Bona tarda!
Avui he pogut contactar amb un noi de TESI i li he fet algunes preguntes. Per començar, m'ha dit que la prova és un examen tipus test d'unes 30 preguntes i un de pràctica. Quan ell la va fer, el teòric consistia en preguntes relacionades amb el vídeo (força generals, si treballeu en el sector imagino que ja anem bé). També hi ha preguntes més de cultura bomberística (coses bàsiques sobre incendis, organització, riscos...). La pràctica consistia en dibuixar un storyboard quan la va fer aquest noi. Si passes aquestes proves, entenc, passes a fer l'entrevista on t'hauràs de vendre i explicar la teva experiència laboral en el sector audiovisual.
Referent a la feina, es tracta de realitzar vídeos d'actuacions de bombers, cursos, formacions, consells de seguretat, continguts per xarxes socials...
Tema mèrits, es veu que té més pes que hagis treballat de bomber o fet alguna campanya que tenir experiència en el sector audiovisual, la qual cosa és una putada. A més, pel que sembla som molts els interessats a entrar a aquest departament i no té pinta que hi hagi moltes places. Quan li he preguntat m'ha enviat directament una conversa amb un altre noi amb les mateixes preguntes que tenia jo, perquè veieu la de penya que li està preguntant.
Tema horaris: es curra 3 dies si, 3 dies no, 2 dies si, 2 dies no. Jornades de 9:30 h.