Hola companys/es.
Hi ha una pregunta q de l'examen de epaf q em fa ballar el cap si es impugnable i per altre banda, tampoc se com fer-ho per impugnar una pregunta...
Allá va:
La pregunta parla de l'actuació de remat en incendi forestal i has de indicar la resposta incorrecta.
Jo hi veig dues respostes incorrectes:
- Es fa amb el vano obert.
Es erronia xq es fa amb el vano tancat i no hay mas tutia.
- s'utilitzen les eines manuals per refredar els punts calents.
Jo entenc com a eines manual el mc leod i el pulaski i no veig q actuin refredant si no sufocant o retirant el combustible.
No se si m'explico. A veure q en penseu.
No parla d'apagar una combustió per refredament. Parla de refredar un terreny ja apagat fent el remat per a que no hi hagin represes, per tant si que estaries refredant amb les eines manuals.. Nose si m'he explicat bé, però crec que justament aquesta pregunta estava clara la resposta, hi ha altres més impugnar les. Salut!!!
El que vaig trobar surrealista es que a 5 min de acabar el temps de l'examen et parin per cambiar una resposta mal redactada. En un examen on els minuts son or que et fagin perdre el temps de veritat que em sembla totalment fora de lloc en una opo de la gene.
Si està mal redactada que la impugnin i punt! I per altre banda, que en un examen de 33 preguntes hi hagin errors.... els examens han de passar 3 filtres no m'entra al cap que passin aquestes coses. Bueno sí, que alguns no fan bé el seu treball.