Hola Pau!
No pretenc interrompre la teva petició eh aviso pel comentari que faré després.
Jo no sé si sortiran o no i realment tampoc trobo cap llista actualitzada,però saps que vas quedar entre els primers 500 l'any passat mirant les notes a la pagina de bombers generalitat aof 2016 i si vols estar alerta per si surten ho sabrás anant mirant a l'apartat d'ampliació i manteniment de la borsa, ara dins d'aquest només surten places d'ampliació, uns mesos abans d'estiu veuràs que dins d'aquest apartat també sortirà manteniment de la borsa,llavors quan diguin s' haurà de fer la navette per,almenys,mantenir-se a la borsa.
Aprofito el fil per preguntar si algú coneix a algú que estigui en la meva situació, lesionat del peu per un accident, m'agradaria saber si entregant el certificat mèdic puc mantenir-me a la borsa o simplement vaig fora sense opció, pregunto per provar sort aviam si algú sapigués algo sense gaires esperances però havia de dir-ho jeje, gràcies!
Doncs això pau, el resum es : apartat ampliacio i manteniment de la borsa
interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...e-borses-de-treball/ al abril/maig crec, disculpeeu la parrafada, espero haver ajudat. I sino..sorry , bonanit!