Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45050

• 1000m stil gallumbos
  • Avatar de 1000m stil gallumbos Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
nosé si ho entes bé, però aquest any no hi ha tracte diferencial pels voluntaris?? així que no veurem voluntaris fent un 5 i entrant per sobre dels forestals professionals?? i tampoc l'estafa dels mesos al soc??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45072

Forestals professionals????? Què coi és això? Si noi, aquest any els voluntaris ja els teniu on volieu. I amb les portes ben tancades, no patiu!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45074

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
No serà tant Romeu no serà tant, si tu ets vountari i fas unes bones físiques, tens totes les de guanyar. Ara falta veure què se us computta per mes treballat i ja està.

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45077

Si aquest no és el problema voluntàri-Palau. Tinc la campanya pràcticament assegurada amb o sense els punts de voluntari. El problema és que des de fa molt temps s'utilitza aquest fòrum per fins amb els que personalment crec, no es va crear. Reitaradament s'esta fotent merda uns damunt dels altres, i especialment damunt dels voluntaris, però en fi. Cadascú que faci el que vulgui, però RESPECTE per tots!

Salut!

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45079

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Completament d'acord.
Vinga va bon humor i bona fe.

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45121

aquest any s'ha de teure un cinc com a minim a totes les probes sino estas fora a les bases surt!!! molta gent no pasara aquest anys

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45127

• ampastrat
  • Visitant
  • Visitant
encara que tinguesis un 5 a les PROVES no entraries...

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45128

AMPASTRA- yo puede que no pero un voluntario con mil campanya y que hasta ahora hacia el quilometro casi caminando pues ahora lo tiene chungo chungo ya puedes tener mil campanyas meritos etc etc sino sacas un cinco minimo a currar al campo

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45134

• 1000m stil gallumbos
  • Visitant
  • Visitant
en resposta a això, doncs trobo positiu que als voluntaris sels valori els mèrits de la mateixa manera que els forestals, mes treballat = experiència acumulada, siguis voluntari tot l'any, o forestal.és lògic que tindran mes punts voluntaris, però els que tinguin anys d'experiència, no tots. lo de forestal professional és peruqe es una categoria professional, el voluntari no ho és. tot i que si fa campanya passa a ser-ho aquells mesos. el dubte que tinc és, sabeu perque nomes hi ha forestals als parcs professionals???

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45135

• ampastrat
  • Visitant
  • Visitant
igual que han tret els punts de b.v.(ja que no interessa a l'admin tenir voluntaris fent d forestalillos), es per el tema de q en teoria aqest any n s'entrara a cubrir el dia despres d'una guardia de forestalillo(si agues el cas d'un bv q entres d forestalillo)a les reunions es ca acordar això, pq n interssa a l'admin, d'aquesta manera poden cubrir més voluntaris que faran la feina de forestalillos per menys i sumant que poden anar a qualsevol tipus de sortides, no només forestals

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45140

Doncs esteu molt equivocats. Els parcs ens els han tancat...coses de la crisi. Però bé, sempre hi ha algú que s'en alegra...

Salut!

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45143

• 1000m stil gallumbos
  • Visitant
  • Visitant
vingaa home vaa! per la crisi és que hagin ficat 680 forestals, no que els hagin repartit així! igual que poden ficar 14 forestals a un parc professional poden repartirne en alguns parcs voluntaris, sobretot els que estan en llocs estratègics de risc, però ja ho descobrirem ja! jo m'ensumo un regate a les reinvindicacions dels professionals, ja que hi haura més d'un voluntari que li agrada molt rosegar pinyes i anira a cobrir les esquadres als parcs prof. els qui sabeu de que va ja m'enteneu. jo anire a correr els mil metres amb gallumbos! jejeje

voluntaris? fa 14 anys 3 mesos #45148

sense comentaris...

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.207 segons
Gràcies a Fòrum Kunena