Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44077

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 67
  • Gràcies rebudes: 2
Bones a tothom, em dic Gerard i tinc un dubte/dilema.
El setembre que ve m'agradaria començar CAFE a girona (ciencies de l'activitat fisica i lesport (INEFC)) pero també m'agradaria entrar a la campanya forestal, tot i que tinc present que és possible que no n'hi hagi... El fet és que el curs comença al 15 de Setembre i acaba el 22 de Juny, i la campanya forestal pel que tinc entés comença al Juny i no se si acaba al setembre tard..., i no es plan de començar-la just quan hi ha els examens finals...
El meu dubte és si hi ha alguna manera de combinar-s'ho, si algú s'hi ha trobat mai, algun consell que em podrieu donar!! perquè estic ben perdut, no se quina és la prioritat, si fer CAFE o obtar per les campanyes, pero si poguès fer-ho tot seria la gloria...

Moltes gràcies per les respostes!! Salut!! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44079

Pinsi va escriure: Bones a tothom, em dic Gerard i tinc un dubte/dilema.
El setembre que ve m'agradaria començar CAFE a girona (ciencies de l'activitat fisica i lesport (INEFC)) pero també m'agradaria entrar a la campanya forestal, tot i que tinc present que és possible que no n'hi hagi... El fet és que el curs comença al 15 de Setembre i acaba el 22 de Juny, i la campanya forestal pel que tinc entés comença al Juny i no se si acaba al setembre tard..., i no es plan de començar-la just quan hi ha els examens finals...
El meu dubte és si hi ha alguna manera de combinar-s'ho, si algú s'hi ha trobat mai, algun consell que em podrieu donar!! perquè estic ben perdut, no se quina és la prioritat, si fer CAFE o obtar per les campanyes, pero si poguès fer-ho tot seria la gloria...

Moltes gràcies per les respostes!! Salut!! 8)

Si, com molt ben dius, ves a saber si hi haurà campanya l'any que ve,
si n'hi ha, pots fer les dues coses a l'hora.
Molts de nosaltres som universitaris :lol: :lol:
Alguns el que fem es demanar les vacances que ens pertoquen la primera setmana que començem les classes i ja està. Sempre i quan no coincideixi amb les vacances del teu company forestal de torn.

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44080

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
gràcies capo!! tu o algú em podria dir el dia que comenceu realment a treballar de forestal un cop fetes les vacances a principis de campanya!?? em seria molt útil aquesta informació!!
i posats a preguntar, cuants dies de vacances teniu? (2.5 dies per mes treballat com tothom?)

MOLTES GRÀCIES!

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44082

Pinsi va escriure: gràcies capo!! tu o algú em podria dir el dia que comenceu realment a treballar de forestal un cop fetes les vacances a principis de campanya!?? em seria molt útil aquesta informació!!
i posats a preguntar, cuants dies de vacances teniu? (2.5 dies per mes treballat com tothom?)

MOLTES GRÀCIES!

Des de fa dues campanyes, ara es comença a treballar entre el 6-7 de Juny, dos setmanes de formació i començar a treballar oficialment la setmana de la nit de Sant Joan, o sigui si, ens toca treballar i estudiar pels examens finals :lol:

Quantes vacances? si no vaig errat, són quatre guàrdies, que aquestes vacances si que són obligatòries, que jo si fos per mi les suprimiria, no val per a res ( a no ser que vagis amb la parenta de viatge o hi hagi un festival com Monegros, etc.) perquè si t'agrada la feina de veritat és una putada fer-les perquè et perds sortides :| però en fin...

Esperem que hi hagi campanya forestal d'estiu 2012!!
Hem de donar canya a en Felip Puig!

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44083

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
merci Capo, però encara tinc un dubte, la formació es obligatori assistir-hi? o pots no anar-hi? (perquè tens classe de la uni o has d'estudiar, etc.) i, 4 guàrdies vindrien a ser 4 dies? 4 dies per mes treballat o en total en els 3.5 mesos?? perquè sino no se com us ho feu per treballar i fer els examens, perqué o esteu currant o esteu fent l'examen, no us podeu multipilcar!!! jajaja :lol:

gràcies per l'interés!! x cert, l'any que ve, si puc, m'en vaig de cap a Monegros que aquest any ja em vaig quedar amb les ganes!!

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44084

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
4 guàrdies de festa són 9 dies de festa consecutius.
Els exàmens, si son oficials, tens dret a festa 24h avans de l'examen i el tems necesari al acabar el examen i anar al parc.
Aixi que Pinsi, cap problema.

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44096

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
els de la universitat serien oficials no??
gràcies forestalcat!!

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44097

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
correcte pinsi, opos, universitat, escola oficial d'idiomes...
Sort per la campanya 2012

Campanya forestal - Universitat fa 14 anys 7 mesos #44099

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
gràcies forestalcat, sempre em sou de gran ajuda!!
sort per tothom, resem perqué segueixin les campanyes!!

bon nadal a tothom 8)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.227 segons
Gràcies a Fòrum Kunena