Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

1000 m fa 14 anys 3 mesos #44815

• zaico
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 0
M'agradaria fer-vos una pregunta, quines son les necesitats d'aquesta proba? que prioritza resistència o potència¿? Pot ser un mixte entre resistència cardio (que es treballaria fent fondo) i potència muscular, i no pas resistència muscular? és a dir, el treball ( entrenament) que hauria de realitzar el múscul per a aquesta proba hauria de ser de resistència aerobica o de potència ? gràcies companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

1000 m fa 14 anys 3 mesos #44816

El test de 1000m determina la teva potència aeròbica, per tant ja saps el que has de preparar...

Salut.

1000 m fa 14 anys 3 mesos #44817

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Hola, el que va molt bé per preparar la proba és fer series.
Ex: fas 3 series de 5 x 200m , en temps has de marcar-te la sortida dels 200 cada 2 min. el temps en que has de correls és en 35s. o sigui que descanses 1,25min(és el ritme de 2,55 els 1000). Entre serie i serie descanses 4 o 5 min.

Ex 2: Fas 3 series de 2 x 500m, temps de sortida dels 500 cada 3 min. el temps a correls a 1,27 min. (també ritme de 2,55 els 1000). Entre series 4-5min.

Ex 3: Rodar 10 km a un ritme lleuger.

Això seria un entrenament per fer 3 dies a la setmana, si fas un quart dia i s'acosta la proba pots fer els 1000. Pensa que quan fagis les serie i els 1000 de escalfar 20 min per no trencar-te que amb el poc que queda per la proba seria fatal.
Suposo que deuen haver.hi altres entrenaments, pero aquest a mi em va força bé. Esper-ho que t'agi servit d'alguna cosa.

Sort!

1000 m fa 14 anys 3 mesos #45229

• fibradot
  • Visitant
  • Visitant
Gràcies, em serà útil a mi també aquest pla d'entrenament.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena