Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49046

• firefighter25
  • Avatar de firefighter25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 59
  • Gràcies rebudes: 20
Bones gent, tinc aquest dubte en cas de que poguéssiu triar entre AOF i conductor, quina plaça agafaríeu?
I si algú ha entrat de conductor altres anys, quina feina es fa? es avorrit el dia a dia?
moltes gracies penya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49051

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 0
Si fas Punt de trànsit; el treball es més semblant al de control que al de forestal. Tot és treball administratiu, ordinadors i comunicacions.
Lo dolent d'això és que només treballes quan hi ha un GIF, o un gran sinistre, és a dir, quasi mai...
si fas logística pues cap a dalt i cap abaix... però no ho se segur..

Els mesos treballats como a conductor no donen mèrits per forestal.
Si pots escollir agafaría forestal, és el que jo faré.

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49052

Bones,

Un altre cosa que canvia es la retribució.

Si ets forestal:
1.153,17 euros bruts al mes (sou base i complement de grup)

Si ets conductor:
1.241,03 euros al mes (sou base i complement de grup)

Si ets conductor de camió encara cobres més.
1.358,97 euros al mes (sou base i complement de grup).

El que no se, és si els sous dels conductors son en net, ja que a les bases no ho especifica, suposo que no. L'altra seria que els complements de grup segurament siguin una mica majors per conductor ja que tot aixo gira entorn a la categoria, i conductor es considera una categoria superior. D'això últim dels complements no n'estic tan segur.

Que vagi be!

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49055

Jo agafarè conductor, apart de que es cobre mes, pot ser i imagino que el pròxim any faran borsa com làny passat, i suelen ser mes mesos.

A mes a mes, conec a mes de uno, que no ha arribat a temps per fer la campanya per culpa de lesions i de mes, jo mateix per poc no arribo. I el pròxim any agafaré el que mes m'interese i si estic lesionat o en mala forma pos pa conductor, no me la juego companys.

PD: Si donen mèrits de conductor per Aof, es funció similar (0,05) posa en els criteris de valoració de mèrits, igualment per dos mesos no es perd molt punts.

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49056

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Si parlem de conductor C evidentment que es més diners, i a lo millor més temps... Aquí jo no tindria dubte

El sous de conductors són en brut igual que totes les xifres que es donen..
El que no conteu és que als AOF cobren 7 € al dia que els conductors no cobren.. al final acaban cobrant el mateix.

Jo vaig agafar conductor el primer any perque no entraba a forestal i l'any passat perque eren més mesos, però això només ha sigut 1 any.
Igualment pùc assegurar que hi han anys que és difícil entrar a conductor, que encara no han sortit els mèrits i ja n'hi ha gent que dóna pero suposat que podrà escollir... HI hauran sorpreses amb els mèrits...

Jo, aquest any agafaría forestal perque les tasques de conductor són administratives, però aquí ja es cadascú el tipus de treball que li agrada.

PD: Rodik, si us plau, no parlis el que no saps. Funció similar no és conductor sino EPAF. i lo de la borsa de l'any vinent com ho saps ja?

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49058

Tiri slate no parlo sin saber, he vist la valoració de mèrits i ho posa clarament que és funció similar.

t'ho copio per que ho vegis:

2. Funcions similars:
Serveis prestats com a:
Peó a ventades, EPAF, cap de colla a ventades, auxiliar forestal/conductor a
campanyes, tècnic GRAF a campanyes,EPAF a campanyes.

No he dit que farán borsa, solo que m'ho imagino, és una opinió personal.

La ventatge que li veig de triar conductor és que pots trencarta una cama, las does o estar en malaforma, que el pròxim any tindrás mes posibilitat de fer campanya d'una cosa o d'un altre. Jo he arribat de milagre.

Vagi bè i sorts companys!!

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49059

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member

rodrik va escriure: Tiri slate no parlo sin saber, he vist la valoració de mèrits i ho posa clarament que és funció similar.

t'ho copio per que ho vegis:

2. Funcions similars:
Serveis prestats com a:
Peó a ventades, EPAF, cap de colla a ventades, auxiliar forestal/conductor a
campanyes, tècnic GRAF a campanyes,EPAF a campanyes.

No he dit que farán borsa, solo que m'ho imagino, és una opinió personal.

La ventatge que li veig de triar conductor és que pots trencarta una cama, las does o estar en malaforma, que el pròxim any tindrás mes posibilitat de fer campanya d'una cosa o d'un altre. Jo he arribat de milagre.

Vagi bè i sorts companys!!

Tens la raó, ho posa clarament..
Simplement comentar que la categoria auxiliar forestal/conductor a campanyes no és el mateix que Conductor B+BTp.

Pots trucar a interior, t'ho dic perque porto dos anys així.

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49062

El tema d'auxiliar forestal/conductor és perquè fa nou o deu anys que existia un tipus de contracte d'auxiliar conductor. Aquests conduien els camions on van els auxiliars forestals, però des de llavors ja no van tornar a treure aquests contractes.

AOF o Conductor? fa 13 anys 1 mes #49068

Hola, els mesos de conductor NO donen mérits per campanyes de forestal (aof) el que si donen son el punts per la roba y el bon comportament.

Per altra banda els contractes de conductor si es a la escala OPERATIVA (o sigui punt de transit o sala central) donen els mateixos punts de mérits per la oposició de Generalitat, i fer de conductor C a Martorell (subdirecció general Técnica, els contractes mes llargs "aquest any 5 mesos") donen menys punts de mérits per la oposició.
(0,02 a la técnica i 0,03 a la operativa)

els sous que comenteu son tots en bruts...
el aof son categoria e (crec)
els conductors b son d1
i els conductos c son c2

cada complement va en funció de la categoría, més categoría = +sou, +complement... i com diu algu NO es cobra el complement diari de perillositat ja que conductors no poden entrar en zona calenta. Així que forestals i conductors b mes o menys cobren el mateix pero els aof es mes probable que facin hores extres.
Conductos C cobren una mica mes els de la operativa, els que van a la técnica no cobren complements de festius ni de perillositat ni de res perquè treballen de dilluns a divendres. No treballen festius, ni fan hores extres ni veuen foc, ni mánegues ni olor a cremat! el treball es de mosso de magatzem.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: oscar_tg

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena