Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

una pregunta!! nota aprox de lleida? fa 14 anys 2 mesos #45343

• bro
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 0
Quina nota creieu que tindrà l’últim que entri a Lleida?
No entrar per no entrar em quedaria a qui a fer les proves i veure com va tot el rotllo ja que es el primer any que em puc presentar i no tinc mèrits.

Aquesta pregunta, no te la mes mínima intenció de desmotivar a ningú ni crear mals rotllos, nomes agrairia el consell dels mes experimentats per que m'ajudeu a decidir si vaig a fer les proves a Lleida o en quedo per aquí a la meva zona REMS.

Moltes gracies a tots els que em pugeu ajudar :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

una pregunta!! nota aprox de lleida? fa 14 anys 2 mesos #45344

• puji_dnb
  • Visitant
  • Visitant
Ostia això és com preguntar quin numero serà el gordo de nadal!! això fins que no es fa res de res... A més aquest any que han canviat aixo de merits i que les proves fisiques només son 7 punts de 20... Per començar no sabem quanta gent hiha a cada RE aixi que l'unic que pots fer es entrenar.... jugartela i triar quina RE presentar-te :roll: :roll:

una pregunta!! nota aprox de lleida? fa 14 anys 2 mesos #45358

doncs la veritat, sense ganes de desmotivar a ningú a lleida no pinta massa be pel novatos pr alguna opció hi haurà; de les 110 places unes 90-95 seran pels de la campanya anterior. la putada esk enguany no hi haura places de epaf a la regio de lleida ( es el k diuen de moment) per tant poks AOF deixaran la seva plaça per na fer de EPAF per la resta de catalunya. i tambe se de casos que gent k l'any passat no els van deixar fer campanya pel tema del SOC i que enguany en faran, i aquestos parteixen amb ventatge de merits respecte als novatillos.
si hi hagues EPAF lleida seria un bon any
sort i salut

una pregunta!! nota aprox de lleida? fa 14 anys 2 mesos #45359

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
lukas pensa també que tots els que l'any passat no van entrar per tema atur si que tenen mèrits però només de mesos treballats, els 2 punts de roba i comportament diria que no compten. A un colega li va passar fa 2 anys, i només li van comptar els mesos treballats.

una pregunta!! nota aprox de lleida? fa 14 anys 2 mesos #45362

sisi, ya hi conto, pr tindre un punt de merits representa molt davant de les fisikes:
te mes puntuacio tindre 1 punt de merits + fisikes un 8,5 que un 10 de fisikes + 0 de merits

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena