Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59499

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 33
Entenc les vostres motivacions a fer aquest sistema, però segueixo pensant que no és el més just. Si estiguéssim parlant de les places de conductor entendria que es valores els anys d'experiència al volant, però no és el cas.
El més just és donar prioritat a aquests 3 mesos de feina a qui no en té, i això ho poden saber en un dia a traves del SOC. D'aquí ja es treurien bastanta gent de sobre.

Nose, la veritat que a convocatòries s'han posat ells sols en aquest merder i espero que ho puguin sol·lucionar de la manera més justa per tothom.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59500

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Us ho comento per si algú es pensa que ara si treuen nous mèrits us valdran per superar un que ha fet més que tu a la navette, em sembla que aneu bastant errats..., si hi ha empat en una nota, abans serà la navette, tots ho sabem, si persisteix l'empat, seran mèrits, si tot i així segueix, podran prendre les mesures que creguin ells o com ho hagin escrit. Això no significa que ara puguin treure 4 tipus de mèrits i que sumis 2 punts per la cara. Una mica de sentit comú, en l'empat, lluitaràs contra el que té la mateixa nota que tu, i si fots mèrits de camió, c+e, paro, seguiran havent empats amb els que ja tenien la mateixa nota que tu, o amb els que la tenien per sobre teu, no em sembla que sigui difícil d'entendre, i tot i la mala gestió d'aquesta convocatòria no seguiran aquest camí perquè no els resol res, demanant més mèrits mal els hi farà, els hi donem la solució més fàcil de totes i senzillament justa SEGONS ELS MÈRITS QUE ELLS HAN DEMANAT (que tampoc em semblen els més addients). Que algú diu que una tombola és el més just, però si acaba sent el més desgraciat ja ho vull veure.
En fi, facin el que facin ens haurem d'aguantar, però jo per demanar no quedo.

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59502

Suposo que els que dieu això d'estar a l'atur que doni punts ho esteu dient de broma, no?

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59503

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

bruiz va escriure: Bones,

Aqui el que s'hauria de fer son entrevistes personals com a totes les feines per veure quin perfil es el que mes s'adequa al lloc de treball i els interessos per fer la campanya d'aquest suposat futur "treballador"
Res de com mes temps de carnet mes merits... qe tinguis 10 anys de carnet no vol dir que condueixis millor, mes responsable o mes segur qe un que te el carnet desde fa 3-4 anys.

No estic d'acord amb vosaltres, trobo qe es una proposta bastant inútil

sense ofendre a ningu!

No hi ha res objectiu 100%, si l'antiguitat d'un conductor no determina la seva experiència llavors fer més campanyes tampoc... Ni els títols d'anglès...
No fem demagògia si us plau... Si bé estem d'acord en que pot haver gent que amb 2 anys de carnet condueixi millor que una altra amb 10... Òbviament... S'ha d'agafar algun tipus de norma o criteri perquè sinó tot és depèn de i segons qui...

Les entrevistes tampoc determinen res... Vas allà els expliques el que volen escoltar i després a la feina resultarà o no que fas el que vas dir... Així que tampoc seria la solució.

Jo pels mèrits que tinc dubto patir cap empat i per tant m'és absolutament igual com Desempati la resta de gent...A més tinc carnet i altres com per no patir amb nous criteris.
Demanar més mèrits... Com carnets no comptats fins ara... Altres estudis... Altres experiències laborals... Podria ser una manera licita i a la que estem acostumats ..
Però Això retardarà molt l'inici de campanya que ja van justos... Per aquest motiu no em sembla cap bogeria aquesta proposta que es fa aquí.

I senzillament el que li sembli bé... Que ho faci i el que no no... Però no comencem amb la justícia que en tots aquest processos és Algo que no es contempla... Aquí només compten els mèrits i les capacitats... I senyors/es finalment serà l'administració qui decidirà. Fer propostes poden ser paper mullat... No fer-les es paper en blanc...

Salut i sort

Força i Constància

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59504

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
No hi ha IDApp d'eBay definida a la configuració de Kunena

capo2 va escriure: Us negaran la proposta.
I com es fa a la majoria de llocs, en cas d'empat, es farà sorteig per lletra alfabètica.

No dic pas que no tinguis raó en que a d'altres llocs es faci... Però jo no ho he vist mai... Ni en els que jo he participat ni en els dels meus amics i coneguts... En altres àmbits de l'administració...

Però bueno veurem com ho faran

Força i Constància

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59505

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

gtt va escriure: Entenc les vostres motivacions a fer aquest sistema, però segueixo pensant que no és el més just. Si estiguéssim parlant de les places de conductor entendria que es valores els anys d'experiència al volant, però no és el cas.
El més just és donar prioritat a aquests 3 mesos de feina a qui no en té, i això ho poden saber en un dia a traves del SOC. D'aquí ja es treurien bastanta gent de sobre.

Nose, la veritat que a convocatòries s'han posat ells sols en aquest merder i espero que ho puguin sol·lucionar de la manera més justa per tothom.

Salut!

Altra Vegada fent ús de la bandera justícia per defensar criteris (sense ànims d'ofendre). És més just que la feina sigui per a un que està a l'atur que per a un que vol canviar de feina? Podríem discutir força sobre això... El dret al treball és recull a la constitució però crec que també inclou la millora professional, etc...

Dit això... Lo de l'atur es feia fa anys degut a que era la Unió europea qui a través del Soc subvencionava les places... Però això ja s'ha acabat i el estar a l'atur dista molt de ser un mèrit o capacitat.
Crec en els programes d'ajuda a la inserció laboral, però com a mesura de desempat no se pas...

En fi... Tot són propostes... I tot s'hi val...

Salut

Força i Constància

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59510

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65

Jan1899 va escriure: Nosaltres ho intentarem perque creiem que es la formula mes justa ja que per sorteig no ho es tenin en compte que tothom ha fet la mateixs marca amb mateixos merits pero l antiguitat en un carnet, sigui el que sigui si que seria el mes just, ja que demostres mes experiencia.
Merci per la prediccio i esperem que et tornis a equivocar ("aquest any seran 576 places, ni un mes ni una menys").
Jo mai sentencio res del que no tingui el ple control

Em sembla, company, que acabes de fer el que dius que mai fas. Et convido a visitar el link interior.gencat.cat/web/.content/home/03...-generiques-CF17.pdf i sumar 486+90. Just el que va dir el company. Ni una més ni una menys (amb l'asterisc de "subjecte a possibles modificacions per necessitats del servei")
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, El_noi_del_sucre

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59516

Doncs rectificar es de sabis, demano perdo per l error.
Se que ha fet altres sentencies que no s han complert pero no revisare tots els missatges...total, espero que s equivoqui "per primera vegada".
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bzp

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59543

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Doncs per sortir del pas es una bona opcio, pero crec que es injust i una mica aleatori, no li veig cap relacio directa amb AOF.
Jo crec que seria una bona opcio que es miressin el IMC i qui estigui mes a prop de la mitja tingui prioritat, ja que desempatem amb un numero que sigui amb criteri.
Aixo que ha dit el Jan1899 a un altre post de que fos per edat tampoc ho veuria injust, i segurament tregui mes profit del carnet B que ja fa 9 anys que el tinc.
Crec que ho faran com els doni la gana, ja han demostrat que no es trencaran gaire el cap, volen un parell de mans i cames.

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59548

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostres Bomber. Egara... Potser l'antiguitat del carnet B és fàcil de rebatre perquè certament no demostra que siguis millor conductor... De la mateixa manera que tampoc té gaire sentir que meriti el carnet B, ja que és poc probable que condueixis fent de AOF... Però si més no és un mèrit que ells compten i dur la L O fer 5 anys que condueixes una mica si es deu notar.

Però bueno això ho dic perquè fer servir l'IMC encara és més rocambolesc. Aquest índex és un indicador mèdic per conèixer de manera ràpida si tens sobrepès o ets massa prim... Però no valora la teva aptitud per a fer cap tasca... Només relaciona pes i alçada... Gent esportista amb poc greix pot donar índex elevats propers al sobrepès ja que el múscul pesa més que el greix però la balança no hi diferència (s'hauria de fer un estudi més detallat)... D'igual manera una persona amb óssos prims, alt i gras donaria un imc centrat... I no per això estaria en millors condicions per fer cap tasca.

No se quin serà el criteri final, però no barregem la salut, la medicina i les capacitats amb els mèrits assolits per una persona en la seva trajectòria professional.

Salut

Força i Constància

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59551

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Jo crec que és igual de just l'ordre alfabètic que l'antiguitat del carnet B, ja que com bé dieu a AOF no us faran conduir mai, entenc que pugui donar mèrits per igual tenir el carnet B, perquè us haureu de desplaçar fins al parc de bombers o a algun lloc a fer la formació, però serà igual si hi arribeu conduint bé o malament. Ho veuria diferent si fos per la categoria de conductors on si que està directament relacionat amb la feina.
La veritat és que l'han cagat i és una pena que un cos on s'hauria d'escollir "els més preparats" estigui gestionat per inutils...Ja tinc ganes de veure quina solució es treuen de la màniga!

PROPOSTA CARNET B fa 9 anys 2 mesos #59566

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Ja ho se Ungoliath, jo mateix vaig estar un epoca a prop del sobrepes segon l'IMC i no tenia gaire grasa, mai m'ha agradat aquesta referencia d alçada pes, es molt inexacta.
Pero si ens faran desempatar amb un numero tambe podria ser aquest. Igual que jo barrego salut o medicina esteu proposant un desempat que correspon mes a Conductor que no aquest mon.

Encara no entenc que no fiquessin teoric com a conductor, no era gaire enrenou ja que en dies ho han corretgit o si creien que la Navette era la prova mes adient que haguessin comptat rectes igual que fan a INEF.

Tinc un amic fent les proves per fer campanya al BRIEF i crec que convocatories podria pendre exemple d'aquest proces (Teoric, entrevista, obrir llinea de defensa i 5km en 45 min sense correr amb motxilla de 25kg)

Espero que igual que es remodelara moltes parts del cos. convocatories tambe es renovi una mica.

Salut.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.178 segons
Gràcies a Fòrum Kunena