banshee va escriure: Hola a tots
Tinc un dubte, avera si em feu un cop de mà, ja que es el primer any que em presentu i per molt que miru i miru per itnernet i el foro no trobu resposta.
Avera, esta clar que les proves físiques sumen com a molt un 7 sobre 20, i que aquet 7 sobre 20 es l'equivalent a treure un 10 a totes les proves físiques ja que nomès representen el 35% de nota del total. Bé, fins aquí genial.
El problema es que el 65 per cent restant son per mèrits. Llavors, contant per exemple a algú que ha fet 4 campanyes com AOF l'hi contaría... 1,6 punts nomès?? No em cuadra el fet de que les notes de tall siguin vuits, inclús 10 i mig segons regió, ja que si sumem els 7 sobre 20 de les físiques (fetes totes "perfectes") més l'1,6 dels mèrits surt una nota de 8,6...
No conec ni de lluny el sistema però em dona que no tothom farà un 7 a les físiques ni tindrà 4 campanyes a les esquenes, no? O les notes de tall d'aquet any no seran els "vuits" o "deus" de l'any passat??
Salut!!
Nem a pams!
Aquest és el primer any que s'aplica el sistema de 35% i 65 %, ja que es volen estalviar diners en formar a forestals. Una altra cosa, no has contat bé els merits, ja que, per haver treballat 4 campanyes, si, tens 1,2 punts (0.1*12) o (0.1*1.4) tens 1.4 punts (ja que algun dia hi havien contractes de 3,5 o 3 mesos o h iha gent que te una campanya de 4 i una de 3, etc), pero lo que no has tingut en compte es que per haver treballat a la campanya anterior, haver fet el que tocava i per haver tornat la roba (EPI), tens 2 punts més, és a dir, 1,4 + 2 = 3.4 de merits.
Es a dir, actualment amb un 10 a fisiques, tindries un 7 mes els 3,4 punts de merits multiplicats per 0.65; Es a dir un 9.21. Aquest any! pero aquest any és el primer cop que es fa aixi, lany passat les fisiques eren un 50% i els mertis 50%, i amb la mateixa situació aquesta persona hagues tingut un 13,4;
Aquest nou sistema repercuteix als novatos i millora la posició dels veteranos, ja que es valora més lexperiencia i la formació. Abans un novato treien un 10 o 9,8 podia superar un veterano que tragues un 7 a les físiques i tingues 2,4 punts de mertis, ja que tansols tindria 9,4.
Si?