Bones, davant dels múltiples empats que hi hauran per entrar a la borsa, per saber qui treballarà aquest estiu i per escollir el destí, volem proposar a l'administració una possible solució per desempatar. La pròpia administració ens ha animat a fer-ho, i després de parlar-ho hem arribat a la conclusió que per trencar aquests desempats la solució més viable, fàcil i sense deixar de seguir el modus operandi de l'actual convocatòria, és per l'antiguitat del carnet B.
Demà començarem a fer un escrit exposant el que creiem i el perquè ho veiem com a una "bona" solució davant d'aquesta situació extraordinària.
Tothom que vulgui participar en aquesta iniciativa serà benvingut/da, només ens ha de contactar per mbl. El número està a un fil anterior "grup anti ansietat".
Anirem comentant la jugada en molt breus.
Salut, ja queda menys!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, Genís1414
Ei! merci per la aportació però de moment no encertes ni una ... espero que aquesta tampoc! Has predicat varies coses de la campanya i res de res... he estat buscant i en cap oposició de la Generalitat he vist això que comentes. Gràcies
Pots explicar una mica més bé això? Com és que l'administració us ha animat a fer això?
Tot i que aquesta mesura m'afavoreix (fa temps que m'afaito ) no la veig massa justa per tothom. No seria millor sol·licitar altres requisits com s'ha fet en altres campanyes, com estar a l'atur? O per exemple donar punts per altres carnets? Etc...
Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: koen
La cosa ha anat que repartint els requisits més mèrits, hem demanat que com s'ho faran amb tants empats, i allà han dit que, evidentment si som misèria passaran de nosaltres, però si som un grup de gent, com més siguem, poden tenir-ho en compte a l'hora de meritar, poden escoltar. Pot no ser justa per tothom però la més al seu favor que tenen, ràpida, fàcil, i ja ho tenen tot ells. Que si ara et fan aportar més mèrits que en treuen? Més temps per puntuar i seguirien havent-hi empats. Si són 100 amb un 11, creus que posant first d'angles, posant carnet de camió, i altres no seguiria molta gent empatada? Tota la gent que no presenti més merits empata, tota la gent que només tingui el camió empata, tota la gent que tingui angles empata, etc.
Poden fer el que els hi surti del nabo, però més senzill que el que proposem no hi ha, i nosaltres proposant-ho no hi perdem res.
Fer-ho per ordre de llista aleatòria ho veig bastant injust.
Nosaltres ho intentarem perque creiem que es la formula mes justa ja que per sorteig no ho es tenin en compte que tothom ha fet la mateixs marca amb mateixos merits pero l antiguitat en un carnet, sigui el que sigui si que seria el mes just, ja que demostres mes experiencia.
Merci per la prediccio i esperem que et tornis a equivocar ("aquest any seran 576 places, ni un mes ni una menys").
Jo mai sentencio res del que no tingui el ple control
Ei,
És per una borsa no per un treball fixe. Jo crec que si hi han empats doncs tots cap A dins la borsa i ja et trucarem.
No crec que demanin altres merits ni que canviïn res, doncs si ho fessin, un perjudicat pot anar a un Advocat i guanyar el cas. Les bases d'un procés no es poden canviar un cop iniciat el mateix, la proposta s'hauria d'haver fet abans.
El que si pot ser és que ho tinguin en compte per futures ampliacions de borsa.
Sort A tots
a les bases especifica que algun mètode de desempat han de dur a terme,no? no es qüestió d'entrar a borsa o no (tant de bó entresin tots) es qüestió de poder treballar aquest any, escollir o no escollir plaça,...i els de dins la borsa suposo que també hauràn de quedar ordenats d'alguna manera, no és el mateix ser el número 200 que el 250 (i potser tots dos han fet el mateix palier i tenen els mateixos mèrits.
Està clar que sigui quin sigui el mètode de desemptat, no plourà igual per a tots, però algun sistema haurà de buscar l'administració.
Tothom és lliure de proposar el mecanisme de desempat que cregui (o el beneficii) millor.
Si. Pero no crec que sigui cosa nostra decidir com es desempata. Xq dubto que aquests que heu proposat aquest sistema surtiu perjudicats... I que costi que fa mes de 10anys que tinc el carnet. Crec que és més raonable que cardin més mèrits tipus: carnet C, C+E, idiomes.
pukas23 va escriure: Si. Pero no crec que sigui cosa nostra decidir com es desempata. Xq dubto que aquests que heu proposat aquest sistema surtiu perjudicats... I que costi que fa mes de 10anys que tinc el carnet. Crec que és més raonable que cardin més mèrits tipus: carnet C, C+E, idiomes.
Aquesta es una altre opcio pero veient com van els tempos no hi ha temps per tornar a fer una nova diligencia, entrega de nous merits, mes dies per la publicacio, al.legacions, etc...s ha de fer algu rapid i t ho dic jo que tinc tots els carnets i idiomes. Fent ho d aquesta manera seria instantani, sense perdre mes temps.
Aqui el que s'hauria de fer son entrevistes personals com a totes les feines per veure quin perfil es el que mes s'adequa al lloc de treball i els interessos per fer la campanya d'aquest suposat futur "treballador"
Res de com mes temps de carnet mes merits... qe tinguis 10 anys de carnet no vol dir que condueixis millor, mes responsable o mes segur qe un que te el carnet desde fa 3-4 anys.
No estic d'acord amb vosaltres, trobo qe es una proposta bastant inútil
Valorar un aspirant amb una curs navette no és inútil, està clar que no! Nanus, aporteu un sistema que ningú quedi empatat a punts dels 500 primers. El que està clar és que mèrits com C i idiomes no solucionaria res. Ningú està valorant qui és millor conductor ni res, com tampoc es valora qui té més potencial per ser AOF amb una curs navet.
Només es podrà desempatar a sorts alfabeticament o fent lo del permís B. Jo li trobo sentit, com ja he dit l'antiguitat puntua a la convocatoria.
Seguim
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps
Si ho fan a sorts el mes segur es que segueixin amb la lletra que va tocar aquest any, o sigui la V i a mi m aniria de perles pero segueixo pensant que is molt injust...perque un que te un cognom que comenci per la X te mes preferencia que jo? aquest sistema es una m...
Una altre cosaque deien per aqui, qui et diu que un paleta que porta currant 20 anys es millor que un que en porta 10? doncs el mateix, i aixo a barna puntua, sense importar qui es mes bo dels dos, en conten els any, si t agrada be i sino tambe.
No parlem de qui es millor anant en cotxe, sino l antiguitat i sino fem ho amb el catala, el que volgueu pero alguna cosa es te que fer i ni sorteig i ni posar mes merits es fara, no hi ha temps!