Soc de Barcelona i enguany es el meu primer any de forestal. No conec a ningu, aixi q e busco algun altre forestal d'alla que tambe vulgui compartir pis.
I si algu sap d'algu si us plau que ho escrigui .
De moment trucare a alguna immobiliaria. Jo hem vull allotjar en uns 1o dies, abans que comencin les classes.
Dades personals: home, 2o anys, tranquil, pero sociable i amant de l'esport i cule ;-iP. Mai he viscut sol pero hem considerO forsa responsable.
Hola company!!! Jo també estic buscant pis per la zona de Mora o llocs propers. Estic mirant varis pisos/cases, pero suposu que compratir es el mes barato. L'any passat vaig estar al mateix parc, però compartia pis amb 2 companys més, així que co aquest any estic sol el lloguer es dispararà de preu. Si al final es la millor opció, segurament ens entendrem molt be!!!
Dades: home, 19 anys, molt sociable i també amant de l'esport i per suposat, CULE!!! Em considero força responsable y es la segona campanya.
Jeje, però tu tens pis ja trobat? Jo estic mirant alguns pisets, per la zona de Mora o Garcia, pero si podem llogar un els dos perfecte!!! A mí m'han de trucar per un pis a Garcia, ja et diré a veure, i si tú tens algo mirat pues a veure quin surt millor. Jo vaig al parc de Mora, o sigui que m'agafa al costat jeje.
Perquè ens anem coneixent, em dic Víctor de la Iglesia, suposo que ens veurem aquest divendres en la firma dels contractes.. Vagi bé!!!