Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44891

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
berta et falta una ultima que es aixecament de pes, en el cas de les dones crec que es 40 kg. Aixecarlo a la primera es un 10 , a la segona un 5 i tercera un 2,5 si no recordo malament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44892

conductors entenc que si un any saps conduir es evident que el següent també,, ara, Epaf sense fisiques?¿? sera que faran aquest any la bossa pero mestranyaria que s'allargues, no creieu? seria estrany que per entrar d 'Aof haguessis de corre i d'Epaf no, si els dos acabem fent més o menys la mateixa feina. avere que diuen dilluns..

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44894

Hi els que van treballar a campanya de 2010 com a conductor algu sap si tambe pot entrar en la bossa de treball?
es que he vist que els de EPAF si, pero de conductor no deia res si podien o no entrar els de aquet any.
Gracies!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44895

• voluntari albamonte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 1
ricky cuan dius que entren a la BORSA DE TREBALL els EPAF del any passat conten els ke van cadar fora per poc com jo ke vai cadar fora per 1 o 2 ?¿

merci per tot i molt bona feina x tot el ke has fet;)

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44897

• colorz
  • Visitant
  • Visitant
Hola, algu em podria dir quines són les proves fisiques per aquest 2012? Moltes gràcies.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44898

• voluntari albamonte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 1
són corre u1 km aixecar 50 kg i el pajarito 1 min 40 seg.

per cert algu sap algu de tema punts de si conten o noo?¿ i també si es sap kin sistema de selecció faran amb els aptes de la borsa de treball dels epaf, esque no entenc si els que treguin un 5 a les fisiques son abtes i entraran els millors de akelles fisiques o anira per merits de anteriors campanyes + 2 punts de voluntariat +froves fisiques...

si algu pot respondrem em fa un gran favor.

salut i sort.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44899

Espereu tots a dilluns i no fem tantes preguntes, perquè ningú sap del cert el què.

Així que a esperar a dilluns senyors.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44900

Hola Elisa,
Així entenc que el personal contractat EPAF 2011 que va entrar entre les places i va estar contractat l'any passat, aquest any no farà físiques? i que les físiques les farà nomes el que vulgui entrar a la borsa del 2010?
Gràcies!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44901

• Manresa
  • Visitant
  • Visitant
Sí. primer el pajarito, després aixecar 50 o 40 quilos, si ets una dona són quaranta. Aquesta prova s'ha d' assegurar perque sinó ho aixeques a la primera, dificilment ho aixeques a la segona. Aquí s'ha d' assegurar el 10. I el mil, alerta, si mires els temps que has de fer, en homes baixa en picat. Pel 10 has de fer 2'55'' o menys pero si fas 2'59'' ja es un 9. Perds un punt ràpidament.
No és dificil treure un 26/17 sobre 30. Però de 9.5 a 10 hi ha sempre poca gent. Si les place són les que diuen, entrara gent nova, calculo uns 20/25 ho sigui que si entrenes i t'hi esforçes, campanya assegurada. Lo ideal es mantenir un bon tò fisic durant tot l' any i afinar l' ultim mes, aleshores s' entra segur i es pagteix molt menys, perque el pajaritu i el mil són durs.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44902

• Manresa
  • Visitant
  • Visitant
26/17 volia dir 26/27 sobre 30

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44903

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 218
  • Gràcies rebudes: 5
Els dos punts de voluntaris els treuen, després per entrar a EPAf cridan a la gent que va fer campanya al 2010, 2011 i gent que es va quedar fora de campanya del 2011. Es posaran en contacte amb aquesta gent i els cridaran si volen formar part de la bossa, llavors hauras de fer les proves físiques i treure com a mínim un 5 en cada prova, llavors seràs apte i entraràs a formar part de la bossa de feina. Els Epaf no es mouran per Regions, entraras a la llista de tota catalunya i la teva elecció sera per parc. Això es lo que m'ha comentat la noia aquesta, però tranquils dilluns ja les tenim aquí. No em de desesperar. Tots a entrenar!!

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44905

Ricky va escriure: Els dos punts de voluntaris els treuen, després per entrar a EPAf cridan a la gent que va fer campanya al 2010, 2011 i gent que es va quedar fora de campanya del 2011. Es posaran en contacte amb aquesta gent i els cridaran si volen formar part de la bossa, llavors hauras de fer les proves físiques i treure com a mínim un 5 en cada prova, llavors seràs apte i entraràs a formar part de la bossa de feina. Els Epaf no es mouran per Regions, entraras a la llista de tota catalunya i la teva elecció sera per parc. Això es lo que m'ha comentat la noia aquesta, però tranquils dilluns ja les tenim aquí. No em de desesperar. Tots a entrenar!!

Sembla que no, però estan fent les coses com s'han de fer. Ja era hora...

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44906

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
cal veure les bases encara...
Jo no em crec que treguin els 2 de voluntari.. TAN DEVÒ! :)

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44910

Pues creetelo.

Noticies fresques Campanya Forestal 2012 fa 14 anys 3 mesos #44914

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 218
  • Gràcies rebudes: 5
Bueno, dilluns sortiràs de dubtes tranquil XD. La info que estic deixant es de bona ma, no són 'palles mentals' meves. Vinga que ja les tenim aquí!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons
Gràcies a Fòrum Kunena