Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43818

• david_g
  • Avatar de david_g Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys, us voldria expossar un dubte que tinc i es que potser d'aqui poc em vaig a Londres uns mesos a viure, però igualment voldria per la convocatoria per a forestal i m'agradaria saber si tindria que vindre en persona a fer la solicitud o pot anar altre persona per exemple el meu germà o el meu pare a entregar la meva solicitud amb els paper i tal firmat per mi?
Moltes gràcies a tots i anims! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43819

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
en tota la convocatoria l'unic que as de ser presencial es a les proves fisiques.

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43822

He sentit el rumor per diferents fonts que no hi haurà campanya forestal l'estiu que be, algú sap alguna cosa?

Gracies

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43825

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
tothom diu el mateix.... l'any passat també es deia, i l'altre i l'altre...

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43826

• david_g
  • Avatar de david_g Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
Jo crec que si que hi haurà campanya pero potser menys plaçes..

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43827

jo crec que no n'hi haurà que em tots aquests canvis que faràn ara de canvi de torn a 1-4 enlloc de 1-3 i algunes altres coses, també si inclou que no hi haurà campanya i es cobrirà em bombers, tot això segons diuen alguns.

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43829

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
impossible que no hi hagi campanya forestal, per més torns que tinguin i parcs que es tanquin, no poden afrontar la temporada d'estiu que els espera sense reforç de forestalillus.

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43833

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
la campaya forestal és un pla ocupacional subvencionat per la unió europea, això no ho treu ningú, si europa treurà la subvenció? Pot ser. Que el PP ara quan entri retallarà quartos així? No li veig tanta potestat a nivell de temes de seguretat autonòmica. Si CIU ho retallarà? això si que li veig més possibilitats.
Però ara bé, esperem a veure com arriba tot al mes de maig, i després ja ho veurem pk no podem anar sempre suposant coses i pensant en que treurant això o allò... ens tornarem bojos. Prepareu-ho tots i si ho fan cap dins i sino a recollir patates al camp! Vinga nanos a pencar!

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43837

DALKI3 va escriure: jo crec que no n'hi haurà que em tots aquests canvis que faràn ara de canvi de torn a 1-4 enlloc de 1-3 i algunes altres coses, també si inclou que no hi haurà campanya i es cobrirà em bombers, tot això segons diuen alguns.

+1.

Ja podeu trobar un altre feina, perquè la temporada que ve no tindrem campanya forestal.
Jo també la sabia aquesta informació i em volia esperar a veure si algú tenia la mateixa info...

Encara així, hi ha d'haver-hi gent contractada per a la "campanya forestal", sempre, ja siguin 200 persones o 800, així que més endavant, de cara al Febrer ja tindrem noves informacions.

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43845

Ei, forestalcat, això que dius que en tota la convocatòria a l'únic que has d'estar present (a part de la signatura del contrcte, clar!), és a les físiques, d'on ho has tret? Com ho fas? Ho firmes i ho envies per fax a algú que t'ho entregui, juntament amb una autorització i el teu DNI?

Apali, Salut!!!

FER LA SOLICITUD fa 14 anys 8 mesos #43853

capo va escriure:

DALKI3 va escriure: jo crec que no n'hi haurà que em tots aquests canvis que faràn ara de canvi de torn a 1-4 enlloc de 1-3 i algunes altres coses, també si inclou que no hi haurà campanya i es cobrirà em bombers, tot això segons diuen alguns.

+1.

Ja podeu trobar un altre feina, perquè la temporada que ve no tindrem campanya forestal.
Jo també la sabia aquesta informació i em volia esperar a veure si algú tenia la mateixa info...

Encara així, hi ha d'haver-hi gent contractada per a la "campanya forestal", sempre, ja siguin 200 persones o 800, així que més endavant, de cara al Febrer ja tindrem noves informacions.

Jo també ho havia sentit, i de boca de alts mandos de tarragona....
La realitat és que ja hi han parcs que tanquen 1 setmana de nit i els altres cubreixen, aixo son hores acumulades que hauran de tornar d'alguna manera.
K no hi hagi forestalillo.... doncs bueno, segur que nhi haura pero parlar de places es fa dificil. Penseu que encara hi ha bombers interins sueltos, i estos crec que poden caure abans de tocar horaris i forestals.

Salut i sort!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena