Hola a tothom, m'agradaria saber del cert aquest rumor que està circulant que l'accés per l'any que ve a AOF variara el procès de selecció o fins i tot desapareixerà amb el propòsit de que només podrán entrar aquells que haguin tingut experiències de campanyes anteriors. Jo sóc un novato i m'estic preparant bastant dur per entrar, sé del cert que si ets ed primer any es el més difícil d'entrar, però m'agradaría saber per algú que tingui una font bastant fiable si la gent que vol entrar per primer cop està entrenant per res. Gràcies.
m'agradaria si em poguessis explicar sobre quines dates es fan les seleccions per entrar a forestal normalment o com ho haig de fer per treure informacio.
En l'última convocatòria les dades per poder presentar-se van ser del 23 al 27 d'abril. Dir que cada any canvia pràcticament tot, però si vols tindre una idea ací tens les bases de la campanya del 2012.
elofunta va escriure: m'agradaria si em poguessis explicar sobre quines dates es fan les seleccions per entrar a forestal normalment o com ho haig de fer per treure informacio.
quines proves s'han de fer? moltes gracies!!
Bones, les proves per entrar d'AOF són totes fisiques i n'hi han tres.
1) Prova del pajarito; consisteix en aguantar-te sobre una barra només amb els braços i la barbeta per damunt de la barra el màxim de temps possible,
2) aixecar una barra de 50 kg i mantenir-la dreta durant 3 segons.
3) La prova del km. Consisteix en fer el màxim millor temps en una pista d'atletisme en 1 km.
Algú recorda si et pots apuntar a EPAF a una regió i a AOF a un altre? la nota de les físiques val per les 2 candidatures tot i que només fagis les físiques a una regió?
epaf es para toda catalunya, optas a todas las regiones.
Con lo que en principio podras presentarte a aof donde quieras y luego presentarte epaf para optar a todas las regiones.
las fisicas valen para las dos procesos de seleccion y supongo que las haras donde te presentes a aof.
Hola carcks!!!
Soc nou per aquí i m'agradaria preguntar-vos lo següent:
-Per entrar de forestal has d'anar a un parc de funcionaris o a un parc de voluntaris?
- Tambè m'agradaria saber on informarme de quant i on presentar-te a aquelles proves?
Bueno, si tinc algun dubte més ja us u farè anunciar.
Gràcies
Bona tarda, avui han publicar com funciona el desenvolupament del procès selectiu que es va fer per la campanya del 2012, allà pots consultar les places que s'oferten i les categorías laborals, no cal que pasis pels parcs porque això ho porten directament des del departament mitjançant convocatòria, aquí et posos l'enllaç.Salutacions.
Els graf són bombers, és una especialització dels bombers en focs forestals, les sigles diuen: grup de recolzament d'acció forestal.
Aquestes 6 places són de recolzament als GRAF per l'estiu.
Els EPAF, eren un grup que antigament funcionaven com un cos a part de bombers, i feien neteja de boscos entre d'altres coses.Fa uns anys que bombers va absorbir als pocs EPAF que queden, sino m'equivoco els únics que queden estan a granollers. A partir d'aquí les places que s'oferten a l'estiu d'EPAF, treballen conjuntament amb els EPAF(almenys a la regió Metropolitant NORD) i a part de neteja de boscos s'agrupen com a columna mòbil per a anar a incendis per a fer lineas de defensa i tallafocs entre d'altres.
Una de les diferències bàsica amb forestalillo corrent, és que els EPAF poden dur eines mecàniques com la motoserra i els forestalillos no i quan van a foc s'agrupen un tren de 3 camions i 2 cotxes (sñon uns 10 EPAF per torn i regió) i els forestalillos van en esquadres de 3.
Si algú veu que em deixo alguna cosa que em corregeixi!
Vagi bé!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mifflin