Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52291

• piloto19hh
  • Avatar de piloto19hh Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, em dic Raül, tinc 16 anys i visc a Corbera de Llobregat. Al meu poble hi ha un parc de ADF, i amb la meva edat puc obtindre el Carnet Verd. El meu dubte és: En què consisteix el carnet verd?/Què es pot fer amb aquest carnet?

Gràcies :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52292

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

piloto19hh va escriure: Hola, em dic Raül, tinc 16 anys i visc a Corbera de Llobregat. Al meu poble hi ha un parc de ADF, i amb la meva edat puc obtindre el Carnet Verd. El meu dubte és: En què consisteix el carnet verd?/Què es pot fer amb aquest carnet?

Gràcies :)

Millor no entrar a la secta de les ADF. Espera't a tindre 18 anys per entrar com Auxiliar Forestal a Bombers.
Amb aquest carnet no es pot fer res, només t'identifica que ets membre de les Agrupacions de Defensa Forestal i prou.

Les ADF ja no són com abans, ara intenten guanyar el màxim protagonisme anant a qualsevol tipus de foc, ja sigui forestal, industrial o de vivenda sense cap tipus de formació i ni equip de protecció individual adequat, ni infraestructura. Volen sobreposar la feina dels Bombers, arribant primer e intentar apagar el màxim de foc possible per dir que les ADF són els millors. I no és així.
És voluntariat i que aquí es quedin.

Salutacions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: piloto19hh

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52293

• piloto19hh
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ostres! doncs no ho sabia tot això... M'esperaré als 18 en aquest cas, el problema es que (si no estic equivocat) per entrar a Auxiliar Forestal s'han de fer oposicions.
La veritat només he vist actuar a l'ADF del meu poble, i aquí sempre han col·laborat sense cap problema amb els Bombers (que triguen uns 10-15 minuts en arribar desde el parc de Sant Feliu), i mai he vist aquest comportament, però és veritat, també que aquí abans eren Bombers Voluntaris, només fa uns 2 anys que son de l'ADF.

Moltes gràcies!

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52295

piloto19hh jo no deixaria de fer algo que m'agrada per la opinió de una altra persona, si tens 16 anys i pots i vols fer-ho jo et diria endavant!! ja quan tinguis 18 si prefereixes passar-te a auxiliar forestal ho fas i cap problema.
no deixis passar les oportunitas que t'ofereix la vida. si entres i no t'agrada sempre ho pots deixar. i la experiència no te la haura tret ningú

Jo parlo des de la meva pròpia experiència i opinió. avegades deixem de fer coses que amb el temps ens arrepentim

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52296

• piloto19hh
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Si, si que m'agradaria provar, però amb la meva edat només puc obtindre el carnet verd, i si només serveix per tindre'l i prou... No sé si algú sap si serveix per algo més, però sinó m'he d'esperar igualment fins als 18. Ara mateix tinc bastant clar que quan tingui els 18 provaré, i sinó com dius tu sempre estic a temps de marxar.

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52302

Realment prova son experencies que pots arribar a tenir, hi ha parcs i parcs, si que es cert el que diu el company, pero no en tots llocs pasa el mateix.

Salutacions .

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52304

• piloto19hh
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Si, tens raó, provaré.

Un altre dubte: és pot ser bomber amb miopia? O m'hauria d'operar?

Gràcies

Hola. Dubte ADF fa 11 anys 1 mes #52306

Pots comprovarlo a les bases, se que si tens un grau molt elevant quedes excluit, pero parlo desde la ignoracia.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena