. Formació específica en l’àmbit de Prevenció de Riscos Laborals: fins a 1 punt,
amb la puntuació següent:
- Nivell mitjà: 0,5 punts
- Nivell superior: 1 punt
Es valorarà el nivell de formació més alt assolit per la persona participant i no es valorarà la formació de contingut coincident.
Per a la seva acreditació caldrà presentar còpia compulsada de la formació corresponent
Això que vol dir? has de tindre aquest modul de prevenció de riscos laborals ? o si has fet un altre modul que has fet riscos laborals, pots entregar un certificat de riscos laborals, i poder obtar a tindre 0'5 punts o 1 punt depenent de si es mitjà o superior ?
Només conta que siguin cursos que es puguin acreditar, per feina o així.
FOL, o asignatures on un dels temes tocats sigui riscos laborals no conta com a merits.
M'ho han dit ara mateix a la regió SUD. Espero que us sigui d'ajuda.
jo lany passat vaig acabar un cicle formatiu de grau superior en automoció i el profe de FOL ens va dir:
- Amb la nova llei d'educació amb el titol del cicle (que encara no el tinc, ja sabeu que tarda molt) us donaran un altre titol en prevencio de riscos laborals.
Suposo que es aquest titol adjunt al titol de grau superior. Sino no tinc ni **** idea del que volen dir!
Respecte al nivell mitjà i superior, entenc que, en el primer cas es el cicle superior que son dos anys, i el nivell superior, es un master, que com tots, valen una pasta
Pinsi estic amb tu, tinc tambe aquesta titulacio que es dona amb la LOE , cada unitat formativa es un titol. Existeix un modul superior y mitga de prevencio de riscos laborals?
Aquí teniu el cicle formatiu de grau superior i els llocs on l'imparteixen (Catalunya). Qui tingui temps i ganes que se'l tregui que a partir d'ara a molts llocs el tindran en compte com a mèrit, sinó mireu les bases de barcelona o la pròpia campanya forestal.
Hola companys, fa cosa d' un any vaig treballar sis mesos al SOC com a peó de construcció, durant aquest periode vaig rebre un curs de 60 hores de PRL, els meus dubtes son:
Em corresponen els 0,05 punts de merits per mes treballat? i els 0,5 del curs de PRL?