Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Conducció B y C fa 9 anys 2 mesos #59695

Jowybs pots trobar la gent que hi ha a la borsa al eeb de gencat a actualitzacions de la borsa. Referent a quants treballaràn és molt incert però tens una aproximació al post anterior...
Pel que fa els mèrits encara és incert, perque hi haurà de tot,Gent amb molts i gent amb pocs.
Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Conducció B y C fa 9 anys 2 mesos #59697

Hola nois! A veure no sé si us ajudaré massa però veig que aneu una mica perduts..he estat les 3 últimes campanyes de conductor C a la operativa i aquest any he tingut la sort d.aprovar les opos de la Gene., per tant , un servidor que ja no estaré a la borsa aquest any. O sigui que d.entrada ja teniu una plaça més per a vosaltres. No em vull aventurar massa sobre quanta gent dels que us heu presentat aquest any treballareu, però us puc dir que uns 10 o 12 quasi segur. Del meu torn a la operativa érem 7 i hem aprovat les opos 6, o sigui que aneu fent números. També si esteu molt neguitosos, podeu mirar la llista d.aprovats a la opo i la llista de borsa de manteniment del C i del B i veureu com n.hi han un munt que hem aprovat les opos. I si encara us serveix d.ajuda us deixo el meu correu i em podeu fer les consultes que volgueu: temps de treball, quina feina es fa de conductor C, diferències entre la operativa i la tècnica...
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Salut i Bombers!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jcd, koen, El_noi_del_sucre, Josan, EchoKiloLima

Conducció B y C fa 9 anys 2 mesos #59708

Ja están aquí les llistes de mèrits si algú te temps i pot, estaría guay fer la llista sumant-los a la llista que va passar el company de les puntuacions de les proves! Sort!!

Conducció B y C fa 9 anys 2 mesos #59745

• Bomber.egara
  • Avatar de Bomber.egara Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Avui han triat plaça els de la borsa antiga, algu te idea de quantes han quedat per la nova borsa?

Conducció B y C fa 9 anys 2 mesos #59746

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 83
Hola. Estava el 32, davant meu han renunciat (o no presentat) 6 persones, 3 a tarragona, 3 a terres ebre, 4 a girona, 3 a metropolitana nord, 4 a metropolitana sud, 6 a la centre, 3 a lleida. Val, d'aquests n'hi han 7 que estan esperan aveure si entren a alguna altra borsa (aof principalment): 2 a girona, 1 metropolitana sud, 2 a tarragona, 1 a lleida i 1 a la centre.

Tot aixo fins a la posicio 32. Pero bueno no quedava molta molta gent darrera meu.

Despres falten els que agafen plaça pero encara no saben el que faran, si deixaran la feina, etc.

He fet la frikada d'anar-ho apuntant alli per despres ficar-ho. Anims companys!!!

PD: Hem consta d'un amic meu per sota, que ha agafat metropolitana sud i opta a Aof, nose el que fara...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara, RB

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59749

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member

India Mike va escriure: Hola. Estava el 32, davant meu han renunciat (o no presentat) 6 persones, 3 a tarragona, 3 a terres ebre, 4 a girona, 3 a metropolitana nord, 4 a metropolitana sud, 6 a la centre, 3 a lleida. Val, d'aquests n'hi han 7 que estan esperan aveure si entren a alguna altra borsa (aof principalment): 2 a girona, 1 metropolitana sud, 2 a tarragona, 1 a lleida i 1 a la centre.

Tot aixo fins a la posicio 32. Pero bueno no quedava molta molta gent darrera meu.

Despres falten els que agafen plaça pero encara no saben el que faran, si deixaran la feina, etc.

He fet la frikada d'anar-ho apuntant alli per despres ficar-ho. Anims companys!!!

PD: Hem consta d'un amic meu per sota, que ha agafat metropolitana sud i opta a Aof, nose el que fara...

Molt bona info India Mike!!!

Si es aixi els de la nova borsa encara tenim esperançes!!

L'unic que no em quadra es que dius que estaves el 32 i eres dels ultims quan al ranking he comptat 71, suposo que et refereixes dels que us heu presentat no? Els ultims era la gent que ja havia renunciat altres anys i estaran com a AOF?

Moltes gracies per la currada!!

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59754

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Correcte, hem referia a que no quedava moltisima gent darrera meu a l'acte d'adjudicacio.
Ja ho he dit molts cops, si estas disposat a anar a més d'un lloc... Jo estava el 21 de la borsa que es va crear l'any pasat i vaig entrar. Aquest any, abans de tot estava el 41 a la borsa general i ara si els meus calculs no son erronis pasare a estar 26, suposant que ningu renuncies per anar a un altra borsa o algo aixi.

Vull dir que dona molts tombs aixo. Molts anims!!!

Pd: I per fi aquest any he pogut anar a Lleida!!! :woohoo:

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59759

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Bueno a veure si tenim sort.

Estic el 14 a la nova bors, si despres de tu nomes quedaven uns 10 tot quadra.
Igualment a part dels que tu dius que potser van a un altre borsa d aquests 14 segur que algú també.
Suposo que la crida per omplir vacants de les noves borses primer faran Aof i C per repartir be totes les places. Si no, quin cacau!

Tocara especular fins a l últim moment, gràcies de nou!

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59776

Hola, si estic a la posició 15 aprox. de la nova ampliació de borsa, creus que tinc opcions per entrar de Conductor B a Lleida? Moltes Gràcies India Mike!

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59777

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Hola. Tot depen de la gent que vulgui anar a lleida de la teva borsa. I una mica de la borsa antiga. Pero pensa que quan jo vaig triar lleida (posicio 32) encara quedaven cinc places a Lleida. Anims. Currant-ho una mica busca els que estan davant de tu i despres mira aqui a veure d'on son: interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ADM_EXC_CARNET_B.pdf

Tindras una lleugera idea. Anims!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kricket

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59828

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Bueno veient que trigarem ens sapiguer alguna cosa he estat especulant. Partint de les referencies d India Mike aixo podria quedar aixi tenint en compte que ell va agafar la plaça numero 26:

5 persones que ja havien treballat l'any passat. Suposem que tornaran a agafar plaça.
12 persones que estaven a llista pero encara no els havien cridat mai, 2 ja son AOF i 2 mes estan a plaça de la nova borsa.

Llavors podriem especular que van quedar omplertes entre 43 i 39 plaçes. Tot aixo donant per suposat que tota la gent que tenia renuncies d'algun any anterior va tornar a renunciar.

I despres kricket a la nova borsa abans que nosaltres (jo soc el 14) he vist que hi han un parell per Aof i 4 pel C. Aixi que ja pots especular una mica mes tot i que suposo que et quedaras a quadres com jo.

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59860

Ja han sortit llistes definitives
Salut

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59869

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Si!
A veure si ens diuen quantes plaçes hi han lliures...

Algu te informacio sobre aixo?

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59871

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 33
Bones,

a el manteniment de la borsa de conductors B surt que aquest any encara hi han 72 persones a la borsa que han acreditat correctament:
interior.gencat.cat/web/.content/home/03...finitiu-Carnet-B.pdf

i en el seüent document diu que per CF 2017 hi han 49 places de conductor/a B:
interior.gencat.cat/web/.content/home/03...S-COND-B_ANNEX-8.pdf

No se si ho he mirat bé, però jo entendria que tots els nous estem lluny de treballar aquesta campanya. Algú sap alguna cosa més?

Salut!

Conducció B y C fa 9 anys 1 mes #59876

• India Mike
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Hola gtt, entens malament. No t'enfadis jeje. Acreditar correctament ho fan per no ser exclosos de la borsa i continuant forman part d'ella. Per exemple jo conec forestals que estan a la borsa de conductors, pero no hi treballen. I aixi potser amb altres borses. O simplement han trobat un altra feina aquest any pero no volen ser exclosos de la borsa per si algun dia (maxim 3 renuncies) necesiten treballar-hi. Quina posicio estas i on voldries anar?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena