Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44467

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
o al gencat, a l'apartat de convocatòries/campanyes forestals.
Però les de l'any passat he, aquest any encara han de sortir!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44468

Bones altra vegada, i un novato com a conductor tampoc te res a fer? Es k tinc la sensacio k si vull opositar quan surtin opos, si surten , quan surtin, alla el 2020 si no tens merits de campanyes tampoc tindre res a fer...

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44469

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
no et pensis pas que és molt els mèrits de les campanyes, sempre ajuda evidentment! Però més conten els carnets, i no sempre depén de nosaltres això de tenir mèrits així que com tu vegis.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44473

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
la diferencia dels mèrits d'una campanya et poden fer estar dins o fora de la opo... TU MATEIX... :roll:

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44479

kaktil, no treguis d'aquest forum l'absurda conclusió que no podras entrar a cap campanya i en consequència d'aixo no podras opositar a bomber, no els fotis cap cas a aquests que et diguin que no tens cap possibilitat, o que t'estalviis patiments,... la gent parla molt als forums i sempre dona la sensaciío que tots son uns amos i et baixen la moral
Absolutament al contrari, si li fots canya, pero canya de veritat, a saco, conseguiras el que vulguis, dius que tens un 9, dons ja saps, a muerte a pel 10 amb el que et queda de temps, i ta clar, apuntat a conductor, i tb a EPAF.. I si no entres NO paris, segueix a per la seguent. Aquest es lunic cami i nomes tu nets el responsable

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44480

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
Completament dacord amb retako,

AMB TOT A TOT!!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44481

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
sobretot a epaf! Inscibiu-vos tooots a les 0 plaçes d'epaf que sortiran. Anims! Per cert,seguiu entrenant, 11,83 d tall era solsament una opinio personal pensant q lany passat va ser 9i algo i aket any menys plaçes! Anims! I d'amo ningu retako,q els novatos amb 9 i 10 tenen mes respecte x mi q els veterans amb 6 o 7 i 5de merits. Flipaooo!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44482

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
forestalcat perque dius que surtiran 0 plaçes de epaf?

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44483

El foro es una eina que esta be per informar-te i compartir sensacions de com 'pinta la cosa', però has de saber que es diuen moltes rucades. Alg1991 lo millor que pots fer es preparar-te be totes les proves, amb ganes i a per totes. No et deixis influenciar perque lo que es diu al foro, un dia no hi ha places i a l'altre han tret 300. Si necessites algu d'Epaf enviam un privat. Salut!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44484

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:lol: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44485

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 0
Forestalcat, ets dels payus més tòxics que he sentit mai. Normalment me la pela el que posi la gent als forums, etc, pero esque cada cop que et llegeixo i vec el teu pessimisme extrem hem poso malalt.
TOTS sabem que la cosa està malament, TOTS sabem que estem en temps de crisi, etc pero NINGÚ sap quantes places sortiran, si sortiran EPAF, o si anirem amb tanga a apagar incendis, així que no siguis catestrofista abans d'hora.
Hem sembla molt bé que tinguis la teva opinió i que poder tens raó i no surt ni una pu.. plaça de forestal mai més a la vida, pero no desanimis a la gent que amb tanta il.lusió i esforç es prepara.

Salut i que ningú tiri per la finestra tota la feina feta

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44486

SatanasCorPetit va escriure: Forestalcat, ets dels payus més tòxics que he sentit mai. Normalment me la pela el que posi la gent als forums, etc, pero esque cada cop que et llegeixo i vec el teu pessimisme extrem hem poso malalt.
TOTS sabem que la cosa està malament, TOTS sabem que estem en temps de crisi, etc pero NINGÚ sap quantes places sortiran, si sortiran EPAF, o si anirem amb tanga a apagar incendis, així que no siguis catestrofista abans d'hora.
Hem sembla molt bé que tinguis la teva opinió i que poder tens raó i no surt ni una pu.. plaça de forestal mai més a la vida, pero no desanimis a la gent que amb tanta il.lusió i esforç es prepara.

Salut i que ningú tiri per la finestra tota la feina feta

No s'ha de ser pesimista ni optimista en la vida, sino realista!

I no em fico a favor de ningú eh, però en forestalcat no va pel mal camí, temps al temps companys...

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44500

Hola a tots!

He llegit aquest post i m'he adonat de que probablement la mitja d'aquest any estigui per sobre del 10, m'ha rebentat bastant donat que havia deixat el meu treball de caps de setmana (amb contracte) per poder accedir no sigui el cas que tornir a apareixer el requisit de no tenir feina.

Realment, son tan altes les probabilitats de que la nota de tall surti per sobre del 10? Ara mateix estic fent 1.20 al pajarito, al voltant de 3.30 als 1.000 i sense problemes a la d'aixecament, se que em queda un bon troç que millorar (sobretot als 1.000) i no se si em val la pena seguir entrenant si les posibilitats de que surti per sobre del 10 son realment tan altes.

M'he inscrit també a informador per tenir-ho com ha segona opció.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44501

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
si et vols presentar has dànar a per el 10 descaradament company!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44502

• voluntari albamonte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 1

MarcNM va escriure: Hola a tots!

He llegit aquest post i m'he adonat de que probablement la mitja d'aquest any estigui per sobre del 10, m'ha rebentat bastant donat que havia deixat el meu treball de caps de setmana (amb contracte) per poder accedir no sigui el cas que tornir a apareixer el requisit de no tenir feina.

Realment, son tan altes les probabilitats de que la nota de tall surti per sobre del 10? Ara mateix estic fent 1.20 al pajarito, al voltant de 3.30 als 1.000 i sense problemes a la d'aixecament, se que em queda un bon troç que millorar (sobretot als 1.000) i no se si em val la pena seguir entrenant si les posibilitats de que surti per sobre del 10 son realment tan altes.

M'he inscrit també a informador per tenir-ho com ha segona opció.

Escolta company si ke es sert ke segurament les places siguin superiors al 10 pero aixo no t'ha de impedir res. tu entrena i pude acabes entran ja ke cada any les notes son molt altes pero sempre hi ha algun veterano que ho deixa, a més aixo del 10 nomes son rumors NO ES CAP DADA VERTADERAA!!!

per cert, e dinformar que a la pagina de la gene ia ha sortit la nova convocatoria !!! però encara no s'ha posat les bases ni res.

Aixi que els mes esceptics que creien que NO hi auria campaya que sapiguen que SI que n'hi ha jaja!!!
:lol:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.209 segons
Gràcies a Fòrum Kunena