Tinc 18 anys i des de petit he volgut ser bomber i vull lluitar amb totes les meves forces per aconseguir-ho. Aquest any cursaré els estudis universitaris de Prevenció i Seguretat Integral a la UAB. M'han recomanat estudiar la carrera universitària en comptes d' entrar de bomber voluntari però si que m'han dit que a l'estiu entri a fer campanyes d'estiu forestals. La meva pregunta amics forestals, és: "Com puc entrar a una campanya forestal d'estiu si pondera un 35% proves físiques 65 % curriculum (concurs)?" I no tinc ni experiencia laboral ni he treballat per a la Genaralitat. Que puc fer per tenir números per entrar l'estiu que ve? Si no... Que m'aconselleu que faci amb el meu futur per entrar i aprovar quan abans possible les oposicions de bomber?
calma, calma, relaxat. Fer campanyes d' estiu ja no depen de tú, depen del número de places que es convoquin. El que sí depen de tú és treure una nota alta a les proves físiques. Si treus una nota alta,m aixo vol dir superar el 9 tens opcions d'entrar sempre i quan es convoquin les mateixes places que aquest any.
A partir d'aquí t'has de treure els carnets de camions i altres...i aixo tinc entès que s'ha de tenir anys per segons quin carnet, així que millor que tu agafis en calma.
Manresa va escriure: calma, calma, relaxat. Fer campanyes d' estiu ja no depen de tú, depen del número de places que es convoquin. El que sí depen de tú és treure una nota alta a les proves físiques. Si treus una nota alta,m aixo vol dir superar el 9 tens opcions d'entrar sempre i quan es convoquin les mateixes places que aquest any.
A partir d'aquí t'has de treure els carnets de camions i altres...i aixo tinc entès que s'ha de tenir anys per segons quin carnet, així que millor que tu agafis en calma.
Gracies per respondre, però és que he fet càlculs i en el cas que tregui un 10 en totes les proves físiques la meva puntuació nomes seria de 3,5, una misèria, vols dir que així nomes amb el carnet de cotxe si treuen les mateixes places que aquest any, podria entrar l'any que ve?
Manresa va escriure: calma, calma, relaxat. Fer campanyes d' estiu ja no depen de tú, depen del número de places que es convoquin. El que sí depen de tú és treure una nota alta a les proves físiques. Si treus una nota alta,m aixo vol dir superar el 9 tens opcions d'entrar sempre i quan es convoquin les mateixes places que aquest any.
Gracies per respondre, però és que he fet càlculs i en el cas que tregui un 10 en totes les proves físiques la meva puntuació nomes seria de 3,5, una misèria, vols dir que així nomes amb el carnet de cotxe si treuen les mateixes places que aquest any, podria entrar l'any que ve?
Si, per treuret el C has de tenir 21.I gabiolvera52 Pel que fa a les campanyes forestals, fins que no surtin les bases no es sabrà. Entrena i estudia que ets jove!!!
Molt bona actitud! per fer campanyes no cal carnets tu comença fent campanyes que t'ajudaran a pagar els teus estudis i iniciarte al mon dels bombers quan t'adonis portaràs tres campanyes y amb els diners de la campanya podràs pagarte els carnets que ets serviràn per opositar i fer punts , es un camí llarg però no et desanimis tens la edat ideal per començar, entrena dur ja pots començar i amb una mica de sort pots entrar.