Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69926

• Antorxa
  • Avatar de Antorxa Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 6
Bones companys i companyes,

Obro aquest fil per a buscar gent que estigui en la mateixa situació i vulgui fer algo al respecte.
Resulte que desde fa 4 temporades que no hi ha movilitat entre parcs al nostre col·lectiu (AOF), i hi ha gent que ha de fer kilometrades desde on viu o alquilar estància només per els 3 mesos que dure la campanya. Per tant proposo que tothom que estigui a la mateixa situació reunim forces per poder canviar o permutar de parc, ja sigui presionan als sindicats o a la mateixa administració per poder solucionar aquest problema. I si algú te alguna proposta també serà benvinguda.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moltor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69927

Hola, jo estic en la mateixa situació desde fa temps, i alguna vegada he trucat al departament d'interior i no saben res o mes aviat fan veure que no saben res. A veure si trobem alguna solució entre tots.

Anims i salut!

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69929

Bones, jo estic igual! Si voleu fer un grup via mail o watsapp compteu amb mi!

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69930

el que s'ha de fer es contactar JA amb els sindicats. A veré si en saben alguna cosa i que ho moguin ells

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69931

• Antorxa
  • Avatar de Antorxa Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 6
Ei companys,
Ahir vaig escriure un correu al Jordi Odena (sindicat UGT) i ell mateix em va trucar més tard dient-me que la primera proposta que havien fet ells al Departament d'Interior per a la mobilitat dels AOF l'havien tumbat, però que a l'espera de la gent que entri a Bombers ara a finals de mes, ells tornarien a pressionar per que aprovecin la mobilitat, ja que hauran quedat més places lliures.
Personalment crec que nosaltres també hauriam de presionar i no deixar-ho tot en mans de sindicats, per tant proposo recullir firmes de tots els que siguem i enviar una carta formal al departament d'interior o alguna altra opció en cas de que algú vulgues proposar-la.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moltor

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69983

Molt bones companys, algú sap si hi ha previsió d’ampliació de borsa d’ AOF aquest any

Pressió movilitat AOF fa 5 anys 6 mesos #69984

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 90
  • Gràcies rebudes: 25
Dubto que ampliïn borsa, la tendència és anar retallant mica en mica. Crec que han retallat 140 aof s en 2 anys. "La casa "considera que no és útil la figura D aofs en la majoria de parcs de Catalunya, personalment crec que una part de raó hi ha... Jo he fet daof i va de puta mare x preparar-se la opo però poc més. Estan destinant els diners d'aquestes retallades per altres borses

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.133 segons
Gràcies a Fòrum Kunena