Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44858

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 218
  • Gràcies rebudes: 5
Us deixo informació d'última hora que he rebut:

Hola a tots,

Us envio aquest correu per informar-vos que ahir, 17 de D'abril, es va aprovar el pressupost per a la Campanya Forestal 2012. Aquest pressupost s'ha vist augmentat respecte al de l'any passat degut als incendis que hi ha hagut durant aquest principi d'any 2012. Això suposa un augment de places respecte a la campanya forestal 2011. Ara us explico una mica els detalls:

- Pel que fa referència a la categoria AOF s'oferiran, com a màxim, 682 places. La convocatòria de procés selectiu i les bases de la mateixa sortiran publicats aquest proper dilluns dia 23 d'Abril. Enguany, s'ha modificat el procediment de sol·licitud de participació a la convocatòria i tots els tràmits podran fer-se a través de internet a la OVT (Oficina Virtual de Tràmits). A la pàgina web del departament també hi sortirà publicada tota la informació. El termini per presentar sol·licituds començarà el 23 d'Abril i acabarà el 27 d'Abril. Les sol·licituds per internet es podran fer durant les 24h del dia. També existirà la possibilitat de fer la sol·licitud presencial. Es preveu que aquestes places s'incorporin als parcs la primera quinzena de Juny.

- Pel que fa referència a les categories de EPAF i Conductors, el que es farà és constituir una bossa de treball amb les persones que van treballar de EPAF i conductor a la campanya 2011, les que s'hi van presentar, però no van obtenir plaça, i aquelles que van treballar a la Campanya Forestal 2010 com a EPAF però que no van poder participar a la campanya 2011 per problemes tècnics. Això què vol dir? Vol dir que a aquestes persones se'ls notificarà per escrit que passen a formar part de la bossa de treball, en cas que algú no desitgi formar-hi part només ho ha de notificar, i se'ls cridarà per a fer una prova física. Si aquestes persones superen aquesta prova física quedaran automàticament inclosos dins la bossa de treball i l'ordre de la bossa serà el mateix que les puntuacions obtingudes en els procés selectiu 2011. A partir d'aquí la contractació serà automàtica. Es preveu que els EPAF i Conductors s'incorporin als parcs a principis de Juny. Les places de EPAF que s'oferiran en principi són 117 i per a conductors 64 .

- La resta de col·lectius: metges, infermers, tècnics Graf, periodistes... etc... Hauran de fer la sol·licitud com els AOF.

En principi això és un petit resum de la Campanya per si algú està interessat a participar-hi. No dubteu a fer arribar aquesta informació a aquells que cregueu que els hi pot ser útil. També dir-vos que he els vostres correus me'ls ha passat un company vostre, però si algú de vosaltres no està interessat a rebre més informació només cal que ho digui. Per últim, com a delegada de personal laboral al departament d'interior, que sapigueu que em podeu fer qualsevol consulta, ja sigui ara sobre els dubtes de la campanya, com si al final sou contractats, per qualsevol tema de condicions laborals, etc...

Qualsevol cosa, ja sabeu.

Elisa

--
Elisa Grados
Delegada de personal per UGT
Departament D'Interior

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44859

• Manresa
  • Visitant
  • Visitant
Moltes gràcies, igualment podem presentar la documentació presencialment al parc?

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44860

Buff Ricky, si això es cert al 100%, ¿ Vol dir que jo que vaig treballar la campanya anterior com a conductor, ho tornaré a fer sense preocupar-me per fer exàmens ni proves de conducció? Ójala fora així (parle pel meu cas, per suposat), encara que per als demés que vulguen ser conductors es molt injust.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44861

les proves per aixo no se sap quan seran no?

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44862

Molt bé Ricky, et veig molt al tanto.
vinga, salut!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44863

També ho vec injust oscar, però tots els que avient fet de conductors i EPAF tenien punts i entraven a la mateixa plaça, eren plaçes de dificil acces avent veterans, això si sense fer els examens a BCN sense fer la formació especial s'aorraran uns calers,
en el meu cas de EPAF era un mica pal fer el curset una setmana sobre motoserres, de com tinc que talla, tenint un FP d'agrari 3 diplomes credencials de motoserrista i des de ven marrec que nava a fer llenya per a calentam a l'hivern. ( o com pessava la pu.. motossera)
El primer curs vaig apendre bones costums i reconec que vaig apendre, però els altres eren un pel repetitius, però reconec que tindriam de fer el curs distinat a l actuació com EPAF amb els companys de torn i no tots al bosc a tallar pinets 10 cm. La cordinació amb els companys es molt inportant i sobretot

SER O MORI !!!!!!!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44864

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Suposo que ho he entes bé, pero si algú pot dirm-ho 100% ho agrairía , això vol dir que els novatos no tenen la opció de presentarse a epaf veritat? gràcies!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44865

alg1991 va escriure: Suposo que ho he entes bé, pero si algú pot dirm-ho 100% ho agrairía , això vol dir que els novatos no tenen la opció de presentarse a epaf veritat? gràcies!

Bueeno, sembla ser que si, que estan cagats de veritat.
Esperarem a dilluns doncs!

Pel que tinc entès amb aquest comunicat, només es podran presentar a EPAF :

- Persones que van treballar d'EPAF a la campanya 2011
- Persones que es van presentar a exàmen la campanya 2011
- Persones que van treballar d'EPAF a la campanya 2010

És així?

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44866

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Merci capo! Li trobo sentit, ja que s'estalvien tot el tema del curs, però en part també una mica injust.... tots els carrecs haurien de passar un procés selectiu, o això crec jo, és evident que cadascú pot tenir la seva opinió , (totes elles respectables) Salut!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44867

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Molt bé!!! si això és veritat, vol dir que els novatos tindran possibilitats d'entrar!!! a entrenar gent

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44868

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
l'any passat 588 i creieu que aquest any n'hi treuran més???? FABULOSO MAN!
i d'epaf de 155 a 117, tampoco esta nada maaal!
Graaan avanç per fer la paperassa online!!!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44869

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 218
  • Gràcies rebudes: 5
Acabo de rebre aqueste meil, els hi he fet alguna pregunta a vere si em responen. Així que tingui més informació la penjo a la web.

Hola a tots,

Només volia comentar-vos que per a les Categories de conductor NO es farà cap prova física (al correu que us vaig enviar ahir potser sí que s'enten així).

Els requisit per a passar a formar part de la bossa són, a part dels requisits generals necessaris per a ser contractats per l'Administració de la Generalitat, :

- Conductor C: tenir el permís de conducció de vehicles de la categoria C en vigor, o equivalents.

- Conductor B: tenir el permís de conducció de vehicles de la categoria B en vigor i el BTP, o equivalents, i, si s'escau, Certificat d'aptitud de tècnic en transport sanitari (TTS, per a les places TTS que s'ofertin) o el títol de Grau Mig en Tècnic de Emergències Sanitàries (per a les places TTS).

- Acreditació de no tenir cap malaltia ni defecte establerts (això també per EPAF). S'haurà d'aportar un certificat mèdic.

Qui compleixi aquests requisits en la data de constitució de la bossa hi passarà a formar part. Això vol dir que si algú de vosaltres va treballar l'any passat com a conductor i compleix els requisits la contractació serà directe, sempre i quan tenint en compte l'ordre de la bossa, sense necessitat de fer cap prova. Ojo! Els EPAF sí que tenen que passar la prova física.

No sé si m'explico massa bé.

Salutacions a tots!!

Elisa

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44870

Vaja, lo de presentar els documents telemàticament es una gran avançada, sobre tot per els que som de fora Catalunya com es el meu cas.
Sobre això dels Epafs i Conductors de no tindre que fer exàmens, pense, que es per estalviar diners a l'hora de llogar l'Universitat, d'aquesta manera només utilitzaran bombers funcionaris per fer les proves físiques de Aof, Epaf i prou.. El curs en l'Escola tal vegada el faríem igualment ja que l'Institut està fet exclusivament per als serveis d'Emergència i Seguretat i com que deuen de ser funcionaris tots el que treballen allà, no li costarà molts diners a l'Administració.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44871

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
i a la pregunta?????
Algu sap de manera certa les plaçes que s'ofertaran de AOF ?

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44872

:) Acabe de llegir el 2º email que has rebut Ricky. Doncs pareix ser que al menys el conductors no caldran que es mouen pràcticament per a treballar aquesta campanya. Si tot açò que comenten es oficial, em puc sentir molt afortunat per poder continuar un any més.

A propòsit, els conductors que havien treballat anteriors campanyes, tenien casi les mateixes posibilitats de treballar que gent nova, el per que? per que el primer examen era teòric i si no passaves el tall (l'any passat a TE va ser de casi un 7) no continuaves amb la següent prova i per tant no tenien en compte els merits.. Jo de fet tinc moltìssims mèrits per no les tenia totes per tornar a treballa enguany..

Gràcies per compartir les informacions Ricky!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.641 segons
Gràcies a Fòrum Kunena