Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58626

• Pebre
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 3
Bones a tots/es! M'he inscrit a condctors i tinc alguns dubtes, aviam si conductors d'altres anys o algú em pot ajudar:

Tema carnet B: (mecànica, manteniment i legislació de trànsit; coneixement del territori; materials propis del cos de Bombers)
Preguntes esencials o més profundint el tema en quan a mecànica i legislació? Coneixement del territori en general?( com el temaria de gene?)

Tema carnet C diu: Coneixements dels materials específics i de procediments de treball de logística i d’emmagatzematge.

A què es refereix?

Gràcies, quansevol lloc on trobar info per apunts o algun examen seria genial!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58631

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 83
Hola soc conductor B. De Mecanica: funcionament de motors de vehicles, 4x4, sistemes de seguretat esp abs...); legislació de trànsit: qualsevol llibre d'autoescola per a carnet b, velocitats segons tipus de vehicle i vies, normativa vehicles de emergencia, etc); materials propis del cos de Bombers: (es ampli, a mi em van preguntar am quina cobertura, xarxa funcionen les emisores de bombers, el motodisc, motoserra, ampolles (jo no vaig tindre problema perque soc voluntari); i per ultim coneixements del territori: aqui si que tela, mireuvos les carreteres, son molt exactes (i hauran segur de 2 a 4 de carreteres), principals tunels, ports de montanya, pics, regions d'emergencia, pantanos, comarques, municipis. A mi em van preguntar: aquest parc aquina regio pertany? Aquesta comarca...? Etc. Tambe podrieu mirar algo de punts d'aigua.

PD: penseu que una comarca pot ser d'una provincia pero d'una regio diferent. Per exemple el solsones. Es de la provincia de lleida però de la regió centre.

Foteuli fort i salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Pebre, Holstainh

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58633

• Pebre
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 3
Gràcies! ;)

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58635

Gràcies! I sabeu on podem trobar temari?

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58636

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47

India Mike va escriure: Hola soc conductor B. De Mecanica: funcionament de motors de vehicles, 4x4, sistemes de seguretat esp abs...); legislació de trànsit: qualsevol llibre d'autoescola per a carnet b, velocitats segons tipus de vehicle i vies, normativa vehicles de emergencia, etc); materials propis del cos de Bombers: (es ampli, a mi em van preguntar am quina cobertura, xarxa funcionen les emisores de bombers, el motodisc, motoserra, ampolles (jo no vaig tindre problema perque soc voluntari); i per ultim coneixements del territori: aqui si que tela, mireuvos les carreteres, son molt exactes (i hauran segur de 2 a 4 de carreteres), principals tunels, ports de montanya, pics, regions d'emergencia, pantanos, comarques, municipis. A mi em van preguntar: aquest parc aquina regio pertany? Aquesta comarca...? Etc. Tambe podrieu mirar algo de punts d'aigua.

PD: penseu que una comarca pot ser d'una provincia pero d'una regio diferent. Per exemple el solsones. Es de la provincia de lleida però de la regió centre.

Foteuli fort i salut!

Ostras, i on podem trobae aixo de material dels bombers? Jo per exemple tinc l'adams de la gene i no explica res semblant :/

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58638

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Jo em vaig fer el meu temari i vaig fer el 13 millor de catalunya.

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58640

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Pero preguntes tipus quina frecuencia de radio fan servir els bombers com ho trobes?

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 4 mesos #58642

IndiaMike podries comentar si recordes més coses sobre les preguntes dels materials propis dels bombers? es a dir, a part de emisores, motodisc...i surten més coses?
moltes gràcies company

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58653

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Temari del curs de bombers voluntaris. Per cert la resposta es TETRA.

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58654

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
bergini, podrien preguntar moltes cose sobre materials propis del cos de bombers, jo et dire el que recordo pero no significa que torni a sortir. Si que es veritat que com més en sapiguis i miris i remiris sobre el temes que fico, millor et podra anar.
Recordo que van preguntar que era un Pulaski.

Recordeu per si de cas els diametres de les manegues 25mm / 45mm / 70mm. La de 25mm tenen 20 de longitud, 40 bars de treball, encara que pot arribar a pics de 60 bars, i ruptura (en teoria) de 100 bars.

Despres: AIGUA + ESCUMOGEN = ESCUMANT ESCUMANT + AIRE= ESCUMA

Nose si s'hem acut algo més o m'enrecordo d'alguna pregunta més sobre materials ja ficare. Els altres temes a currarsels jejejeje. Salut!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bergini

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58658

Tema exercici practic de conduccio algu sap si es fa amb un 4x4+remolc o furgo de PT+remolc? Merci

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58659

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
L'any pasat tots amb pathfinder o Xtrail + un remolc d'un eix pero no era ni la meitat del de pt (aquell es molt gran). Era més be estret i una mica alt.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisru

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58661

La resposta NO ÉS TETRA! tetra és el terminal. La xarxa, és la xarxa RESCAT. Hi hi han varis canals, agrupacions, directes, transit,etc...

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58664

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Hola milaks. Ja ho se aixo que has ficat. Potser no he formulat be la pregunta i ha estat culpa meva. La pregunta demanava per la cobertura (tecnologia) crec recordar, perque les altres respostes eren gsm, 4g, tetra i no recordo l'altra. Salut!

CONDUCTORS B i C fa 9 anys 3 mesos #58665

Rogo les meves disculpes India Mike!
Salut!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena