Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació + dubtes fa 9 anys 6 mesos #57638

• A.Garrido
  • Avatar de A.Garrido Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom!
Per fi he decidit donar el pas de preparar-me per bombera.
Més o menys se els tipus de prova i els requisits per presentar-se a las opos, pero no se per on començar, estic una mica perduda. Primer ja m'he apuntat a l'autoescola per treure'm el carnet de camió, però ara em falta tota la resta:
Els coneixements, els psicotécnics, les proves físiques (suposu que aquestes en anar un gimnas on et preparin ja està bé)...
Hi ha gent que em diu que és millor anar a l'academia, hi ha gent que em diu que són malgastar calers i que és millor preparar-se desde casa.
He buscat llibres i hi ha de tot per preparar-se sense anar a l'academia.
Però m'agradaria saber la vostra opinió.
Una coseta més. He llegit que si ets del BV tens més punts, a part de que començes a saber lo que és ser més o menys un bomber. Com em podria apuntar, on hauria d'anar?

Moltes grácies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentació + dubtes fa 9 anys 6 mesos #57641

Per bomber voluntari ara mateix és casi el mateix que entrar com a bomber funcionari. Es una oposició amb les seves respectives proves. Si consultes al web de la Generalitat veuràs com són les que estan en procés ara mateix.

Presentació + dubtes fa 9 anys 6 mesos #57642

Hola! Benvinguda a aquest apasionant mon!
Jo porto poc més d'un any ficat al mon opositor, i la meva recomanació és que per començar t'apuntis a una academia ( hi ha un fil al forum bastant recent, on es parla i es comparen acadèmies: festefort, ràcord...etc, ja ho veuràs) , i a partir d'aquí agafaràs una bona base per a poder estudiar pel teu compte, sino potser es massa toxo per partir de 0, i crec que pot ser contraproduent, com a mínim en quant a ànims. A més si t'apuntes a una acadèmia coneixeràs a altres opositors, cosa que també ajuda força.
Físicament es como tot, constància i entreno... la diferència la pots marcar al teòric i crec que es molt important amb tanta competència i partint de 0 sense mèrits.
Com a recomanació, el primer que hauries de fer es agafar les bases de la última convocatoria (Generalitat 2016) i llegirte-les de dalt a baix, resoldràs molts dels dubtes que tens i tots hem tingut, com per exemple que suma "punts" i que no.( has de tenir en compte que bombers de generalitat i bombers de barcelona son molt diferents sobretot en aquest sentit, llegeix bases de bombers bcn també).
De voluntaris hi ha agut una convocatoria que està en procés, hem fet l'examen teoric i estem a l'espera de que surtin les llistes per fer les físiques. De totes maneres ja veuràs que es una de les coses que menys suma, comença a contar després del tercer any desde el nomenament de bv de l'escala activa, a raó de 0,01 per mes. Però si t'agrada la feina de bomber, serà igual de gratificant.
Espero poder haver-te ajudat, i molta sort!!!!
ÀNIMS!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EchoKiloLima, irene

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena