Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

DUBTES PROPERES OPOS fa 15 anys 2 setmanes #43346

• arnaucornella
  • Avatar de arnaucornella Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
HOLA A TOTHOM,

Per motius personal aquest any no m'he pogut presentar a les Opos de Forestal... però l'any que bé, compteu amb mi! ;) Però avanç d'això tin un parell de dubtes:

· Tema paro. Tinc una feina que gairebé no arribo a les 10 hores mensuals, i fa temps em va semblar llegir un post que deia que o bé has d'estar en paro o tenir una feina de poqissimes hores (com és el meu cas). Això es cert? Em puc presentar treballant amb aquesta feina? Si es així, perdo prioritat o opcions?

· Tema proves físiques. He estat mirant les bases d'anys enrrere i he vist que de tant en tant van canviant la prova de; o bé corda o bé "pajaritu". Hi ha alguna manera d'esbrinar quina caurà a la pròxima ? O hem d'entrenar totes dues i esperar a les bases de l'any que bé?.

Moltissimes Gracies, un salut. Adeu!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

DUBTES PROPERES OPOS fa 15 anys 2 setmanes #43347

Hola Arnau,

Respecte al tema del atur podríem dir que cada any canvia, aixi que per al proxim any no se sap, aquest any tenies que estar al atur sense cobrar, o que com a molt et quedes un mes per cobrar el atur desde que varen sortir les bases.
Respecte a les fisiques, antigament era la corda, pero ara es el pajarito, pq han posat la mateixa proba que a la opo de bombers, encara que amb un barem un pel mes baix...

DUBTES PROPERES OPOS fa 15 anys 2 setmanes #43348

• arnaucornella
  • Avatar de arnaucornella Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes Gracies Kosas!!! Doncs a entrenar dur!!! Gracies adeu!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena