Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Compartir lloguer a Mora d'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42865

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Soc de Barcelona i enguany es el meu primer any de forestal. No conec a ningu, aixi q e busco algun altre forestal d'alla que tambe vulgui compartir pis.

I si algu sap d'algu si us plau que ho escrigui :-) .

De moment trucare a alguna immobiliaria. Jo hem vull allotjar en uns 1o dies, abans que comencin les classes.

Dades personals: home, 2o anys, tranquil, pero sociable i amant de l'esport i cule ;-iP. Mai he viscut sol pero hem considerO forsa responsable.

Espero alguna resposta aviat.

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compartir lloguer a Mora d'Ebre fa 15 anys 2 mesos #42933

Hola company!!! Jo també estic buscant pis per la zona de Mora o llocs propers. Estic mirant varis pisos/cases, pero suposu que compratir es el mes barato. L'any passat vaig estar al mateix parc, però compartia pis amb 2 companys més, així que co aquest any estic sol el lloguer es dispararà de preu. Si al final es la millor opció, segurament ens entendrem molt be!!!
Dades: home, 19 anys, molt sociable i també amant de l'esport i per suposat, CULE!!! Em considero força responsable y es la segona campanya.

Que vagi molt be!!

Compartir lloguer a Mora d'Ebre fa 15 anys 1 mes #42940

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Guau! Quin éxit!

T'escric un privat i seguim parlant ;-) .

Compartir lloguer a Mora d'Ebre fa 15 anys 1 mes #42941

Jeje, però tu tens pis ja trobat? Jo estic mirant alguns pisets, per la zona de Mora o Garcia, pero si podem llogar un els dos perfecte!!! A mí m'han de trucar per un pis a Garcia, ja et diré a veure, i si tú tens algo mirat pues a veure quin surt millor. Jo vaig al parc de Mora, o sigui que m'agafa al costat jeje.
Perquè ens anem coneixent, em dic Víctor de la Iglesia, suposo que ens veurem aquest divendres en la firma dels contractes.. Vagi bé!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.129 segons
Gràcies a Fòrum Kunena