Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Compatibilitat de feina fa 9 anys 1 mes #59909

• valles
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 2
Bones a tothom! Dubte per els més veterans.. La qüestió és que m'han trucat per a realitzar una feina d'unes 8h setmanals fora totalment del horari de AOF. La qüestió que tinc és:
- primerament si podria realitzar les dues feines, sense que la d'AOF es veies afectada en horari,sou, etc...
- i segon, ja he entregat tota la documentació per al contracte posant en el seu moment que no desenvolupo cap feina al sector privat. Si pogués alternar les dos feines sabeu quin procés hauria de seguir?

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compatibilitat de feina fa 9 anys 1 mes #59910

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Bones,

Jo també sóc novato i tinc un dubte. A la declaració d'imcompatibilitats, a la casella que posa "No desenvolupa cap lloc de treball en el sector públic ni realitza activitat privades"... Jo estic treballant ara mateix a l'Administració però si trobés plaça d'AOF ho deixaria immediatament, llavors què he posar? M'imagino que és el cas de tota la gent que es troba treballant... però clar si poses que no desenvolupes cap treball, tampoc és així...

Compatibilitat de feina fa 9 anys 1 mes #59936

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
En l'àmbit privat fins a 18h setmana pots treballar, però hauràs de dir-ho quan entregues els papers per a que ells et donin la compatibilitat... Què segur la tens

Força i Constància

Compatibilitat de feina fa 9 anys 1 mes #59937

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Si el día d'inici de contracte no estàs treballant, ja està bé... Abans se'ls enfot

Força i Constància

Compatibilitat de feina fa 9 anys 1 mes #59942

Ahir em van comentar exactament el mateix que comenta l'Ungoliath. L'important es el dia que començi el contracte (no el dia que el signis sino la data d'inici que figuri en el contracte).
Si quan comencis no tens cap altre activitat no cal demanar compatibilitat i pots presentar el paper conforme no les tens (malgrat actualment sigui incert)
Conec a gent que te compatibilitzades feines de prop a les 18 hores setmana així que calma i a seguir les instruccions que ens donguin.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena