Veig que de moment, tot i el canvi, sembla ser que continuaran igual.

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42630

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
home, el que esta clar que justa justa no es la paraula indicada per definir aquesta convocatoria com totes les anteriors.
Gent que cobra l'atur s'ha colat! i daltres que no estan exclosos...
QUE PASARA AMB LES DEFINITIVES? avui sortirem de dubtes, pero tingeu clar que algun injusticia es cometra fijo!

SALUT!

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42633

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5 !!!!!!!!!!!

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42634

panini va escriure: El normal seria que no sortissen avui, ja que si ahir es va acabar el plaç és una mica sospitós que surten les definitives avui, ja que podria passar que ahir molta gent hagués fet al·legacions.

El normal es publicar les llistes 2 dies desprès de les al·legacions, ja que cal comprovar be les coses. No entenc ara de cop aquesta presa quan tota la campnya han anat a un ritme molt tranquil, però esperem que tot es fagi be i que les definitives estiguen correctes (que s'hagi fet complir tot els requisits) i que demà triem plaça.

Sortiran a partir d'aquesta tarda i punt.
Mare meva, com si no coneguessiu ja els procesos...

En fi, paciència.

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42635

Ja ho se Capo ja...
El problema és que els coneixem, sempre hi ha esperances però al final tot és com sempre. LA VIDA SIGUE IGUAL!! xD

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42641

vinga que ja les tenim aqui:
www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42643

vaja, de moment només estan penjades les de la centre...

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42644

Nota de tall de centre, posicó 82 : 8'63.
Contant 58plaçes AOF + EPAF = 82 plaçes.

LLISTES DEFINIIVES fa 15 anys 2 mesos #42645

Dacords.... nomes ha surtit la sud i centre no?
Doncs a sperar....

Temps de càrrega de la pàgina: 0.214 segons
Gràcies a Fòrum Kunena