Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Compatibilitat treball i propera campanya forestal fa 14 anys 9 mesos #43796

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys,

En aquest época de tanta incertesa m'agradaria comentar-vos uns dubtes personals.

Tracta sobre tema laboral.
En el punt a) dels requisits de la campanya, posa que que no pots cobrar subsidi o només amb l'últim més per cobrar, i que no pots estar ficats durant els 6 mesos anteriors a la presentació de la solicitud en un projecte del pla d'ocupació.

En el meu cas m'estan oferint treballar com a venedor de Decathlon, a partir de deixar jo el currículum. Opineu que això té a veure amb els projectes de pla d'ocupació que es comenta? I si finalitzo aquest contracte durant el març, hauria de tenir problemes segons el que us he dit, o no?

Tot comentari que rebi estaré molt agraït.

Adèu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compatibilitat treball i propera campanya forestal fa 14 anys 8 mesos #43834

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
a veure, els plans ocupacionals són unes feines promogudes desde el SOC, i subvencionades de forma pública (que algú em corretgeixi sino,p erò jo diria que no n'hi ha cap amb entitats privades). Per tant en el teu cas, que has deixat curriculum al decathlon, i t'hi han agafat no té rees a veure. A vendre bambes, i si em canvies el ticket d'unes mizuno wave ultima per unes kalenji t'ho agrairé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena