Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45425

• M_SASTRE
  • Visitant
  • Visitant
Lo del "pajarito" semblava fàcil.... però als 30 segons ja hem tremolen els braços!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45426

• muchojipidepostal
  • Avatar de muchojipidepostal Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Aquesta prova es molt punyetera, et fa patir a saco, no se per que no fan prova de dominades per exemple.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45427

• Winston Wolf
  • Visitant
  • Visitant

muchojipidepostal va escriure: Aquesta prova es molt punyetera, et fa patir a saco, no se per que no fan prova de dominades per exemple.

Busquen valorar la resistencia, amb les dominades valores la força, no la resistencia, jaja pero si, pel meu gust, es podria canviar

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45432

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14

Winston Wolf va escriure:

muchojipidepostal va escriure: Aquesta prova es molt punyetera, et fa patir a saco, no se per que no fan prova de dominades per exemple.

Busquen valorar la resistencia, amb les dominades valores la força, no la resistencia, jaja pero si, pel meu gust, es podria canviar

No acabo d'estar del tot d'acord. Es podria considerar força si et féssin fer 2 o 3 dominades amb un pes penjant dels peus, per dir algo. Com més pes, més nota. Però si féssin fer 30 dominades per treure un 10, després jo considero que seria resistència ja...

Amb tots els respectes, el pajarito es valora el "peso pluma" de cada candidat. Un tio que pesi 90 kg per la seva altura, musculatura i constitució, com a norma general, haurà d'entrenar molt més i haurà de tenir molta més resistència muscular per treure un 10 al pajarito que un de 58 kg, que potser no ha entrenat en la seva vida i el primer dia que es penja ja fa 1 minut.

No acabo de veure quina aptitud valoren amb aquesta prova per ser forestal, el tiu de 90 kg amb mateixa condició física que un de 58, portarà amb més comoditat la motxilles de mangueres de 25 kg i aguantarà més estona, ja que el de 58 ha de cargar casi la meitat del seu pes...

Jo veig bastant clar que busquen gent majoritariament lleugera, perquè a la prova que el tio de 90 kg podria guanyar punts respecte els altres ( aixecament de pes) si aixeques els 50 kg és un 10, però segur que el tio podria aixecar molt més. És com si al pajarito, tothom qui aguantés més de 50 segons treies un 10...

És només una opinió, que s'ha forjat a base d'entrenar al pajarito amb diferents persones, i espero no ofendre a ningú.

Salut!! i a donar-ho tot a les proves!!

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45434

centralreps va escriure:

Winston Wolf va escriure:

No acabo d'estar del tot d'acord. Es podria considerar força si et féssin fer 2 o 3 dominades amb un pes penjant dels peus, per dir algo. Com més pes, més nota. Però si féssin fer 30 dominades per treure un 10, després jo considero que seria resistència ja...

Amb tots els respectes, el pajarito es valora el "peso pluma" de cada candidat. Un tio que pesi 90 kg per la seva altura, musculatura i constitució, com a norma general, haurà d'entrenar molt més i haurà de tenir molta més resistència muscular per treure un 10 al pajarito que un de 58 kg, que potser no ha entrenat en la seva vida i el primer dia que es penja ja fa 1 minut.

No acabo de veure quina aptitud valoren amb aquesta prova per ser forestal, el tiu de 90 kg amb mateixa condició física que un de 58, portarà amb més comoditat la motxilles de mangueres de 25 kg i aguantarà més estona, ja que el de 58 ha de cargar casi la meitat del seu pes...

Jo veig bastant clar que busquen gent majoritariament lleugera, perquè a la prova que el tio de 90 kg podria guanyar punts respecte els altres ( aixecament de pes) si aixeques els 50 kg és un 10, però segur que el tio podria aixecar molt més. És com si al pajarito, tothom qui aguantés més de 50 segons treies un 10...

És només una opinió, que s'ha forjat a base d'entrenar al pajarito amb diferents persones, i espero no ofendre a ningú.

Salut!! i a donar-ho tot a les proves!!

Ja no es busca croasants, ara es busca cos de triatleta.

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45435

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 0
Jo conec tius "cachas" que aguanten 2 minuts al pajarito.
Es es molt important el pes pero tambe els collons quan s'entrena.

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45438

• novato90
  • Visitant
  • Visitant
yo no deskansare , entrenare hasta el ultimo dia , lo q comere mas para reponer

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45439

• puji_dnb
  • Visitant
  • Visitant

tiri slater va escriure: Jo conec tius "cachas" que aguanten 2 minuts al pajarito.
Es es molt important el pes pero tambe els collons quan s'entrena.

Està clar que d'exepcions el món és ple! pero per norma general el pajarito no es cosa de cachas, i si poses un masquefuerte a entrenar dur i segur que li recomanen que baixi un parell de quilos...
Estic d'acord amb lo que busquen cos de triatleta, pes equilibrat i fibrat!! Els escaladors tenen molt aguanyat...
Jo prefereixo la corda d'antanyo... era més divertida i més competitiva.

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45443

la proba ideal seria :
- corre per una pista o cami amb les botes de forestal, la motxilla, i el mono
- planta un reng de patates amb el polanski
- llimpia un camio i escombra el parc
- pela 3 Kg de patates

jejejejej

SER O MORI !!!!!!!

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45444

• puji_dnb
  • Visitant
  • Visitant

ebr0 va escriure: la proba ideal seria :
- corre per una pista o cami amb les botes de forestal, la motxilla, i el mono
- planta un reng de patates amb el polanski
- llimpia un camio i escombra el parc
- pela 3 Kg de patates

jejejejej

:lol: :lol: :lol:

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45447

• novato90
  • Visitant
  • Visitant
aqui aun es factible pero en la gene se pasan con el pajarito , kieren maratonianos , y si hay q cojer a un tio de 80 kilos y bajarlo por las escaleras ke? un tio que a aguantao 3 min en el pajarito lo baja???? jaaaaaaa ni en pintura , porke en las pruevas de barna los primeros ivan sobre los 180 segundos

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45448

• Winston Wolf
  • Visitant
  • Visitant

novato90 va escriure: aqui aun es factible pero en la gene se pasan con el pajarito , kieren maratonianos , y si hay q cojer a un tio de 80 kilos y bajarlo por las escaleras ke? un tio que a aguantao 3 min en el pajarito lo baja???? jaaaaaaa ni en pintura , porke en las pruevas de barna los primeros ivan sobre los 180 segundos

Tampoc es aixo, jo he vist a gent de 90 kg aguantar 2 minuts al pajaritu! Ara... aixo si, vaya besties! Entrenaven fincanse una malla que pesa 25 kg, fien series, i despres pajaritu a soles, 2 minuts lanimal!

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45449

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
Que bona ebr0!!

:lol: :lol: :lol:

Qui aconsegueixi netejar un 34 amb l'escombra i la galleda amb menys de 2 minuts: un 10 de la prova!!

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45462

Jajajaj moltbo Ebro!

I els mèrits serien tindre experiència demostrable com a cuiner, neteja cotxes o similiar 0,1 per mes treballat.

1 punt per tindre un bon repertori de pelis al ordindaor

1 punt per no haber molestat als bombers mentres feien la siesta durant la campanya pasada

DESCANS fa 14 anys 2 mesos #45471

jo proposo un torneig de parxís, de poker o de tennis-taula. Els que portin més campanyes tenen les de guanyar! :P

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.203 segons
Gràcies a Fòrum Kunena