Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44503

Jajajaj Algo és algo, almenos ya surt: Campanya forestal d'estiu 2012

www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44504

Pues si.
Però de moment no surten les bases ni res.
La cosa no deurà tardar molt, igual volen començar-la abans ja que el tema dels focs està molt "calent", jeje. És hivern i la cosa ja pinta molt malament, si no canvia serà un estiu amb molt de perill d'incendi!

Salut.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44505

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
algu hem pot resoldre un dubte molt tonto? junt amb la solicitud s'ha de entregar el numeru de afiliació de la seguretat social, ( això cap problema) i per altre banda e lcertificat de coneixement de català, la meva pregunta es si entregant el títol de la eso hi ha prou?? o necessito anar a fer el certificat? gracies!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44506

Doncs si, has de porta el títol, però es molt sencill aconseguil. Tens que anar a l'últim centre on vas estudiat (ESO/BATXILLERAT) i el demanes i en un o dos dies te l'entreguen. I també s'ha d'entrega el número de la seguretat social,sii,, a les bases quan surtin u explica tot.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44507

No fa falta que vagis al mateix centre on vas estudiar, si vas a qualsevol institut t'el fan en dos o tres dies. Així ho vaig fer jo.

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44509

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
nota pels que es el primer any que es presenten:
heu d'anar a per totes, si reviseu missatges de l'any passat també es deia que la nota estaria per sobre del 10 i en moltes regions no va ser així. Penseu que si tornen a fer com l'any passat tot el xou de l'atur, (estar apuntat al soc, sense rebre cap prestació etc...) hi haurá gent veterana que es quedàrà a fora. A mi em va passar l'any passat, estava dels primers tant a epaf com a forestal i pel tema atur em vaig quedar al carrer. Aquest any hi torno sense els 2 punts de mèrits però amb algun punt d'altres campanyes i sé que igualment ho hauré de lluitar (com he fet cada any, sempre intentant millorar)!!
O sigui que encara que costi, no tireu la tovallola abans de temps!!! ara fer sèries a tope!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44510

Esta clar! Els novatos no us rendiu, si feu de 9 cap amunt teniu molts número per entrar. Però també eu de tenir present els punts que hi hauran per voluntariat, campanyes, roba, comportament i més comedies jaja Anims a tots!

campanya 2012 fa 14 anys 5 mesos #44512

com diuen per aqui dalt, no feu cas dels que diuen k no ho intenteu, que es impossible, etc... no crec en els miracles pero si en les casualitats, s'ha d'anar a per totes. Penseu que la gent pensa que contra menys competencia hi hagi millor, per aixo jo crec que no s'ha d'abandonar abans d'hora, no els hi deixeu tan facil

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44516

L'Únic que sento de voluntaris i professionals es que la cosa no pinta be, diuen que sobre la meitat de places i alguns parcs voluntaris sense cobrir,.,.
suposo que no tardarem massa en esbrinar-ho i espero molt que no sigui aixi,!

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44517

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
A l apàgina d'Interior j aestà el link. Això és cosa de dies.

www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

Sort

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44518

creieu que sortiran abans de que acabi el mes de març ? l'any passat va caure força tard....

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44519

diumenge va escriure: creieu que sortiran abans de que acabi el mes de març ? l'any passat va caure força tard....

Força tarda no, més ben dit, d'hora.
Portem dues campanyes seguidos que tenim la sort que la cosa es comença a moure al Març, i a finals de Març surten les bases i tota la mandanga...

La meva memòria es que tot això, abans no sortia fins finals d'Abril o més ben dit, després de setmana santa.

Jo crec que fins a finals de Març res....Encara així, ja avisareu quan ja tinguem les bases!!

Sort a tots i per als novatos també!!

"Per guanyar, s'ha de patir, i molt"

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44529

CatalunyaPress/agències.- Els bombers estan "acollonits" davant la campanya d'incendis d'aquest any, doncs a les pèssimes condicions climatològiques, que la Generalitat ha alertat aquest dilluns que ja han provocat que es dupliqui la superfície de bosc calcinada en 2012, s'uneix la reducció pressupostària de la Conselleria d'Interior.

El portaveu del sindicat UGT en els Bombers de la Generalitat, Antonio del Río, ha declarat a CatalunyaPress que el cos està “acollonit” perquè a l'empitjorament de les condicions naturals i climatològiques s'uneix la retallada de la Conselleria, que provoca que tinguin “falta de plantilla i falta de recursos”.

Segons UGT, el pressupost de la Generalitat per als bombers es redueix aquest any en un 25% i es contractarà un 60% menys de treballadors per a la campanya forestal.

Del Rio ha assegurat que els incendis s'apaguen a l'hivern, amb tasques de previsió, i, encara que no ha volgut entrar a valorar com s'està desenvolupant la neteja de boscos aquest any, si ha assenyalat que encara no s'han fet els treballs de neteja necessaris després de les quantioses nevades de 2010 a Catalunya.

El Govern admet que la situació és "complicada" per la falta de pluges

El nombre d'hectàrees forestals cremades a Catalunya gairebé s'ha duplicat al gener i febrer de 2012, en relació al mateix període de l'any anterior, passant de 186 hectàrees a 358, segons dades de la Direcció general de Medi Natural i Biodiversitat.

El director general de Medi Natural i Biodiversitat, Josep Escorihuela, ha admès a Europa Press que estan davant una situació "complicada" per la falta de pluges ja que la vegetació està molt seca, i no creix l'herba verda, la qual cosa facilita que els incendis es propaguin amb facilitat.

Per reduir el risc han avançat la prohibició de fer foc en zones forestals i mantenen un contacte permanent amb les Associacions de Defensa Forestal (ADF). Així mateix, ha fet una crida a la població perquè eviti encendre focs perquè existeix "una probabilitat alta que s'estenguin". Les zones amb més risc, segons Escorihuela, són el Pirineu, Lleida i Tarragona, i no tant Barcelona, on ha plogut una mica més.

Ha augurat una "campanya terrible" si no plou aquests mesos, a més de que això perjudicarà a la flora i faura, amb un escenari que al seu entendre pot ser dramàtic.

No neva ni plou

En declaracions a Europa Press, el tècnic del Grup d'Actuacions Forestals (Graf) Edgar Nebot ha explicat que aquest repunt d'incendis es deu principalment al fet que la falta de precipitacions i neu, a més del fred, han deixat la vegetació molt resseca.

"A l'hivern és normal tenir incendis, però aquest any han hagut més perquè no neva" i el Pirineu està més exposat, ha indicat. Ha admès que la solució "és complexa" perquè avançant la prohibició de fer foc en zones forestals solament es resol parcialment el problema.

La solució a llarg termini passa per una millor gestió del paisatge, i per a això està pendent d'aprovació el pla de política forestal, encara que engegar-ho suposa més inversions, difícils de realitzar en època de crisi.

Aquest dilluns la Direcció general de Protecció Civil manté la prealerta del Pla especial d'emergències per incendis forestals (Infocat) per risc d'incendi per vents i la falta d'humitat.

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44532

"es contractarà un 60% menys de treballadors per a la campanya forestal"
Ala, jo porto 2 campanyes i si això es cert ja em puc despedir, fent comptes quantes plaçes per regió seràn? unes 40 per regió? s'admeten apostes ...

campanya 2012 fa 14 anys 4 mesos #44533

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
això ho diuen els sindicats, només és politica, a entrenar fort i cuan surtin les bases i places ja en parlarem. Tampoc se la poden jugar tant al meu veure.

Salut!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena