Jo em vaig presentar a la convocatoria del PVI i em van dir que passava a formar part a la borsa de treball, ja que hi havia gent amb millor qualificació i que el seu perfil era millor per el lloc de treball que havia solicitat. La meva companya em va fer la pregunta de quin era el perfil de l'altra gent i quina nota havien tret perquè jo no tingues aquest perfil. Aqui va començar tot, vaig començar a trucar i a fer preguntes de on havien sortit publicades les puntuacions de la convocatoria i aquesta va ser la seva resposta:
Tot i no trobar-nos fora del periode de consultes i subsanacions, responem a la seva consulta i li recordem que com a procés organitzat per unes Entitats que no són Administració Pública, les ADF, no s’ha de seguir el procés de selecció que regulen les Administracions Públiques.
La meva dedució a sigut, que aquí enxofem a qui volem nosaltres, però això si els calers que reben aquestes entitats d'on són?
vaig tenir la mateixa experiència fa 2 anys amb aixo del PVI,. no em van voler donar ni els resultats dels meus examens i molt menys una llista per veure la posició on havia quedat.
Em vaig quedar amb la idea de que cada ajuntament fica qui vol i fan una mica de borsa per si no cobreixen plaçes i trucar a algú..
i fot que es gastin els diner públics i el teu esforç (diners i temps) en algo tan tèrbol i que ho maquillin com si fos una oposició