Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Requisits guaita fa 8 anys 6 mesos #60485

• Miki NPK
  • Avatar de Miki NPK Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Hola i enhorabona a tots els q heu passat els dos examens de guaita. Tinc dos dubtes sobre els requisits.
- La revisió mèdica s'ha de certificar amb el paper oficial groc q venen als estancs?
- La documentació q aportem també ens serveix per epaf o altres borses? Ho dic perque en el model de presentació de requisits pots clicar varies opcions.
He probat de trucar a un telefon q tinc de opos però sembla q no és correcte o comuniquen, es el 93551200.
A veure si algú m'ho sap resoldre, gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Requisits guaita fa 8 anys 6 mesos #60486

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Hola,

Jo he trucat aquest matí a convocatòries (crec que t'has deixat un 0, acaba en 2000) i m'han dit que és aquest paper groc dels estancs que tu comentes.

De lo altre que preguntes, no ho he preguntat però com no han sortit les notes jo diria que no.

Per cert, algú sap com va l'horari dels guaites? fan dia sí, dia no? I una altra cosa, en la relació de places vacants, on posa càmera sscc bombers, significa estàs a l'ordinador mirant el que graba una càmera?

Requisits guaita fa 8 anys 6 mesos #60487

Bones, si no ho tinc mal entès, són quatre o cinc dies sí, quatre o cinc dies no, amb torns de 10 hores diaries (de 10.30 a 20:30h).

Referent a les càmeres de bombers, no t'ho sabria assegurar, però hem temo que no vas mal encaminat jaja

Requisits guaita fa 8 anys 6 mesos #60489

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja ho he resolt

Requisits guaita fa 8 anys 6 mesos #60490

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ei gent! Si us presenteu a altres covocatories podeu presentar fotocopia compulsada del certificat mèdic. I al model de requisits només s'ha de clicar la convocatoria per la que presenteu els requisits, en aquest cas, guaita.
Ja podria servir per totes xo encara no hi han arribat aquí... Salut i anims a tots!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.115 segons
Gràcies a Fòrum Kunena