Sóc usuari recent en aquesta pàgina, però porto temps preparant-me per aconseguir aquesta fita que compartim tots.
Bé, llavors, us escric per saber si hi ha algú que pugui ajudar-me en l'àmbit dels AOF'S, ja que tinc com a referència les campanyes anteriors i m'agradaria saber per a quan podrien sortir i com estar en el millor estat físic possible.
Entenc que pugui semblar impertinent per part meva preguntar aixó, però agrairia que algú m'aconsellés una mica com abordar de la millor manera aquestes 3 proves d'què consisteix per entrar.
He de dir que porto preparant concretament aquestes 3 probes aproximadament 8 mesos,pel meu compte, però és evident que hi ha alguna cosa que falla en el meu entrenament,ja que no aconsegueixo arribar a aquestes grans notes de 10 ni acostar-me a un 8.
Hi ha algú que sigui tan amable de donar-me algun tipus de consell?
no és per desanimar-te, però les campanyes forestals, almenys en aquest darrers anys, estan fetes perquè entrin aquells qui ja han entrat algun altre cop, perquè molts cops la nota de tall es troba per sobre del 10 i per molt que treguis tres 10 a les tres proves és molt provable que no entris. Jo estic igual que tu i tret de l'any que donàven 2 punts per estar a l'atur, veig quasi impossible que una persona sense mèrits d'experiència hi pugui accedir a no ser que tinguis el curs/cicle de riscs laborals que també donen algun punt crec.
Bon día nois, cartxarias, estic totalment d'acord amb groca, vaig estar parlant amb un bomber les campanyes forestals pasades, del 2013 i la conclusió va ser que tu pots treure un 10 a totes les proves però com no tinguis mèrits per haber fet campanyes forestals, ja pots esforçarte que poques possibilitats tens, jo em vaig desanimar molt i se m'han tret les ganes de presentar-me a un altre. No deixen oportunitats per a gent nova que segurament entrin amb totes les ganes i que ho farien com a vocació. No estic gents d'acord amb el tipus de normativa que es fa en aquestes proves, es busca més l'explosivitat en cardio que la força crec jo, però bueno jo no puc cambiar res XDXD nomès dir-te que entrenis de valent el pajarito i a corre com un caball!!!!
No et desanimis intentau, preparate-las bé i prova peró ja et dic aixó no tindria que ser així, tindria que haver un cumul màxim de campanyes,per exemple 3 campanyes i fer un reinici de campanyes i deixar l'oportunitat a gent nova amb ganes de trebatllar de valent!!!
Espero haber-te aclarit alguns dubtes.
Ànims crack, salut!!!
Gràcies per molestar-vos a contestar i per la vostra sinceritat.
M'heu tornat a la realitat, ja veig que el tema està complicat ...
En el meu cas tinc la sort de tenir el cicle superior en riscos laborals, però això no em soluciona res ja que no canvia molt la nota final que pugui treure, si no recordo malament són (0,48 punts de mèrit).
Estic Molt d'acordar amb qual dius Ibrakadabrah, però ja no és competència nostra aquets temes, quina llastima de de bo us ho dic ...
Vaya animos... es el primer año que quiero presentarme a la campaña de verano y voy pez pez, corregirme si me equivoco las pruebas son el pajarito como le llamais, que es lo de colgarse en la barra 1,37 min. para el 10, correr 1 km en 2,55 para el 10 i levantamiento de peso 50 kg.
Esto es correcto? decidme que si que es lo que estoy preparando xD, tengo un par de dudas, la primera, el levantamiento de peso tengo entendido que es en parado desde el suelo y subirlo por encima de la cabeza rollo halterofilia, ¿esto es asi? y la segunda, entiendo que las pruebas se hacen por provincias pero despues puedes elegir el municipio o te ubican ellos?.
Te ubican ellos segun la region. Cada una hace las pruebas en una distinta, la Metropolitana Norte es en Granollers y la Metropolitana Sud en Cornella, el resto tendras que mirarlas en la web